Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه راضی بودن به شرایط موجود خلاف «تحول» است، گفت: در گام دوم انقلاب تشکیل تمدن اسلامی مورد تأکید است که لازمه آن «تحول» است. تاریخ انتشار: 07:00 - 14 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۳۸۲۷

آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به لزوم تحول در عرصه‌های گوناگون کشور، گفت: «حول حالنا الا احسن الحال» یعنی «خداوندا ما را به احسن حال برگردان» و بر این نکته تاکید دارد که ما از موقعیتی که در آن هستیم راضی نباشیم و به سمت بهتر شدن پیش برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  عضو مجلس خبرگان ادامه داد: در بحث قضا اجرای کامل عدالت بین مردم ولو اینکه اکنون هم رعایت می‌شود، باید مدنظر قرار بگیرد. انصافاً آیت‌الله رئیسی اقدامات خوبی انجام دادند، اما تحول به این معناست که عدالت کامل رعایت شود.
بیشتر بخوانید: مبارزه با فساد بدون ملاحظه و تعدی و فقط بر مدار حق، عدل و قانون/ تنها راه مقابله با ویروس فساد، قطع دست مفسد است   وی افزود: رسیدن به عدالت کامل که مدنظر اسلام است مستلزم حرکت روز به روز به سمت تحول و هدف نهایی‌ است و همه سازمان‌ها و ادارات نیز باید به این سمت حرکت کنند.   نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه راضی بودن به شرایط موجود خلاف تحول است، در پایان گفت: در گام دوم نیز تشکیل تمدن اسلامی مورد تأکید قرار دارد لازمه آن «تحول» است.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تحول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۸۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل اگر دست از پا خطا کند سخت‌تر و کوبنده‌تر تنبیه خواهد شد

امام‌جمعه گلپایگان گفت: رژیم صهیونیستی بداند که  اگر دست از پا خطا کند این دفعه سخت‌تر و کوبنده‌تر تنبیه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی امروز- جمعه سی و یکم فروردین‌ماه- در خطبه‌های نماز جمعه شهر گلپایگان اظهار کرد: ماه شوال شهر غزوات است زیرا مهمترین غزه‌های پیامبر (ص) از جمله جنگ احد اتفاق افتاد که حمزه سیدالشهدا در آن به شهادت رسید.

وی ضمن تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران در دوم اردیبهشت‌ماه به فرمان امام، افزود: سپاه پاسداران مولود مبارک انقلاب اسلامی است که از توده مردمی تشکیل شد تا از نظام و قانون اساسی و مردم دفاع کند.

امام‌جمعه شهرستان گلپایگان ادامه داد: سپاه پاسداران به کمک بازوان پرتوان نیروهای بسیج مردمی در حراست از انقلاب اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون تمام فتنه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند.

کرامتی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران با اجرای عملیات «وعده صادق» سیلی محکمی به صورت رژیم غاصب کودک کش وارد ساخت.

وی اضافه کرد: این افتخار بزرگ موجب وحدت و انسجام کشور شد، اگر جنگی اتفاق افتد نشان و اثری از رژیم صهیونیستی دیده نخواهد شد.

امام‌جمعه شهرستان گلپایگان گفت: برخی کشورها برای منصرف کردن ایران در حمله به اسرائیل تلاش داشتند، اما جمهوری اسلامی با قاطعیت اعلام کرد که حمله به رژیم صهیونیستی حق مسلم است و قدرتمان را اعمال خواهیم کرد و با انجام لایحه‌های سه گانه دشمن را ناکام گذاشت.

کرامتی ادامه داد: حمله به اسرائیل تفاوت دیپلماسی عزت و دیپلماسی ذلت را نشان داد بنابراین در صورت که رژیم صهیونیستی واکنشی نشان دهد سپاه پاسداران هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم می‌شکند.

کد خبر 745988

دیگر خبرها

  • قوام هویت سپاه ذیل هویت نورانی انقلاب اسلامی است
  • رسالت سپاه، حفظ انقلاب اسلامی است
  • اسرائیل اگر دست از پا خطا کند سخت‌تر و کوبنده‌تر تنبیه خواهد شد
  • مهم‌ترین وظیفه سپاه صیانت از انقلاب است
  • تأسیس سپاه پاسداران یکی از معجزات الهی است
  • حمایت کامل علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد | درخواست ویژه از آموزش و پرورش برای مدارس دخترانه!
  • سند تحول و تعالی قوه قضاییه در یک نگاه/ از تحول در نظام مدیریتی تا رفع موانع تحقق مأموریت‌ها
  • لازمه تحقق جهاد اقتصادی چیست؟
  • مهم‌ترین ویژگی‌های سند جدید تحول قضایی؛ از تحول در نظام مدیریتی تا رفع موانع تحقق مأموریت‌ها
  • از تحول در نظام مدیریتی تا رفع موانع تحقق مأموریت‌ها