Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@06:07:25 GMT

جناب موسوی خوئینی‌ها آدرس غلط ندهید

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۷۸۷۴

جناب موسوی خوئینی‌ها آدرس غلط ندهید

حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه بروجرد در واکنش به نامه اخیر موسوی خوئینی‌ها نامه‌ای منتشر کرد.

به گزار خبرگزاری فارس از بروجرد، حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه بروجرد در واکنش به نامه اخیر موسوی خوئینی‌ها نامه زیر را منتشر کرد؛

بسم الله الرحمن الرحیم

اینجانب بامشاهده نامه سرگشاده‌ای که آقای موسوی خوئینیها به مقام معظم رهبری، نوشته بودند ،بسیار متعجب و متأثر شدم،

تأثر از این جهت که چرا یک روحانی انقلابی حدود هشتاد ساله قلم به دست گرفته و مشکلات کشور را به شخصیتی نسبت می‌دهد که نقشی در ایجاد آنها نداشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیا آقای موسوی خوئینیها نمی‌داند رئیس جمهور را مردم انتخاب می‌کنند و انتخاب وزراء و معرفی آنها به مجلس، انتخاب  استانداران ، فرمانداران، مدیران کل و معاونان رئیس جمهور، از اختیارات رئیس جمهور است؟! و رهبری نقشی ندارند.

آیا ایشان نمی‌داند که بودجه کشور در اختیار قوه مجریه و قوه مجریه مسئول اداره کشور است؟

آیا ایشان نمی‌داند که مشکالت جاری، از جمله مشکلات اقتصادی به خاطر ضعف مدیریت در قوه مجریه است؟!
آیا آقای موسوی خوئینیها نمی‌داند که مذاکره با آمریکا و امید به برجام ضربه‌ای سخت بر پیکر اقتصاد وارد کرد؟ برجامی که خود ایشان و همفکرانشان و دولت آقای روحانی خیلی به آن امیدوار بودند و جوّ عجیبی برای اجرای آن به وجود آورده بودند و اظهار می‌کردند که؛ اگر دلواپسان بگذارند با آمریکا و چند کشور اروپائی مذاکره شود ،همه مشکلات از جمله مشکل آب آشامیدنـی حـل می‌شود!!، بعضی از شما نمی گفتید اثرات مثبت برجام تا قیامت پابرجاست؟!

مقام معظم رهبری حفظه الله تعالی با مذاکره با آمریکا موافق نبودند و فرمودند: من به آمریکائیها اعتماد ندارم ولی با اصرار دولت موافقت کردند.

آیا آقای موسوی خوئینیها نمی‌داند که چند سال است که رهبری طرح اقتصاد مقاومتی را که مورد تأیید کارشناسان اقتصادی است ارائه دادند، ولی دولت گام عملی مهمی در این جهت برنداشته است؟!

چرا دولت جلو کالاهای وارداتی غیر لازم را نمی‌گیرد؟ چرا دست مفسدان اقتصادی را کوتاه نمی‌کند؟ چرا از تولیدات داخلی آن طور که باید حمایت نمی‌کند؟ این‌ها از لوازم اقتصاد مقاومتی است.

آقای خوئینی‌ها شما چرا نامه به مدیر قوه مجریه ننوشتی؟ چرا خود را که حامی دولت و حامی برجام بودی، مذمت نمی‌کنی؟ چرا آدرس غلط می‌دهی؟!  شما خوب می دانیدکه قانون اساسی، اجرای امور کشور را به رئیس جمهور داده است. پس چرا به رهبری نامه می نویسی و از او مطالبه می کنی؟رهبری مدیر انقلاب است نه مدیر اجرائی. آیا این کار جناب عالی با انصاف و اخالق و عقل و منطق سازگار است؟ آیا این سیاسی کاری و آدرس غلط دادن نیست؟

آیا نمی‌دانید و مشاهده نکرده ای در مواردی که قانون اساسی، حق انتصاب مدیران و فرماندهان را به رهبری سپرده شاهد چه پیشرفت‌هائی حیرت انگیزی بوده‌ایم.

یادتان هست در 12 تیر ماه 67 که ناو جنگی آمریکا، هواپیمای مسافربری ما را با 298 سرنشین مظلوم با شلیک موشک آن را متلاشی و سرنشینان آن را به شهادت رسانید، ما به خاطر نداشتن سلاح مناسب فقط حسرت خوردیم و نتوانستیم کاری انجام دهیم! 

