Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دفتر مطبوعاتی کاخ کرملین، ولادیمیر پوتین روز جمعه در گفت وگو با اعضای گروه کاری اصلاح قانون اساسی روسیه که به صورت مجازی برگزاری شد در واکنش به اظهارات رئیس کمیسیون سیاست گذاری شورای فدراسیون که به نصب نماد همجنس گرایی بر نمای ساختمان سفارت آمریکا در مسکو اشاره کرد، گفت: آنها (دیپلمات های آمریکایی) با این کار نشان دادند که چه کسانی در این ساختمان کار می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الکسی پوشکوف رئیس کمیسیون سیاست گذاری شورای فدراسیون (مجلس سنای روسیه) گفت که روز 24 ماه ژوئن همزمان با همه پرسی در روسیه نماد همجنس گرایی بر سر در ساختمان سفارت آمریکا در مسکو نصب شد.

پوتین پرسید: چه کسانی در این ساختمان کار می کنند؟

پوشکوف گفت: امریکایی ها و دیپلمات های این کشوور.

پوتین گفت: بسیار خب، بهتر؛  آنها با این کار خود نشان دادند که چه کسانی در این ساختمان کار می کنند؛ مساله چندان وحشتناک نیست.

وی ادامه داد: ما بارها در این باره صحبت کردیم. موضع ما معلوم است و بارها اعلام کردیم و خاطرنشان می کنم که در روسیه محدودیت حقوق بر اساس نشانه های نژادی و جنسی و ملی و مذهبی وجود ندارد.

گفتنی است سفارت آمریکا چند روز پیش در دو نوبت نماد همجنس گرایی بر نمای ساختمان خود نصب کرد و انگلیس نیز به نشانه پیروی از آمریکا این نماد را بر فراز سفارت خود در مسکو برافراشت موضوعی که سخنگوی رئیس جمهوری روسیه به آن انتقاد کرد.

 اقدام آمریکایی ها و انگلیسی ها همزمان با برگزاری همه پرسی در روسیه صورت گرفت، همه پرسی که در آن ازدواج امری میان زن و مرد لحاظ شده است نه میان دو همجنس. 

ضمن اینکه همجنس گرایی در روسیه امری غیراخلاقی و ضد دینی است و هرگونه تبلغ آن جریمه سنگین در پی خواهد داشت که از ۱۶هزار تا ۱۶۰ هزار دلار می‌تواند متخلفین را در بر بگیرد.

برچسب‌ها روسیه ایالات متحده آمریکا ولادیمیر پوتین سفارت آمریکا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روسیه ایالات متحده آمریکا ولادیمیر پوتین سفارت آمریکا روسیه ایالات متحده آمریکا ولادیمیر پوتین سفارت آمریکا سفارت آمریکا همجنس گرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۷۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست وزیر انگلیس: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد

نخست وزیر انگلیس با حمایت از ادامه جنگ در اوکراین مدعی شد: پیروزی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اوکراین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد و باید از آن جلوگیری کرد.

به گزارش مهر به نقل از رویترز، نخست وزیر انگلیس از افزایش بودجه نظامی این کشور در بحبوحه جنگ اوکراین خبر داد.

«ریشی سوناک» نخست وزیر انگلیس روز سه شنبه اعلام کرد که دولت لندن در نظر دارد در بلندمدت ۱۰ میلیارد پوند برای حمایت از صنایع دفاعی این کشور هزینه کند.

نخست وزیر انگلیس در ادامه با حمایت از ادامه جنگ در اوکراین مدعی شد: پیروزی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اوکراین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد و باید از آن جلوگیری کرد.

براساس بیانیه دفتر نخست وزیری انگلیس، این کشور در نظر دارد تا بسته ۶۱۷ میلیون دلاری جدیدی را به اوکراین اختصاص دهد. این بسته شامل بیش از ۴۰۰ دستگاه خودرو، ۶۰ قایق و تعدادی موشک دوربرد «سایه طوفان» که شمار دقیق آن اعلام نشده است، می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: روسیه توافق‌نامه‌های مالیاتی با «کشورهای غیردوست» را لغو کرد پوتین: برای آزادی کل جهان می جنگیم

دیگر خبرها

  • نخست وزیر انگلیس: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • روز تحلیف پوتین مشخص شد
  • محکومیت عامل حمله به ساختمان کنسولی ایران در پاریس به حبس | متهم: می خواستم از مقامات ایران انتقام بگیرم!
  • عامل حمله به ساختمان کنسولی سفارت ایران در پاریس به حبس محکوم شد
  • دعوت پوتین از کشورها برای گسترش کریدور شمال-جنوب
  • دعوت پوتین از همه کشورها برای گسترش کریدور شمال-جنوب
  • دیدار «پوتین» و «علی اف» در مسکو
  • دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه می‌رود/ علت چیست؟
  • روسیه تسهیل تجارت غلات در گروه بریکس را کلید زد
  • اندیشکده آمریکایی: روسیه خود را برای جنگ با ناتو آماده می‌کند