Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@23:41:05 GMT

فولاد فردا برای حضور در ادامه لیگ تصمیم می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۷۷۹۶

فولاد فردا برای حضور در ادامه لیگ تصمیم می‌گیرد

علوی می‌گوید باشگاه فولاد فردا درباره حضور در ادامه مسابقات تصمیم گیری خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سیدمحمد علوی سرپرست تیم فولاد درباره آخرین وضعیت این تیم و موارد کرونایی آن ها گفت: آقای نکونام مصاحبه کردند و گفتند شش نفر از بازیکنان کووید19 برایشان ثبت شده اما صددرصد را فردا می‌فهمیم چون تست دومی گرفته شده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عزیزان در قرنطینه هستند و ماتنها تیمی هستیم که طبق پروتکل هر 5 روز تست خون و PCR را انجام می‌دهیم و گزارش خود را هر 5 روز به سازمان لیگ ارائه می‌کنیم و شفاف سازی کرده ایم.

 

او در این خصوص که بازیکنان به چه شکلی مبتلا شده اند، عنوان کرد: بازیکنان آماده هستند که بعد از بازی و تمرین کنار خانواده و دوستان بروند. برای همین نمی‌توانیم بازیکنان را کنترل کنیم اما این که دوستان استقلالی فرموده اند که ما چون اینجای جدول هستیم آقای نکونام چنین صحبتی انجام داده اند، این صحیح نیست. من می‌توانم ثابت کنم که مدیریت محترم ما آقای آذری قبل از آغاز بازی ها از سازمان لیگ خواست بازی ها برگزار نشوند تا سلامتی بازیکنان و افراد درگیر در فوتبال برای ما مهم است.

 

علوی درباره موضع باشگاه توضیح داد: این را آقای آذری بیشتر در جریان هستند و جلسه ای با آقای نکونام دارند که فردا اگر این اتفاق بیفتد ایشان به سازمان لیگ می‌روند و تصمیم گیری می‌کنند و خودشان بیشتر در جریان هستند که درباره کووید19 چه اتفاقاتی در تیممان رخ می‌دهد.

 

سرپرست فولاد همچنین به نام های بازیکنان کرونایی هم پرداخت و گفت: آقای فرزاد جعفری و آقای حسن بیت سعید با ما نیستند و در قرنطینه هستند و چند نفر دیگر که مشکوک بودیم در قرنطینه حضور دارند و فردا اگر تست بقیه هم قطعی شود نام هایشان را اعلام می‌کنیم.

 

وی در پایان همچنین افزود: یکی از مربیان خارجی ما که کمک مربی بدنساز ماست هم مبتلا به کرونا شده و در اهواز قرنطینه است و جا دارد یک گله از فدراسیون کنیم که گفته بودند ما محرمانه باید این را نگه داریم اما یک ساعت بعد انتشار گزارش، همه فهمیدند و پخش شد.

فولاد خوزستان سید محمد علوی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان سید محمد علوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۷۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد شدید تا فردا شب در قم ادامه دارد

 کارشناس اداره کل هواشناسی استان گفت: امروز و فردا همه مناطق استان در برخی ساعات شاهد وزش باد شدید خواهد بود.

سعید اسماعیلی افزود: روز پنج شنبه از سرعت وزش باد کاسته می‌شود و در ارتفاعات افزایش ابر و باراش پراکنده خواهیم داشت. 

او گفت: روز جمعه آسمان صاف و همراه با وزش ملایم باد خواهد بود.

کارشناس هواشناسی با اشاره به میزان بارش‌های دیروز در استان گفت: روستای کهندان با ۱۶/۱ و مهر زمین با ۱۶ میلیمتر رکوردار بارش‌ها بودند.

اسماعیلی در خصوص تغییرات دمایی هم گفت: حداکثر دمای هوای امروز شهر قم ۲۱ درجه و فردا ۲۳ درجه سانتیگراد بالای صفر است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • یوفا تسلیم شد: لیست‌های 26 نفره برمی‌گردد!‏
  • شکست شاگردان ویسی در یک بازی تدارکاتی
  • برف و باران نوروزی اصفهان را فرا می‌گیرد
  • قایدی در دل طارمی و آزمون جای می‌گیرد!
  • موج جدید برف و باران بهاری اصفهان را فرامی‌گیرد
  • لیگ برتر والیبال؛ خانزاده امتیازآورترین بازیکن دیدار پیکان و فولاد
  • واکنش کاپیتان پیکان به شکست در نیمه‌نهایی والیبال
  • مادربزرگ ٧۵ ساله یکی از مشهورترین بازیکنان فورتنایت در جهان شد
  • وزش باد شدید تا فردا شب در قم ادامه دارد
  • مادربزرگ 75 ساله یکی از مشهورترین بازیکنان فورتنایت در جهان شد(+عکس)