Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی معماری رئیس اداره حفاظت محیط زیست امیدیه گفت: در ادامه عملیات گشت و پایش کارشناسی این اداره، نمونه برداری تعدادی از خروجی‌های شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهری این شهرستان که متعلق به منازل و واحد‌های تحت نظارت شرکت نفت این شهرستان بود، انجام شد.

او افزود: نمونه برداری‌ها از خروجی ۳ شبکه جمع‌آوری فاضلاب، به منظور سنجش پارامتر‌های آلاینده به آزمایشگاه اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ارسال شد تا مورد بررسی قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معماری اظهار داشت: علاوه بر نمونه‌برداری از فاضلاب خروجی شبکه‌های جمع‌آوری موجود، کارشناسان این اداره همچنان عملکرد زیست محیطی مجموعه واحد‌های شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری را تحت نظارت دارند و تلاش می‌کنند با پیگیری مسائل زیست محیطی بوجود آمده ناشی از تجمع فاضلاب‌های شهری از طریق متولیان فاضلاب در منطقه، بر عملکرد زیست محیطی آن‌ها نظارت داشته و درصورت بی توجهی به رفع مشکلات بوجود آمده، بر اساس قانون و ضوابط زیست محیطی با آن‌ها برخورد نماید.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فاضلاب شهری محیط زیست شبکه فاضلاب نمونه برداری زیست محیطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۷۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل جلسه بررسی روند نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ارومیه در این رابطه اظهار داشت: در راستای اصول نگهداری از تاسیسات حوزه آب و فاضلاب مستقر در روستا‌های ارومیه، جلسه‌ای با حضور همکاران بهره برداری مناطق ۳ گانه و شهر‌های تابعه، نماینده پیمانکار مربوطه، مسئول تامین و تولید و مسئول PM امور ارومیه برگزار شد.   وی، هدف از برگزاری این جلسه را شناخت کافی در زمینه بهره برداری صحیح و نگهداری مناسب از تاسیسات مربوط به انتقال و توزیع آب، جمع آوری فاضلاب، واحد‌های تصفیه خانه آب و فاصلاب عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال
  • رصد ۳۰ نمونه از محصولات کارخانجات خوراک دام و طیور در کرمان 
  • انجام ۲ هزار و ۴۴۲ نمونه برداری از فرآورده‌های تولیدی در زنجان
  • تشکیل جلسه بررسی روند نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه
  • آسیب دیدن منزل، نتیجه متصل نبودن به شبکه فاضلاب
  • شبکه جمع‌آوری فاضلاب بیرجند در حال بهره‌برداری است
  • آب شرب مناطق سیل‌زده نیکشهر، زرآباد و کنارک وصل شد
  • مطلوبیت میکروبی آب شهری خوزستان ۹۴ درصد شد
  • لزوم ورود مدیریت شهری به مسائل زیست‌محیطی برای جلوگیری از ایجاد بحران‌ها
  • بزرگ‌ترین معضل زیست‌محیطی قم فاضلاب است