Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@03:56:53 GMT

اسپوکس ورزش سرعت ، هوش و قدرت است

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۷۵۱۴

اسپوکس ورزش سرعت ، هوش و قدرت است

بنیانگذار ورش اسپوکس خراسان شمالی این ورزش را ورزش سرعت ، هوش و قدرت دانست.

زهرا رحمانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برنا اظهار کرد : ورزش اسپوکس در حقیقت یک ورزش  فوق العاده هوشمند ، قدرتمند و سرعتی می باشد.              

وی افزود : این رشته توسط استاد ارشد ، داور بین الملل آقای هاشم پور در سال 90 پایه گذاری شد و در سال 95 توسط وزارت ورزش و جوانان به عنوان انجمن زیر مجموعه ورزش های همگانی  ثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنیانگذار ورزش اسپوکس خراسان شمالی تصریح کرد : این رشته ورزشی در سال 98 در خراسان شمالی پایه گذاری شد که  در تلاش هستم این ورزش را در خراسان شمالی فعال تر نمایم.

رحمانی خاطر نشان کرد : خراسان شمالی دارای دو تیم آقایان و بانوان اسپوکس می باشد که متاسفانه به دلیل نبود مربی آقا تیم آقایان استان فعالیت زیادی ندارد.

وی همچنین تصریح کرد : ورزشکاران اسپوکس خراسان شمالی  متاسفانه به دلیل کم تجربگی در مسابقات انتخابی تیم ملی در سال 98 نتیجه ای  کسب نکرد.

رحمانی  تاکید کرد : امیدواریم با حمایت مسئولان ، تجهیزات  مورد نیاز تهیه و داوران و مربیان خوبی در این زمینه تربیت شوند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خراسان شمالی ورزش اسپوکس خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۷۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای فعالان تربیتی در خراسان شمالی تشکیل شود

استاندار خراسان شمالی با اشاره به نقش مهم معلمان در امور تربیتی گفت: شورای فعالان تربیتی در استان تشکیل و سیاست‌گذاری کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد امروز _ چهار شنبه بیست‌ونهم فروردین _ در دیدار نمایندگان شورای عالی انقلاب فرهنگی بر اهمیت نقش امور تربیتی تاکید کرد و اظهار داشت: اگر بیشترین قسمت هزینه‌ها را صرف امور تربیتی کنیم، چه بسا که ضرری نکرده‌ایم.

وی اردوهای راهیان نور را به عنوان یک اثر معنوی دانست و افزود: این اردو تغییرات و تحولات خوبی در دانش آموزان رقم می‌زند و از عوامل اثرگذار تربیتی است.

استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نقش معلمان تربیتی بیش از گذشته احساس می‌شود لذا تشکیل شورای فعالان تربیتی در استان و سیاست گذاری این شورا حائز اهمیت است.

وی در ادامه افزود: به وجود آمدن چنین شورایی یک ضرورت است و امیدواریم در استان سریع شکل گیرد زیرا نقش مهمی در تربیت و آموزش خواهد داشت.

کد خبر 745579

دیگر خبرها

  • تجدید پیمان با آرمان شهدا
  • رقابت ۲۷۰ چوخه کار در مسابقات کشتی شیروان
  • دریای مواج با وزش باد‌های نسبتاً شدید شمال غربی، ۳۰ فروردین
  • اصلاح ۳۲۸ کیلومتر خطوط انتقال شبکه توزیع آب در خراسان شمالی
  • شورای فعالان تربیتی در خراسان شمالی تشکیل شود
  • تحویل سه قطعه شی تاریخی به میراث فرهنگی
  • ۷۷ درصد حجم سدهای این استان خالی است
  • ۷۷ درصد حجم سدهای استان خراسان شمالی خالی است
  • ۷۷ درصد حجم سدهای استان خراسان شمالی خالی است + فیلم
  • مستند سازی ۶۴ شی تاریخی در موزه‌های خراسان شمالی