Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-25@20:53:09 GMT

پیغام پیشکسوت استقلال به استراماچونی چه بود؟

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۸۲۳۲

پیغام پیشکسوت استقلال به استراماچونی چه بود؟

خبرورزشی نوشت: سعید لطفی، بازیکن پیشین استقلال درباره شرایط خط دفاعی تیم توضیح داد.

به گزارش شریان نیوز،سعید لطفی، پیشکسوت استقلال، درباره ارزیابی خود از عملکرد آبی‌پوشان در چند بازی اخیر رقابت‌های لیگ برتر عنوان کرد: متاسفانه استقلال این روزها وضعیت خوبی ندارد و نتایج خوب و در خور شان این تیم را هم به دست نمی‌آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر عدم هماهنگی و آمادگی لازم که تقریبا همه تیم‌ها به دلیل تعطیلات با آن مواجه هستند تعداد بازیکنان آسیب دیده این تیم هم بسیار بالاست که روی نتایج به دست آمده اثرگذار است.

 

 

 

او در پاسخ به این سوال که آیا هجمه‌هایی ک نسبت به فرهاد مجیدی وجود دارد شرایط را سخت نخواهد کرد؟ گفت: نظری در این خصوص و عملکرد و رفتارهای مجیدی ندارم.

مدافع اسبق استقلال در ادامه در مورد شانس قهرمانی آبی‌پوشان در جام حذفی توضیح داد: استقلال با این نتایج ضعیفی که اخیرا کسب کرد عملا شانس قهرمانی در لیگ را از دست داد و برای گرفتن سهمیه هم کارش به، اما و اگر کشیده شده است. شاید تنها جامی که بتوانیم روی آن تمرکز کنیم جام حذفی باشد که البته با این شرایطی که استقلال دارد آن‌هم کاملا دور از ذهن است. مشکل استقلال این روزها جدا از مسائل فنی آرامش از دست رفته در این باشگاه و تیم است. مطمئن باشید تا آرامش به جمع آبی‌ها برنگردد نمی‌توانند کار خاصی را انجام دهند.

لطفی در پایان در خصوص دیدار با پارس جنوبی جم گفت: هم پارس جنوبی به سه امتیاز بازی احتیاج دارد و هم استقلال، قطعا بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. استقلال در بحث فنی نه فقط الان حتی در زمان استراماچونی هم روی خط دفاعی آن‌هم دفاع تیمی مشکل داشت که من هم به استراماچونی پیغام دادم و عنوان کردم و هم به فرهاد مجیدی این مشکل هم با جذب یک بازیکن و ... حل نمی‌شود و باید فکر اساسی برای آن کرد.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۸۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نادر کاشانی پیشکسوت بسکتبال درگذشت | دلیل درگذشت نادر کاشانی چه بود؟

پیشکسوت بسکتبال پس از مدت‌ها تحمل بیماری، دار فانی را وداع گفت.

نادر کاشانی بازیکن و کاپیتان اسبق تیم ملی بسکتبال ایران امروز دار فانی را وداع کرد. مرحوم کاشانی طی چند سال گذشته با بیماری دست و پنجه نرم می‌کرد و مدتی هم در بیمارستان بستری بود. این پیشکوست بسکتبال ایران در بازی‌های آسیایی ۱۹۶۶، ۱۹۷۰ و ۱۹۷۴ هم حضور داشت سال ۱۳۵۷ از تیم ملی خداحافظی کرد.

tags # بسکتبال سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن خراسان جنوبی
  • حاجی آباد زیرکوه در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • مراسم خاکسپاری پیشکسوت بسکتبال برگزار شد
  • درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • محمد مومنی: واگذاری سرخابی‌ها به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی می‌کند
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • قطعی گاز در ارومیه
  • نادر کاشانی پیشکسوت بسکتبال درگذشت | دلیل درگذشت نادر کاشانی چه بود؟