Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال امشب با برگزاری 3 دیدار آغاز می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال امشب 3 دیدار در تهران، تبریز و اصفهان برگزار می‌شود. در تهران پرسپولیس ساعت 21 میزبان شاهین شهرداری بوشهر است، در تبریز تراکتور در ساعت 20:15 از صنعت نفت پذیرایی می‌کند و در اصفهان هم پیکانی‌ها از ساعت 20:45 میهمان ذوب‌آهن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تراکتور تبریز- صنعت‌نفت آبادان

تراکتوری‌ها که فصل را با حاشیه زیادی از سر گرفتند، در اولین دیدار خود بعد از 4 ماه تعطیلی لیگ مقابل نساجی مازندران شکست خانگی تلخی را متحمل شدند. حالا تراکتور در آستانه دیدار حساس مقابل صنعت‌نفت آبادان، با خبر رفع محرومیت شجاعی و بازگشت اشکان دژاگه، شرایط بهتری دارد. تی‌تی‌ها که اکنون در رتبه ششم جدول جای دارند و بیش از هر زمان دیگری خطر از دست دادن سهمیه را حس می‌کنند می‌خواهند در دیدارهای باقی مانده با تمام قوا به مصاف حریفان بروند چون برای کسب سهمیه آسیایی نیاز مبرمی به پیروزی در چند مسابقه آینده دارند و حالا ساکت الهامی باید خوشحال باشد که فرصت استفاده از دژاگه را هم خواهد داشت.

البته بعید است او بتواند از دژاگه در بازی امروز استفاده کند چون مدت‌هاست در تمرینات تراکتور غایب بوده است. در آن‌سوی میدان هم صنعت‌نفتی قرار دارد که بعد از رفتن اسکوچیچ با بحران نتیجه‌گیری روبه‌رو شد اما شاگردان بهنام سراج هفته گذشته برد ارزشمندی مقابل پارس جنوبی به دست آوردند و حالا چشم به جایگاه‌های بالاتر در لیگ دارند. نفتی‌ها اگر بتوانند امروز تراکتور را شکست دهند جایگاه ششمی این تیم را تصاحب خواهند کرد. فاصله دو تیم در جدول یک امتیاز است.

گفتنی است اولین شکست این فصل تراکتور مقابل صنعت‌نفت آبادان رقم خورد.

ذوب آهن اصفهان- پیکان تهران

هر دو تیم لیگ برتر را با شکست آغاز کردند. ذوب‌آهن به شهر خودرو باخت و پیکان هم مقابل پرسپولیس بازنده بود تا شرایطش برای بقا در لیگ برتر دشوارتر شود.

ذوبی‌ها که از این بازی لوکا بوناچیچ را به‌عنوان سرمربی بالای سر خود می‌بینند، برای اینکه شرایط‌شان در جدول مناسب شود چشم به سه امتیاز این دیدار خانگی دوخته‌اند. آنها با 22 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارند.

از آن طرف پیکان هم که با 15 امتیاز به قعر جدول چسبیده برای اینکه شانس خود را جهت بقا در لیگ افزایش دهد به 3 امتیاز این بازی نیاز مبرم دارد.

ناکامی در این بازی می‌تواند شاگردان ویسی را یک گام دیگر در مسیر سقوط قرار دهد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ذوب آهن صنعت نفت آبادان لیگ برتر فوتبال تراکتورسازی پیکان صنعت نفت لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۸۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصرتی: برای کسب سهمیه آسیا باید تمام امتیازات را بگیریم

مربی تیم تراکتور گفت: برای اینکه بتوانیم سهمیه آسیایی را کسب کنیم، باید در دیدارهای باقی مانده تمامی امتیازات را به دست آوریم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ محمد نصرتی در نشست خبری قبل از بازی با نساجی مازندران، گفت: جا دارد سالگرد درگذشت آقای نادر دست نشان را تسلیت بگویم.‌ ایشان یکی از مربیان من در تیم ملی نوجوانان بود و روحشان قرین رحمت الهی باشد.

وی افزود: در روزهای اخیر تمرینات خوبی پشت سر گذاشته‌ایم و آماده بازی با نساجی هستیم. می‌دانیم بازی سختی مقابل نساجی داریم؛ چرا که از حمایت هوادارانشان بهره می‌برند و شرایط آنان در جدول به شکلی است که چیزی برای از دست دادن ندارند. از طرفی ما در این مدت اندک با بازیکنان در خصوص مسائل روحی و روانی و تاکتیکی کار کرده‌ایم.

نصرتی با اشاره به سخنان مالک باشگاه تراکتور قبل از شروع تمرین امروز، گفت: آقای زنوزی از نزدیک با بازیکنان صحبت کردند و اظهارات ایشان دلگرمی برای اعضای تیم بود و قطعاً مثمرثمر خواهد بود. بازیکنان با روحیه بالا در مصاف با نساجی حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه امیدوارم شاهد بازی خوب و جذاب باشیم، گفت: می‌خواهیم برنده دیدار با نساجی باشیم تا فاصله‌مان با صدر جدول را کمتر کنیم. از سوی دیگر سپاهان بازی عقب افتاده را پیروز شده و برای اینکه بتوانیم حداقل سهمیه آسیایی را کسب کنیم، باید در دیدارهای باقی مانده تمامی امتیازات را به دست آوریم.

مربی تراکتور در خصوص محرومان و مصدومان تیمش، گفت: چند بازیکن مصدوم داریم که پیش از این نیز اعلام شده بود و مصدومیت‌شان به طور کامل رفع نشده است. عارف آقاسی را نیز به دلیل محرومیت در اختیار نداریم. مابقی نفرات در آمادگی کامل هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نصرتی: برای کسب سهمیه آسیا باید تمام امتیازات را بگیریم
  • بازگشت برزیلی‌ها به غمگین‌ترین جایگاه جدول
  • آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/ صدر جدول تا اطلاع ثانوی قرمز شد
  • لیگ برتر فوتبال؛ اعلام ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت
  • ترکیب تیم‌های صنعت نفت و پرسپولیس اعلام شد
  • ۲ جام سرخ‌ها از دست رفت؟ | امید در هفته ناامیدکننده
  • بازی مرگ و زندگی پرشور‌ها در قائم شهر
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - صنعت نفت در هفته بیست و چهارم
  • ذوب‌آهن، عامل سقوط تراکتور به رتبه چهارم!
  • «الشمال» در حضور امید ابراهیمی متوقف شد