Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیسی ها خوب می‌دانند اگر غفلت کنند رقبایی مثل فولاد و سپاهان و حتی شهرخودرو منتظرند با استفاده از این غفلت فاصله‌شان را با صدر جدول کمتر کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ پرسپولیسی‌ها با وجود پیروزی قاطع مقابل پیکان و نزدیک‌تر شدن به قهرمانی، روزهای آرامی را سپری نکرده‌اند. طی یکی، دو روز گذشته بازیکنان پرسپولیس در اعتراض مشترک به مشکلات مالی این باشگاه، علیه برخی از مسئولان باشگاه موضع‌گیری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخ‌پوشان پایتخت در یک اقدام مشترک در صفحه اینستاگرام خود به مشکلات مالی اعتراض کردند آن‌هم در شرایطی که تا اینجای فصل نزدیک به 70 درصد قرارداد خود را دریافت کرده‌اند و این موضوع تعجب مسئولان تیم و حتی کادر فنی را به دنبال داشت. سکوت یحیی گل‌محمدی در قبال اعتراض‌های بازیکنان باعث دلخوری آنها شده چون بازیکنان انتظار داشتند سرمربی تیم از اقدام آنها حمایت کند با این وجود یحیی نسبت به این مساله واکنشی نشان نداد.

حالا پرسپولیس با این حاشیه‌ها باید در ورزشگاه آزادی از شاهینی پذیرایی کند که برای بقا در لیگ به 3 امتیاز این دیدار نیاز مبرم دارد. شاهین شهرداری بوشهر که میشو، سرمربی کروات خود، را به دلیل شیوع کرونا از دست داد حالا با مهرداد کریمیان جوان به استقبال پرسپولیس می‌رود تا بلکه با گرفتن امتیاز از تیم صدرنشین جدول بتواند از انتهای جدول دور شود. بوشهری‌ها هفته گذشته مقابل نفت مسجدسلیمان متوقف شدند تا همچنان در رتبه سیزدهم جدول با 17 امتیاز ماندگار شوند.

سرمربی جوان شاهین به خوبی می‌داند اگر تیمش نتواند در آزادی از پرسپولیس امتیاز بگیرد کارش برای بقا دشوارتر می‌شود به همین دلیل حتما شاهد بازی متهورانه‌ای از این تیم در بازی امشب خواهیم بود.

در این سوی میدان هم پرسپولیسی قرار دارد که با وجود فاصله 10 امتیازی با تیم دوم جدول، هنوز نمی‌تواند از قهرمانی خود مطمئن باشد. پرسپولیسی‌ها خوب می‌دانند اگر غفلت کنند رقبایی مثل فولاد و سپاهان و حتی شهر خودرو منتظرند با استفاده از این غفلت فاصله‌شان را با صدر جدول کمتر کنند. بنابراین هنوز برای شاگردان یحیی زود است تا بخواهند جشن قهرمانی بگیرند و بقیه بازی‌های لیگ را تشریفاتی بشمارند. اگرچه به نظر می‌رسد تمرکز پرسپولیسی‌ها سر اعتراضات مالی تاحدودی به هم ریخته باشد اما گل‌محمدی باید شاگردانش را جمع و جور کند تا مبادا رویای پوکر قهرمانی نقش برآب شود.

پرسپولیس در این دیدار امید عالیشاه و محمد نادری را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و اینکه قرار است چه کسی هم درون دروازه بایستد مشخص نیست. قرارداد بیرانوند با پرسپولیس به پایان رسیده و باشگاه آنتورپ هم اعلام کرده بیرانوند حق شرکت در تمرینات پرسپولیس را ندارد اما پرسپولیسی‌ها می‌گویند با استناد به دستورالعمل فیفا در دوره کرونا بیرانوند مشکلی برای همراهی این تیم تا پایان فصل نخواهد داشت. با این حال هنوز تکلیف گلر پرسپولیس برای بازی امروز مشخص نیست اما شنیده می‌شود داود فنایی، مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس، این روزها مشغول آماده کردن رادوشوویچ برای بازی امشب است. 2/5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس یحیی گل محمدی علیرضا بیرانوند شاهین بوشهر پرسپولیسی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۸۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید

آرسنال با برد پرگل دربی لندن به صدر جدول لیگ برتر انگلیس صعود کرد.

به گزارش مشرق، آرسنال در بازی معوقه خود در لیگ انگلیس با نتیجه قاطع ۵ بر صفر چلسی را شکست داد.

در این بازی تروسار، وایت (۲بار)، هاورتس (۲بار) گلزنی کردند.

شاگردان آرتتا با فتح دربی لندن با ۷۷ امتیاز به صدر جدول لیگ انگلیس تکیه زدند.

لیورپول با یک بازی کمتر و ۷۴ امتیاز دوم است و سیتی با ۲ بازی کمتر و ۷۳ امتیاز در رده سوم قرار دارد.

چلسی نیز در ادامه فصل ناامیدکننده خود با ۴۷ امتیاز در جایگاه نهم ایستاد.

دیگر خبرها

  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • ترکیب اینتر-میلان: بازی قهرمانی در سن‌سیرو
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • عدم اعتماد به بازیکن پرسپولیسی ملوان توسط تارتار
  • نساجی و موقعیتی کلیدی برای تعیین قهرمان!
  • یک پرسپولیسی دیگر در آستانه محرومیت از بازی با گربه سیاه
  • پرسپولیس در یک جام دیگر هم مدعی است