Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو ائتلاف دولت قانون در عراق گفت که ائتلاف دولت قانون باقی ماندن الکاظمی در پست نخست وزیری را بعد از پایان مهلت یکصد روزه اعطا شده ارزیابی خواهد کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، سعد المطلبی عضو ائتلاف دولت قانون در گفت وگو با سایت المعلومه گفت: مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق خودش به تنهایی مسئول اشتباه های صورت گرفته در قبال الحشد الشعبی است، زیرا نخست وزیر و تصمیم گیرنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دولت الکاظمی در آغاز تشکیل خود مانند یک آژانس خبری هست تا دولتی برای هدایت کشور.

عراق|نشست الکاظمی با حشد شعبی؛ اذعان به نقش نیروهای مردمی در نابودی تروریسم

المطلبی گفت: دولت قانون منتظر پایان مهلت یکصد روزه به الکاظمی است تا موضع خود را بگیرد که آیا از دولت حمایت خواهد کرد یا با دیگر فراکسیون ها درخصوص باقی ماندن یا نماندن دولت تصمیم گیری خواهد کرد؟.

انتهای پیام/

R7969/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط کشور عراق مصطفی الکاظمی بیشتر بخوانید... عراق|توصیه ائتلاف الفتح به الکاظمی/ هشدار درباره تلاش‌ها برای اختلاف افکنی میان نیروهای مسلح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشور عراق مصطفی الکاظمی اخبار عراق مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق دولت قانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۷۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه نخست پاسخگویی گلستان در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات 

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان پس از گلستان، استان های آذربایجان شرقی و خراسان رضوی رتبه های دوم و سوم این ارزیابی را کسب کردند  بر اساس قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعت مهلت پاسخگویی در سامانه ۱۰ روز است اما دبیرخانه این سامانه که در اداره کل روابط عمومی استانداری گلستان قرار دارد ، نهایتا در مدت ۸ روز به درخواست ها پاسخگو بوده است نظر به روند مستمر ارزیابی ادارات کل، روابط عمومی استانداری ها با هدف صیانت از قدرت تعامل صف و ستاد وزارت متبوع با افکارعمومی و جهت دهی پیوسته به همکاران این عرصه برای تقویت توانمندی ها و تعمیق خدمات ، این ارزیابی صورت گرفته و خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته توسط تمامی همکاران روابط عمومی استان گلستان این موفقیت را کسب کرده است لازم به ذکر است اداره کل روابط عمومی استانداری گلستان با تلاش کارکنان این مجموعه در سال های گذشته جزو ۳ استان برتر در ارزیابی سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات شده بود.

دیگر خبرها

  • حکیم: ایران قدرت خود را به جهانیان ثابت کرد
  • حکیم: ایران قدرت خود به جهانیان را ثابت کرد
  • سید عمار حکیم: هدف ایران تثبیت حق خود بود
  • هدف ایران تثبیت حق خود بود
  • حکیم: ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی قدرت خود را ثابت کرد
  • کسب رتبه نخست پاسخگویی گلستان در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات 
  • گفتگوی بایدن و السودانی درباره پایان دادن به ماموریت نیرو‌های ائتلاف در عراق
  • السودانی خواستار جدول زمانی برای خروج ائتلاف از عراق شد
  • عراق: خواهان گسترش درگیری‌ها در منطقه نیستیم
  • عراق: به دنبال پایان مأموریت ائتلاف بین المللی هستیم