Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-20@01:26:17 GMT

۵ کشته و ۱۶ مصدوم در حوادث امروز خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۷۸۱۸

۵ کشته و ۱۶ مصدوم در حوادث امروز خراسان رضوی

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، افسر نگهبان آتش نشانی شهر مشهد گفت: در پی تماس تلفنی رانندگان خودرو‌های عبوری با سامانه ۱۲۵ مبنی بر تصادف شدید بین سه دستگاه خودرو سواری پراید و محبوس شدن سرنشینان در داخل این وسایل نقلیه، ستاد فرماندهی آتش نشانی بلافاصله گروه‌های امداد و نجات و اطفای حریق ایستگاه ۴۹ و شهر رضویه را به محل حادثه در جاده میامی، حوالی نیروگاه برق درفاصله ۱۰ کیلومتری شهر مشهد اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آتشپاد سوم احمد حصاریان افزود: با حضور نیرو‌های امدادی در محل، نجاتگران آتش نشانی با استفاده از تجهیزات تخصصی ویژه، ضمن برش بدنه این خودرو‌ها افراد محبوس شده را از داخل خودرو‌ها کرده و مصدومان را برای انتقال به بیمارستان تحویل تکنیسین‌های اورژانس حاضر در محل دادند.

وی ادامه داد: در این حادثه هفت سرنشین این سه خودروی پراید مجروح و یکی از رانندگان این خودرو‌ها به دلیل شدت تصادف در دم فوت کرد.

یک کشته و سه مصدوم در پی واژگونی خودروی پراید

اسماعیل شاه بیکی معاون مدیر عامل و رییس جمعیت هلال احمر نیشابور هم گفت: درپی واژگونی خودرو پراید در کیلومتر ۹۵ جاده مشهد به نیشابور یک تن کشته و سه نفر مصدوم شدند.

نزاع در داورزن یک کشته بر جای گذاشت

یک منبع آگاه هم که خواست نامش برده نشود در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت: نزاع و درگیری با سلاح سرد صبح جمعه در یکی از روستا‌های شهرستان داورزن یک تن را به کام مرگ کشاند.

غرق شدن یک زن در نیشابور

سید مهدی حسینی مدیرعامل سازمان آتش نشانی نیشابور هم گفت: ساعت ۲:۲۵ دقیقه بامداد امروز حادثه غرق شدن زنی ۳۲ ساله دریک بند خاکی واقع در باغی از اراضی روستای حمید آباد این شهرستان به سامانه ۱۲۵ اعلام شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سیروس گرجستانی قانون سزار سقوط ایرباس ایران دهه کرامت سایت غنی سازی نطنز ادوار فیلیپ نیشابور غرق شدن نزاع دسته جمعی شهرستان داورزن واژگونی خودرو حوادث خراسان رضوی سیروس گرجستانی قانون سزار سقوط ایرباس ایران دهه کرامت سایت غنی سازی نطنز ادوار فیلیپ آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۷۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان رضوی گفت:در راستای اجرای طرح برخورد با خودرو‌های قاچاق، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان در یکی از مناطق شهر مشهد به یک دستگاه خودرو سواری BMW مشکوک و به راننده دستور ایست دادند.

سرهنگ حسین جوانبخت افزود: در ادامه مالک خودرو مدارک و مستندات لازم مبنی بر داشتن مجوز تردد خودرو ارائه نکرد و خودرو موردنظر به پارکینگ منتقل شد که کارشناسان ارزش این خودرو را ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

وی  از شهروندان خواست؛ در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت اقتصادی خارج از چهارچوب قانون مراتب را در اسرع وقت به پلیس پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۹ مصدوم در انحراف از جاده خودرو در جاده آبادان به قفاص
  • اطفاء حریق انبار لوازم الکتریکی در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) با نجات یک مصدوم(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
  • یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف دو دستگاه خودروسواری در جاده مشهد به تربت حیدریه
  • تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه یک کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • یک جان باخته و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی مشهد تربت حیدریه
  • حادثه رانندگی در جاده تبریز - صوفیان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • عذرخواهی فراجا از حادثه رژه امروز ارتش در مشهد
  • توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد
  • ۲ کشته و پنج مصدوم بر اثر تصادف در خراسان جنوبی
  • سوانح جاده‌ای خراسان رضوی یک کشته و ۱۲ مصدوم برجا گذاشت