Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@18:42:44 GMT

رفع سوء تفاهم کلوپ بعد از عصبانیت دیشب!

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۷۲۶۶

رفع سوء تفاهم کلوپ بعد از عصبانیت دیشب!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در مورد عصبانیت در مصاحبه بعد از بازی با سیتی صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دیشب لیورپول با چهار گل مغلوب سیتی شد و در پایان بازی سرمربی مرسی سایدی ها در مصاحبه با اسکای اسپورتس حاشیه ساز شد.

 

کلوپ بعد از بازی با عصبانیت گفت که این این دومین بار است که از شما درباره نگرش سؤال می کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر می خواهید داستان را به این سمت هدایت کنید که ما در این بازی متمرکز نبودیم مشکلی نیست، اما من از نگرش تیمم راضی هستم.

 

 

اما امروز کلوپ در این رابطه گفت: "من بعد از بازی حال و هوای خوبی ندارم. وقتی به رختخواب رفتم یا وقتی از خواب شدم شرایط خوبی نداشتم و در ادامه در ملوود گفتم حالم خوب است. چرا؟ زیرا ما برخی چیزها را تغییر دادیم. وقتی باختید دیگر باخته اید و نباید هرگز آن را آسان فرض کنید، اما ما زمان کمی بیشتر برای فکر کردن در مورد آن می خواهیم.

 

مشکلی که در مصاحبه های پس از مسابقه وجود دارد این است که شما یک دقیقه بعد آمده و سپس تمام مصاحبه را انجام می دهید. در این بازی ما در لحظات مهم مغلوب شدیم و در این مقاطع سیتی از ما بهتر بود. ما یک پنالتی دادیم، روی یک اوت گل خوردیم و جو گومز را در شرایطی مقابل رحیم استرلینگ تنها گذاشتیم که هرگز نباید این اتفاق رخ بدهد.

 

آیا این شانس بزرگ بازی برای سادیو مانه بود؟ ما شانس های بیشتری داشتیم، اما پاس های نهایی را خوب ارسال نکردیم. ما در این بازی موقعیت بیشتری نسبت به بازی رفت 3-1 پیروز شدیم داشتیم، اما چهار گل دور از خانه دریافت کردیم. بنابراین یک مسئله حس ما و یک چیز واقعیت ها است، هر دو موضوع مهم هستند و از هر دو استفاده خواهیم کرد."

 

لیورپول یورگن کلوپ (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول یورگن کلوپ سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۷۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرگوسن و کلوپ هم نمی توانند برای فوتبال ایران کاری کنند | با تیم قلعه نویی خیلی سریع حذف می شویم

به گزارش همشهری آنلاین مسعود اقبالی درباره برتری یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل ترکمنستان در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ اظهار داشت: نمی‌توانیم آینده خوبی برای فوتبال ایران متصور شویم. همانطور که قلعه‌نویی گفت، عوامل بیرونی مانند آب‌ و هوا و زمین چمن مصنوعی روی عملکرد تیم‌ها تأثیر دارد، اما برای هر دو تیم یکسان است.

جوانان تیم ملی به بلوغ تاکتیکی نرسیده‌اند
وی با بیان اینکه ملی‌پوشان کشورمان در برخی پارامترها مشکل دارند، خاطرنشان کرد: جوانان ما پشتوانه تیم ملی هستند، اما هنوز به بلوغ تاکتیکی نرسیده‌اند که مشکلات فوتبال ما را جبران کنند. نفراتی که به‌عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین می‌شوند، از هوش فوتبال برخوردار نیستند و ارزش‌های تیم ملی را زیر سؤال می‌برند. هنوز نمی‌توانیم از جوانانی که قرار است جانشین باتجربه‌ها شوند، به‌صورت بهینه استفاده کنیم.

ترکمنستان همه راه‌های تهاجمی ایران را بست؛ فقط ۲ فرصت گلزنی داشتیم
کارشناس فوتبال ایران در مورد تفاوت تیم ملی ترکمنستان در دو دیدار رفت و برگشت مقابل ایران بیان کرد: ترکمنستان که در بازی رفت پنج گل از ایران دریافت کرد و حرفی برای گفتن نداشت، با تحلیل درست از عملکرد تیم ملی توانست همه راه‌های تهاجمی ما را ببندد و نقاط قوت ایران را خنثی کند. در طول ۹۰ دقیقه حتی یک شوت هم به سوی دروازه حریف نزدیم. ما دو موقعیت گلزنی داشتیم که مهدی قایدی یکی را از دست داد و یکی را تبدیل به گل کرد.

مقابل تیم درجه هفتم آسیایی نتوانستیم از زمین خودمان بازیسازی کنیم
اقبالی با بیان اینکه بازیکنان تیم ملی ایران در خطوط سه‌گانه نتوانستند ارتباط لازم را در زمین با یکدیگر برقرار کنند، تصریح کرد: مقابل یک تیم درجه هفتم یا هشتم آسیایی قادر نیستیم از یک‌سوم دفاعی زمین خودمان بازیسازی کنیم. حریف چنین کاری را انجام می‌داد و خطوط تیم ملی را می‌شکست. بازی بسیار ناهماهنگ و آشفته‌ای را به نمایش گذاشتیم و به نظرم بازیکنان ما مشکل تاکتیکی و مهارتی دارند. بازیکنان ما نمی‌توانند یک موقعیت پشت محوطه جریمه ایجاد کنند.

