Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا؛ در اطلاعیه‌ای که روز جمعه از سوی شورای اطلاع رسانی آذربایجان‌غربی صادر شده، آمده است: پیرو درخواست ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا جهت اعمال محدودیت‌های جدید با توجه به وضعیت قرمز بیشتر شهرستان‌های استان و موافقیت ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا جهت اجرای محدودیت‌های جدید با مدت زمان یک هفته، محدودیت‌های جدید در شهرستان‌های ارومیه، اشنویه، بوکان، پیرانشهر، تکاب، خوی، سردشت، سلماس، مهاباد و میاندوآب صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ادامه این اطلاعیه تاکید شده است: این محدودیت‌ها در دانشگاه‌ها، مدارس، مدارس شبانه‌روزی، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبان‌سرا‌ها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها خواهد بود.

در این اطلاعیه اضافه شده است: استخر‌های سرپوشیده، سینماها، مراکز نمایش تئاتر و مراکز مشابه، موزه‌ها و باغ‌موزه‌ها، تالار‌های پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، مساجد و مصلا‌ها نیز شامل این محدودیت‌ها می‌شود.

طبق این اطلاعیه، برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش شامل محدودیت شده و مابقی اصناف و اماکن با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و الزام استفاده از ماسک برای خود و همه مراجعان می‌توانند از روز شنبه، ۱۴ تیر فعالیت کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سیروس گرجستانی قانون سزار سقوط ایرباس ایران دهه کرامت سایت غنی سازی نطنز ادوار فیلیپ محدودیت های کرونایی شیوع کرونا وضعیت قرمز کرونا آذربایجان غربی سیروس گرجستانی قانون سزار سقوط ایرباس ایران دهه کرامت سایت غنی سازی نطنز ادوار فیلیپ محدودیت های جدید محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۷۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۳۶۷ متخلف‌زیست محیطی در آذربایجان‌غربی

سعید شهند مدیرکل حفاظت محیط‌زیست آذربایجان‌غربی با اشاره به دستگیری ۳۶۷ متخلف زیست محیطی طی پارسال استان، گفت: در این مدت ۳۵۷ فقره پرونده تخلف‌زیست محیطی در حوزه شکار و صید غیر مجاز در استان تشکیل شده است.

وی افزود: از متخلفان صید و شکار غیرمجاز پارسال ۲۴۹ قبضه سلاح شکاری و جنگی غیرمجاز ضبط و تحویل مراجع ذیربط شد.

شهند اضافه کرد: همچنین پا سال هزار و ۷۰۰ رأس دام از مناطق تحت مدیریت محیط‌زیست اخراج شدند و بیش از ۲۵۵ هکتار از اراضی تحت مدیریت و حاشیه تالاب‌ها اطفای حریق شد.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست آذربایجان‌غربی، با اشاره به اینکه این استان از تنوع زیستی و حیات وحش منحصر به فردی درکشور برخوردار است، ادامه داد: ۵۶ گونه پستاندار وحشی، ۵۸ گونه خزنده و ۶ هزار رأس چهارپای وحشی در زیستگاه‌های استان زندگی می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • تربیت نوجوانان با فرهنگ مهمترین هدف کانون های مساجد است
  • فردا؛حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • هشدار ستاد مدیریت بحران کیش به ساکنان و مسافران
  • افزایش هشت درجه ای دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • چند خبر از گوشه و کنار آذربایجان غربی در ۲۶ فروردین
  • فردا؛حضور شش تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • فردا قطعی برق در مناطقی ار ارومیه
  • دستگیری ۳۶۷ متخلف‌زیست محیطی در آذربایجان‌غربی
  • دستگیری ۳۶۷ متخلف زیست محیطی در آذربایجان‌غربی طی سال گذشته
  • آغاز طرح برخورد با ناهنجاری اجتماعی آذربایجان غربی