ولی امروز پهباد فوق پیشرفته آمریکا با موشک ساخت ایران، توسط دلاورمردان سپاه پاسداران منهـدم می‌شـود و پایـگاه عیناالسد در هم کوبیده می‌شود؛ کشتی‌های نفتکش ایران بدون توجه به هشدارها و تهدیدات آمریکا، در ساحل ونزوئلا پهلو میگیرند؛ ایران اسلامی در منطقه و صحنه جهانی قدرت نمائی می‌کند و آمریکا تماشا می‌کند و غصه می‌خورد و این پیشرفت‌ها و قدرت نمائی‌ها با مدیریت ولی فقیه و امام خامنه‌ای حفظه الله تعالی است.

بخش دیگری از مدیریت امام خامنه ای که در دنیا منحصر به فرد و بی نظیر است، تربیت شیرمردانی شجاع مؤمن و بصیر و انقلابی و مخلص است؛ مانند سید حسن نصرالله و سپهبد حاج قاسم سلیمانی عزیز که در دوران حیات عارفانه و مجاهدانه خود خواب را از چشمان خائن و ناپاک سران استکبار گرفت و با شهادتش انقالبی جهانی بپا کرد و همچنین احمد کاظمی و حسن تهرانی مقدم و صدها و هزارها جوان دیگر را که مقام معظم رهبری با نفس پاک خود تربیت کرده‌اند.

آنچه که درباره شهید حاج قاسم گفته شده همه حق است ولی خیلی بیشتر از آن را درباره معلم و مربی و مرشد و مراد او که رهبرمعظم انقالب است باید گفت.
اللهم اجعل عاقبة امورنا خیرا
سید علی حسینی
امام جمعه شهرستان بروجرد

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: موسوی خوئینی ها مقام معظم رهبری روحانی آمریکا رئیس جمهور خوئینی ها قوه مجریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۷۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آدرس غلط سازمان غذا و دارو با طرح شائبه لوکس بودن داروی هموفیلی‌ها

احمد قویدل گفت: رئیس سازمان غذا و دارو در اطلاع رسانی اخیر خود در رابطه با داروی امیسیزومب، فقط به اثربخشی بسیار بالای آن نسبت به داروهای موجود اشاره کرد، در صورتی که این دارو علاوه بر اثربخشی بالا، برای بیماران هموفیلی با کمبود فاکتور ۸ که مبتلا به مهار کننده شدید هستند، برای دولت نیز کاملاً صرفه اقتصادی دارد. بی تردید اشاره رئیس سازمان غذا و دارو به این مزیت دارو می‌تواند در ایجاد انگیزه در شورای عالی بیمه برای تحت پوشش قرار دادن این دارو به شدت مؤثر باشد.

وی افزود: بر اساس مطالعات اقتصاد دارویی که در سازمان غذا و دارو و معاونت درمان وزارت بهداشت انجام شده است هزینه اثربخشی اقتصادی آن نیز تأیید شده و هزینه‌های این گروه از بیماران برای دولت حداقل یک سوم و در مواردی به نصف کاهش می‌یابد. مدیر عامل سازمان بیمه سلامت و رئیس صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج نیز در موارد متعدد درباره صرفه اقتصادی این داروی نوین اطلاع رسانی کرده اند.

قویدل ادامه داد: از دیگر محاسن مهم این دارو قابلیت تزریق زیر پوستی است که اساساً بیماران مبتلا به مهار کننده به خصوص کودکان را از رگ گیری های متعدد رها می کند.

وی افزود: رئیس سازمان غذا دارو در همین اطلاع رسانی اخیر از امکان تولید این دارو در داخل کشور نیز خبر داده که بی تردید این خبر هم موجی از امیدواری در جامعه هموفیلی ایران جهت بهره مندی از این دارو به وجود آورده است. اما متأسفانه تلاشی برای تحت پوشش بیمه قرار دادن این دارو شاهد نیستیم. این سازمان اختصاص بودجه‌های دارویار را در گرو تحت پوشش بیمه قرار گرفتن آن می‌داند، اما با دادن آدرس اشتباه، شائبه لوکس بودن این دارو را ایجاد می کند.

