Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@11:01:32 GMT

نوری: یک ماشین دیگر می‌بینید!

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۷۲۱۶

نوری: یک ماشین دیگر می‌بینید!

هافبک ماشین‌سازی معتقد است تغییر کادر فنی در این تیم موجب می‌شود به روند خوب‌شان برگردند.

به گزارش "ورزش سه"، میلاد نوری درباره شرایط ماشین‌سازی گفت: تمرینات خوبی پس از دیدار با فولاد داشتیم و حضور آقای مهاجری نیز موجب شد تا با انگیزه بیشتری کارمان را دنبال کنیم و به شرایط بهتری برسیم. آماده‌تر از هر زمانی شدیم و انگیزه داریم تا باخت مقابل فولاد را جبران کرده و وضعیت‌مان را در جدول بهتر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او با اشاره به بازی اخیرشان برابر فولاد عنوان کرد: به نظرم اگر در شروع مسابقه به گل نمی‌رسیدیم، شاید در پایان مسابقه صاحب یک امتیاز می‌شدیم، اما آن گل دقایق ابتدایی موجب شد تا فشار زیادی تحمل کنیم. البته فولاد قبل از دیدار با ما یک بازی رسمی انجام داده بود و در شرایط مسابقه قرار داشت، در حالی که ما با یکی، دو مسابقه تدارکاتی به اهواز رفتیم. با این وجود، ما در این بازی عملکرد خوبی داشتیم و فولاد خوش‌شانس بود که پنالتی ۱۰۰ درصد برای ما گرفته نشد.

 

هافبک با تجربه ماشین‌سازی با بیان اینکه حضور مهاجری در ماشین‌سازی نتیجه مثبت می‌دهد، اظهار کرد: مطمئنا آمدن آقای مهاجری که یک مربی با تجربه، کاربلد و فنی است، به تیم کمک می‌کند. ایشان در دو تمرین اخیرمان مسائل مهمی را عنوان کردند و می‌توانیم نکات زیادی را از ایشان یاد بگیریم. ضمنا جا دارد آقای شیخ‌لاری که زحمات زیادی برای تیم کشیدند نیز تشکر کنم.

 

نوری درباره دیدار ماشین‌سازی مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: کاملا آماده این مسابقه هستیم، بازیکنان روحیه بالایی دارند و بر این باور هستند که می‌توانند تیم نفت را در مسجدسلیمان شکست دهند. به نظرم با حضور آقای مهاجری از این هفته یک ماشین جدید می‌بینید و می‌توانیم دوباره شرایط‌مان را بهتر کنیم و به نیمه بالای جدول برگردیم.

ماشین سازی تبریز میلاد نوری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز میلاد نوری ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۷۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلاک گذاری ۵۴۵ دستگاه تراکتور در محمودآباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، محمد هادی‌زاده با اشاره به اینکه دریافت سوخت یارانه دار، عدم خرید و فروش غیرمجاز و کاهش سرقت احتمالی از مزایای پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی است، گفت: از ۶۴۶ دستگاه تراکتور فعال در شهرستان محمودآباد، ۵۴۵ دستگاه پلاک دار شدند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد اضافه کرد: برای ساماندهی و شناسنامه دار کردن تراکتور‌ها و هویت بخشی به ماشین آلات کشاورزی، این مدیریت با هماهنگی اداره فناوری‌های مکانیزه سازمان جهاد کشاورزی و فرماندهی پلیس راهور نیروی انتظامی مازندران، آماده ارائه خدمت به صاحبان ماشین آلات و ادوات کشاورزی است.

هادی‌زاده با تاکید بر اینکه باید موانع پلاک گذاری شناسایی شود تا بتوان اجرای این کار را تسریع و تسهیل کرد، از صاحبان ادوات کشاورزی خواست برای پلاک گذاری تراکتور‌های خود به مراکز جهاد کشاورزی دهستان‌ها مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • چاپ مجله اختصاصی برای یک بازی لیگ برتر! (عکس)
  • (ویدئو) رانندگی فوق‌العاده مجری زن صدا و سیما با ماشین شاسی‌بلندش
  • بازدید ستاره‌های چلسی از مک لارن و دیدار با نوریس + عکس
  • ماجرای ماشین آب‌پاش در رژه روز ارتش مشهد چه بود؟
  • حفاری زیر دریای عمان با ماشین حفاری دانش‌بنیان ایرانی
  • نحوه صحیح چیدن ظروف در ماشین ظرفشویی + فیلم
  • پلاک گذاری ۵۴۵ دستگاه تراکتور در محمودآباد
  • جدال انتقامی یک ستاره مقابل فولاد
  • ۴۳ تیم‌ عملیاتی واکنش سریع آبفا برای مقابله با سیلاب در سیستان و بلوچستان
  • چگونه باتری ماشین را شارژ کنیم؟