Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اسپانیایی توپچی ها خواستار حضور بازیکنانی متعهد در تیم خود است.

طرفداری - میکل آرتتا، سرمربی اسپانیایی باشگاه آرسنال معتقد است که بازیکنان این تیم باید از تعهد و مسئولیت پذیری لازم برای حضور در ترکیب این تیم برخوردار باشند.

به گزارش تلگراف، میکل آرتتا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با وولورهمپتون راجع به احتمال خروج متئو گوندوزی از آرسنال صحبت می کند و اذعان می کند که این هافبک فرانسوی در حال سپری کردن دوره دشوار است:

همه ما در زندگی خود دورانی را سپری می کنیم که نسبت به آینده خود شک داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما در حال سپری کردن دوره بسیار دشواری هستید و به همین دلیل باید به صورت کاملا صریح حرف های خود را بزنید. شما باید محیطی را برای بازیکنان خود ایجاد کنید تا آن ها بتوانند به شما اعتماد کنند و احساسات خود را بیان کنند.

بازیکنانی را می خواهم که به فرهنگ باشگاه آرسنال متعهد باشند

مسوت اوزیل پس از شروع مجدد مسابقات فوتبال در هیچ یک از بازی های آرسنال حضور نداشته است و گوندوزی نیز پس از درگیری با نیل موپی در بازی با برایتون برای آرسنال به میدان نرفته است. از آرتتا سوال شد که چه بازیکنانی می توانند به طور ثابت در ترکیب آرسنال حضور داشته باشند و او پاسخ داد: "بازیکنانی که در کنار یکدیگر و در یک قایق حضور داشته باشند" سپس از آرتتا خواسته شد تا درباره این جمله توضیح بدهد و او گفت:

بازیکنانی را می خواهم که به ارزش هایی که در حال پیاده سازی آن ها در باشگاه هستیم، احترام بگذارند و به طور کامل به فرهنگ باشگاه ما متعهد باشند. من خواستار بازیکنانی هستم که هر روز نسبت به خواسته ها ما پاسخگو باشند. بازیکنانی را می خواهم که برای کمک به یکدیگر آماده هستند، برای یکدیگر می جنگند و از بازی کردن در کنار هم لذت می برند. منظور من از بودن در یک قایق همین است. اگر شما هر روز چنین رفتاری را داشته باشید، در اینجا از شما استقبال بسیار بسیار خوبی می شود و ما می خواهیم از شما (به عنوان یک بازیکن) بیشترین استفاده ممکن را ببریم و کمک کنیم تا از حرفه خود در کنار ما لذت ببرید.

نونو اسپیریتو در حال انجام کار فوق العاده ای در وولورهمپتون است

من فکر می کنم که اسپیریتو باشگاه خود را با روش بسیار هوشمندانه ای مدیریت کرده است و دقیقا می داند که چه بازیکنانی را باید به تیم خود بیاورد و در زمینه جذب بازیکن بسیار بسیار خوب عمل می کند. او هسته اصلی تیم خود را حفظ کرده است و ثبات را در تیم خود ایجاد کرده است و همواره در حال اضافه کردن بازیکنانی در پست های مختلف تیم خود است تا باعث پیشرفت تیم و ترکیب وولورهمپتون شود. از نظر من او در حال انجام کاری فوق العاده ای است.

همچنین بخوانید

هیچگونه محرومیتی برای گوندوزی پس از درگیری با نیل موپی در نظر گرفته نخواهد شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۸۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ گل تماشایی شماره ۱۰‌های لالیگا + فیلم

صفحه رسمی لالیگا به مناسبت ۱۰ میلیونی شدن مخاطبانش در یوتیوب ۱۰۰ گل به‌یادماندنی بازیکنانی را که با شماره ۱۰ در لالیگا درخشیده‌اند را معرفی کرد.

در این لیست بازیکنانی همچون رونالدو، مسی، رونالدینیو، فیگو ، ژاوی، مودریچ، راکیتیچ، اوزیل و ... قرار دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ گل تماشایی شماره ۱۰‌های لالیگا + فیلم
  • رونالدو حداقل ۲۵ گل برای آرسنال می‌زد
  • مدافع سابق منچستریونایتد و رئال مادرید، عضو کادرفنی آرسنال می‌شود
  • ادعای عجیب آرتتا: بهترین وقت برای بردن بایرن!
  • بی‌تفاوتی هواداران آرسنال؛ وقتی ورزشگاه امارات، رویا را به فراموش سپرد
  • میکل آرتتا: سرنوشت قهرمانی حالا در دست منچسترسیتی است
  • تقلب آرتتا از روی دست کلوپ / پپ هرگز تعارف قهرمانی را پس نمی‌زند!
  • میکل آرتتا در مورد لیونل مسی: خوش شانس بودیم که بهترین بازیکن تاریخ را با چشم دیدیم
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • فقها باید بدبینی تاریخی خود به هنر را کنار بگذارند/نسل جدید فقها مسئله را حل خواهند کرد