Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@07:52:15 GMT

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۷۹۳۹

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( ۱۳ تیر ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام، به مناسبت چهاردهم تیرماه سالگرد تصویب قانون تأسیس دهیاری‌ها و روز شهرداری، گفت: توسعه شهرها و روستاهای این سرزمین مرهون فداکاری و تلاش بی‌وقفه مجموعه مدیریت زحمتکشان بی‌ادعایی است که در قالب نهاد شهرداری و دهیاری فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اهمیت و نقش سازنده روستا در امر تولید و اشتغال کشور تا آنجاست که با تایید مقام معظم رهبری یک و نیم میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی در بدترین شرایط اقتصادی برای اشتغال روستاییان اختصاص می‌یابد.

تکمیل طرح‌های نیمه تمام صنعتی ایلام، در اولویت سال جاری است

رضا محمدرحیمی سرپرست سازمان صمت استان ایلام، گفت: تمرکز برنامه‌ها و اهداف حوزه تولید بیشتر معطوف به پروژه‌ها و طرح‌های صنعتی دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد است.

وی افزود: با همکاری همه دستگاه‌های مربوطه مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی در تمامی زمینه‌ها اعم از تعیین تکلیف بدهی‌ها، جرایم و تسهیلات بانکی، مالیات، بیمه و… در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و ستاد اقتصاد مقاومتی استان به ریاست استاندار بررسی و رفع می‌شوند.

سقوط از ارتفاع منجر به مرگ یک نفر در ایلام شد

علی‌اصغر علی‌اکبری سرپرست جمعیت هلال احمر ایلام، گفت: با توجه به گزارش مردمی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات این جمعیت مبنی بر سقوط از ارتفاع یکی از شهروندان در ارتفاعات کوه دالاهو مشرف بر روستای گلزار از توابع بخش چوار، تیم واکنش سریع و تیم کوهستان شهرستان ایلام با استفاده از بالگرد جمعیت هلال احمر و اورژانس هوایی به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی افزود: نیروهای امدادی هلال احمر به سرپرستی معاون امداد و نجات پس از طی مسیری سخت و صعب‌العبور خود را به محل حادثه رساندند و برابر شواهد موجود متاسفانه فرد حادثه دیده به دلیل شدت جراحات وارده فوت شده بود.

اختصاص یک‌میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز شهر ملی گلیم در ایلام

 عبدالمالک شنبه‌زاده مدیر کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام، اظهار کرد: با اختصاص یک میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی به ‌زودی فصل دوم تجهیز و تعمیر دبیرخانه شهر ملی گلیم نقش برجسته استان آغاز می‌شود.

وی افزود: در راستای معرفی تولید، توزیع، تکمیل زنجیره تولید و همچنین معرفی بیشتر این صنعت بومی دبیرخانه شهر ملی گلیم در استان راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/ 970821

منبع: فارس

کلیدواژه: ایلام قاسم سلیمانی روستا شهرداری مدیر کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان ایلام شهر ملی گلیم مدیر کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان ایلام استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۷۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار روز سه شنبه در دیدار با اعضاب ستاد بزرگداشت هفته کار و کارگر به نقش حساس و مؤثر جامعه کارگری در تحقق جهش تولید هم پرداخت و افزود: ایجاد انگیزه مالی و حفظ شأن و کرامت جامعه کارگری از راه کارهای مهم برای توسعه و پویایی حوزه تولید است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام همچنین توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی را از موارد ضروری برای اشتغالزایی در استان عنوان کرد.

نورالدین الیاسی مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان هم با بیان اینکه حدود نیمی از سه هزار و چهارصد تعاونی استان، نیمه فعال یا غیر فعال هستند، اضافه کرد: احیاء این تعاونی‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 6086938

دیگر خبرها

  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • شهرستان دهلران مهد تولید گندم است
  • اختصاص ۳۵ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • لزوم توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار در ایلام
  • اختصاص ۹۸ میلیارد ریال برای طرح‌های آبرسانی کشاورزی گناباد
  • اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در سفر اول رییس جمهوری
  • مسئله اختصاص زمین به طرح جوانی جمعیت باید حل و فصل شود
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • خوش خبری برای مادران دارای فرزند شیرخوار در یزد
  • پیش بینی تولید ۴۰۰ هزار تن گندم در استان ایلام