مشاور مدیرعامل کانون هموفیلی ایران گفت: وظیفه سازمان غذا و دارو است که نتیجه تحقیقات اقتصاد دارویی و نتیجه تحقیق هزینه اثربخشی این دارو را منتشر کند و شورای عالی بیمه را تشویق نماید برای صرفه جویی در هزینه‌های دولت نسبت به تحت پوشش بیمه قرار دادن این دارو اقدام فوری کند.

وی افزود: در حال حاضر برای بیش از ۱۱۰ بیمار هموفیلی مبتلا به مهار کننده شدید، این دارو تهیه و در شرکت‌های پخش موجود است و در مواردی دستور پخش نیز گرفته است. اما تأمین هزینه‌های آن در گرو تحت پوشش بیمه قرار گرفتن این دارو است که متأسفانه تا کنون توسط شورای عالی بیمه محقق نشده است. کانون هموفیلی ایران در این رابطه نامه‌ای قبل از سال جدید به شورای عالی بیمه ارسال کرده که متأسفانه تا کنون پاسخی داده نشده است.

قویدل در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه تأمین این دارو چقدر هزینه دارد و منبع تأمین آن از چه ردیفی است، گفت: بر اساس اطلاعات ما رئیس صندوق بیمه بیماران خاص و صعب العلاج در نامه‌ای خطاب به معاون درمان وزارت بهداشت هزینه این دارو را ۵۵۰ میلیارد تومان اعلام کرده است. از آنجا که هزینه‌های دارویی بیماران خاص از سه منبع به صورت مشترک تأمین می‌شود (بیمه‌های پایه سلامت، تأمین اجتماعی و نیروهای مسلح، صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج و یارانه دارویار)، بدیهی است که محل تأمین این بودجه در گام نخست باید از محل بودجه‌های داروهای عادی (آریو سون و فایبا) که این بیماران تا کنون استفاده می کرده اند، تأمین شود.

وی افزود: با توجه به روشن بودن مزیت‌های این دارو از نظر اثربخشی و اقتصاد درمان و همچنین سهولت استفاده بیماران از این دارو، هر تردیدی در تحت پوشش قرار دادن دارو به ضرر کشور و بیت المال است. متأسفانه در برخی اطلاع رسانی‌های سازمان غذا و دارو به گونه‌ای مطرح می‌شود؛ انگار این دارو لوکس است و حتی می‌گویند از کسانی که می‌خواهند از این دارو استفاده کنند، باید فرانشیز بگیریم!؟ واقعاً دور از انصاف است برای داروهایی که اثر بخشی کمتری دارند و هزینه‌های بیشتری به دولت تحمیل می‌کنند، بیماران از پرداخت فرانشیز دارو معاف باشند و بر عکس بیمار برای داروی بهتر، که هم اثربخش تر است و هم هزینه کمتری به دولت تحمیل می کند و بی تردید کیفیت زندگی آن ها را بهبود می بخشد، فرانشیز پرداخت کند.

مشاور مدیر عامل کانون هموفیلی ایران در پایان اظهار امیدواری کرد شورای عالی بیمه با تحت پوشش قرار دادن این دارو، موانع دسترسی این گروه از بیماران را به این داروی نوین برطرف کرده و از تحمیل هزینه‌های بیشتر به دولت جلوگیری کند. لازم به تاکید است معاونت اجرایی دفتر ریاست جمهوری در جریان کامل هزینه اثربخشی این دارو قرار دارد و گروه نخست بیماران با کمک این دفتر از این داروی نوین بهره مند شدند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • روایت رهبر انقلاب از توصیه‌‌ها به ایشان برای پذیرش خواسته‌های آمریکا
  • پاسخ مهم رهبری به توصیه‌ها برای مذاکره با آمریکا در برنامه هسته‌ای را ببینید | فیلم
  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • بیانیه هشدار آمیز خواهر رهبر کره شمالی؛ خود را در معرض خطر قرار ندهید
  • لیست دادگاه های تبریز
  • فهرست مراکز کاردرمانی در مشهد
  • قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی
  • لغو جایزه «انجمن قلم آمریکا» در پی تحریم نویسندگان
  • آدرس غلط سازمان غذا و دارو با طرح شائبه لوکس بودن داروی هموفیلی‌ها
  • تماشای ماه صورتی آوریل را از دست ندهید