انگار طارمی در زمین وجود خارجی نداشت
وی در ادامه انتقادات خود نسبت به عملکرد تیم ملی کشورمان مقابل ترکمنستان عنوان کرد: خبری از خلاقیت‌های فردی نیست و انگار طارمی در زمین وجود خارجی نداشت. هافبک‌ها نمی‌توانند بازیسازی کنند و شانسی در ضربات ایستگاهی به دست نیاوردیم. دو مدافع کناری داشتیم که یک ارسال مؤثر هم روی دروازه ترکمنستان نداشتند. با این فوتبال می‌خواهیم چه کنیم؟ ما باید باشگاه‌ها را به شکل‌دهی تیم‌های پایه مجبور کنیم.

اگر دنبال پوست‌اندازی هستیم، باید حداقل یک نیمه به بازیکنان جوان بازی بدهیم
مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا با اشاره به اهمیت توجه به تیم‌های پایه به تسنیم گفت: تا زمانی که به جوانان ایران توجه نشود، فوتبال ملی به جایی نمی‌رسد. پشتوانه تیم ملی همین بازیکنان جوانی هستند که روی نیمکت می‌نشینند و یکی دو دقیقه به زمین می‌روند. اگر می‌خواهیم تیم ملی پوست‌اندازی کند، در این بازی‌های بسیار سبک حداقل باید یک نیمه به جوانان بازی بدهیم تا بازیکنان به درک متقابل برسند.

وقتی قلعه‌نویی در دقیقه ۹۰ بازیکن جوان را به زمین می‌فرستد، می‌خواهد چه چیزی را ثابت کند؟
اقبالی با گلایه از نحوه استفاده کادر فنی تیم ملی ایران از بازیکنان تازه‌وارد اظهار داشت: وقتی قلعه‌نویی در دقیقه ۹۰ به بازیکن جوان میدان می‌دهد، می‌خواهد چه چیزی را ثابت کند؟ آیا تاکتیک خاصی دارد یا فقط قرار است قرارداد بازیکن افزایش یابد؟! نمی‌دانم چه در ذهن کادر فنی می‌گذرد. جوانانی که کنار تیم ملی هستند و فضای این تیم را درک می‌کنند، با این برخورد دچار ناامیدی می‌شوند.

فرگوسن و کلوپ هم نمی‌توانند در تیم ملی کاری کنند
وی با مقایسه جوانگرایی در تیم ملی ایران با تیم‌های ملی کشورهای اروپایی تصریح کرد: در دنیا به بازیکن ۱۶ ساله در تیم ملی بازی می‌دهند و مجبور می‌شوند رضایت پدر و مادر بازیکن را جلب کنند! آن‌وقت در ایران به دنبال یافتن بازیکن ۲۴ یا ۲۵ ساله هستند تا به‌عنوان بازیکن جوان وارد زمین شود. جوانگرایی یعنی استفاده از بازیکنان ۱۷ تا ۲۲ ساله. اگر فرگوسن یا کلوپ هم سرمربی تیم ملی شوند، نمی‌توانند کاری کنند؛ چون ما پشتوانه نداریم.

در جام جهانی ۳ بازی می‌کنیم و برمی‌گردیم
کارشناس فوتبال کشورمان با ابراز ناامیدی از ایران در دوره بعدی جام جهانی بیان کرد: قول می‌دهم که ایران به جام جهانی ۲۰۲۶ صعود می‌کند و بعد از سه بازی در این مسابقات به کشور برمی‌گردد! اگر تیم ملی جوان شود هم کاری نمی‌کند؛ چون نسل جوان هم استانداردهای لازم را ندارد. امروزه بازیکنان ۱۷ یا ۱۸ ساله از آمادگی جسمانی بسیار خوبی بهره می‌برند، اما بچه‌های ما توان ۹۰ دقیقه بازی با سرعت لازم را ندارند، چون از کودکی با آنها به‌درستی کار نمی‌شود.

کد خبر 840934 برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران ویژه ورزشی امیر قلعه‌ نویی

دیگر خبرها

  • خبر خوش به لیورپولی‌ها: این مصدومیت جدی نیست!‏
  • تاج‌گذاری پرنس جوان در انگلیس!‏
  • عصبانیت شدید رونالدو بعد بازی با اسلوونی (فیلم)
  • خشم رونالدو و واکنش تند به داور چهارم!
  • در بازی آرژانتین رخ داد: موقعیت از دست‌رفته قرن! (عکس)
  • عکس| خشم رونالدو و واکنش تند به داور چهارم!
  • فرگوسن و کلوپ هم نمی توانند برای فوتبال ایران کاری کنند | با تیم قلعه نویی خیلی سریع حذف می شویم
  • خشم رونالدو: لعنتی 2 پنالتی‌مان را نگرفتی!
  • چرا کلوپ دوست‌داشتنی است: نامه‌ای برای ماندگار شدن
  • اونای امری هم‌سطح گواردیولا و کلوپ است!