Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوونتوس و تورینو در چارچوب هفته سی ام سری آ، دربی تورین را برگزار خواهند کرد.

طرفداری - در هفته سی ام رقابت های سری آ، یوونتوس و تورینو به مصاف هم می روند. نگاهی داریم به آمار و ارقام مربوط به این دیدار:

تاریخ زمان مکان شنبه، 14 تیر 1399 19:45 به وقت تهران استادیوم آلیانز، تورین بررسی وضعیت دو تیم یوونتوس و تورینو

یوونتوس پس از ناکامی در کوپا ایتالیا، با سه برد متوالی روحیه خوبی گرفته و پائولو دیبالا و کریستیانو رونالدو، دو ستاره خط حمله یووه در حال بازگشت به شرایطی آرمانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوونتوس می خواهد حاشیه امنیت خود با لاتزیو در صدر جدول را حفظ کند و از این رو می خواهد در بازی های باقی مانده خود پیروز شود. در صورتی که فردا جانلوییجی بوفون درون دروازه یوونتوس بایستد، با 648 بازی در سری آ، بالاتر از پائولو مالدینی به تنهایی رکورددار بیشترین تعداد بازی در سری آ می شود. طبق گفته مائوریتزیو ساری، دربی تورین همیشه حساسیت و اهمیت خود را دارد اما تورینو روزهای خوبی را سپری نمی کند. پس از اخراج والتر ماتزاری، مورنو لونگو نیز نتوانسته تحولی در تورینو ایجاد کند و هم اکنون تورینو با حضور در رده سیزدهم، فقط شش امتیاز با منطقه خطر جدول فاصله دارد، تا جایی که توتو اسپورت هفته گذشته تیتر زد: "تورینو به سوی سری بی". با این حال، تورینو سعی می کند در دربی تورین که بدون حضور تماشاگران سوت و کور تر از همیشه است، امتیازی روحیه بخش کسب کند.

 ترکیب احتمالی یوونتوس و تورینو

یوونتوس (3-3-4): بوفون | کوادرادو، ده لیخت، بونوچی، دنیلو | بنتانکور، پیانیچ، رابیو | برناردسکی، دیبالا، رونالدو

تورینو (2-5-3): سیریگو | گلیسون، انکولو، لیانکو | دی سیلوستری، میته، رینکون، لوکیچ، آنسالدی | وردی، بلوتی

غایبان یوونتوس و تورینو

یوونتوس: جورجو کیه لینی، مریح دمیرال، ماتیا دی شیلیو، الکس ساندرو، سامی خدیرا (مصدوم)

تورینو: دنیله بازلی (مصدوم)

جایگاه یوونتوس و تورینو در جدول رده تیم برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز 1 یوونتوس 23 3 3 59 25 34 72 13 تورینو 9 4 16 33 52 19- 31 رویارویی های پیشین یوونتوس و تورینو

 

تورینو طی 6 بازی گذشته مقابل یوونتوس فقط یک گل زده که همان یک گل منجر به کسب یک تساوی شد بهترین بازیکنان یوونتوس و تورینو از نگاه آمار تیم بهترین نمره بهترین گلزن  بهترین گل‌ساز یوونتوس کریستیانو رونالدو (7.95) کریستیانو رونالدو (24) رودریگو بنتانکور (6) تورینو آندره آ بلوتی (7.16) آندره آ بلوتی (12) سیمونه وردی (4) نکات آماری

یوونتوس در 35 بازی اخیر خانگی خود شکست نخورده است.

یوونتوس در 16 بازی از 19 بازی اخیر برابر تورینو پیروز شده است. 

یوونتوس در 8 بازی اخیر خود در سری آ حداقل 2 گل زده است. 

تورینو 8 بازی از 10 بازی قبلی اش را باخته است.

یوونتوس در 4 بازی قبلی خانگی اش کلین شیت کرده است.

یوونتوس در 5 بازی از 6 بازی قبلی اش برابر تورینو کلین شیت کرده است.

پیش‌بینی هو اسکورد

یوونتوس 1-0 تورینو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: یوونتوس و تورینو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۷۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد یوونتوس به دست شاگردان آلونسو شکسته شد

تیم بایرلورکوزن با تساوی یک بر یک مقابل وستهم انگلیس به نیمه نهایی لیگ اروپا صعود کرد. شاگردان ژابی آلونسو علاوه بر صعود یک رکورد فوق العاده بر جای گذاشتند.  

لورکوزن در ۴۴ بازی اخیر خود در همه رقابت‌ها بدون شکست بوده است. آخرین باخت آنها به حدود ۱۰ ماه پیش برمی گردد (باخت ۳-۰ مقابل بوخوم).  پیش‌تر یوونتوس از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۲ در ۴۳ بازی بدون شکست پیش رفته بود و رکورددار قرن ۲۱ در قاره اروپا بود و حالا این رکورد شکسته شده است.

البته تا لحظات پایانی به نظر می‌رسید بایر اولین شکست خود را در فصل جاری متحمل خواهد شد، اما در نهایت فریمپونگ در دقیقه ۸۹ بازی را به تساوی کشاند تا لورکوزن دوباره در نیمه نهایی لیگ اروپا با  رم رو در رو بشود. سال گذشته رم، لورکوزن را در نیمه نهایی شکست داد و حالا شاگردان آلونسو برای کسب سه گنه در این فصل باید با گرگ‌ها تسویه حساب کنند.

آنها یک بازیکن مشترک نیز در این دو بازی خواهند داشت؛ سردار آزمون، مهاجم ایرانی که به‌صورت قرضی از لورکوزن به رم منتقل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی کالیاری 2-2 یوونتوس (سری آ - 2023/24)
  • داور علیه یووه: دو پنالتی در یک نیمه! (عکس)
  • رونالدو نباشد النصر پنالتی را هم گل نمی‌کند!‏
  • 5 بازی خاطره انگیز یوونتوس با سرمربی گری مارچلو لیپی / قسمت دوم
  • 5 بازی خاطره انگیز یوونتوس با سرمربی گری مارچلو لیپی / قسمت اول
  • رکورد یوونتوس به دست شاگردان آلونسو شکسته شد
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با کالیاری
  • اعتراض تیم رونالدو به لغو دیدار الهلال!
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • پیروزی رونالدو در دادگاه: یووه محکم به پرداخت جریمه