Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا کورش مودت جمعه شب در نشست بررسی مشکلات آموزش و پرورش اندیمشک در فرمانداری این شهرستان افزود:۳۵درصد فضای آموزشی استان خوزستان نیازمند بازسازی است ضمن اینکه ۳۵ درصد مدارس این استان نیز باید مقاوم سازی شود.
وی سرانه فضای آموزشی خوزستان را چهار و هشت دهم عنوان کرد و گفت: این رقم باید به پنج و ۲ دهم افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مودت گفت: با توجه به نیازهای استان خوزستان و شرایطی که دفاع مقدس رقم زد نیاز به توجه ویژه داریم.اگر در ردیف بودجه اعتبارات آموزش و پرورش خوزستان به طور ویژه دیده شود بخش زیادی از مشکلات این استان حل خواهد شد.
وی تصریح کرد: در ارتقا شاخص های استان با برنامه ریزی تلاش می کنیم ضمن اینکه برای نیازهای حوزه عمرانی و نیروی انسانی شهرستان اندیمشک همکاری می شود.
مودت برای رفع نیازهای حوزه تعلیم و تربیت شهرستان اندیمشک قول مساعد داد.
مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان نیز گفت:تلاش انجام شده در اندیمشک در تحقق پروژه های متعدد در سال گذشته بسیار مطلوب و قابل تقدیر است.
علی قربانی افزود:طرح های آموزشی اجرا شده در اندیمشک با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال بنیاد برکت و ۳۰۰ میلیارد ریال وزارت نفت در اندیمشک اجرا شد که در نوع خود بی سابقه است.
وی افزود:چنین اعدادی چندبرابر کمیته برنامه‌ریزی شهرستان و شهرهای دیگر است و شاید با شهر اهواز برابری می کند.
وی گفت:  شرایط کار در شهرستان اندیمشک بسیار هموار و هماهنگ است و پروژه که شروع می‌کنند به سرعت تکمیل می شود.
قربانی بیان کرد:در برخی از شهرهای استان خوزستان طرح های آموزشی وجود دارد که از سال ۸۶ تا کنون تکمیل نشده اند.۲۴۰ طرح آموزشی نیمه تمام در خوزستان وجود دارد که در سال‌های ۸۶ و ۸۷ ساخت آنها شروع شده است.
وی گفت:مجوز تخریب و بازسازی۲ باب مدرسه در اندیمشک گرفته شده و در کمیته برنامه‌ریزی نیز برای آنها از منابع ملی استانی اعتبار پیش بینی شده است.
نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی نیز تحول در زیرساخت های آموزشی با احداث کانون ، مدرسه و مراکز فرهنگی در این شهرستان را خواستار شد و گفت:خوزستان نسبت به سایر استانها اعتبار بیشتری جذب کرده است لذا  انتظار داریم اندیمشک هم در زمینه احداث فضاهای آموزشی ویژه دیده شود.
فریدون حسنوند افزود:سهمیه استخدام ۵۰۰ نفر در آموزش و پرورش اندیمشک از وزارتخانه مذکور اخذ شد اما عده ای در استان در حق اندیمشک خیانت کردند و سهمیه استخدام اندیمشک را برای جای دیگر استفاه کردند.
وی افزود:با وجود اجرای پروژه های متعدد، همچنان در زمینه توسعه و نوسازی فضای آموزشی و همچنین نیروی انسانی اندیمشک نیاز به توجه و عنایت ویژه دارد.

حسنوند ادامه داد:طرح های آموزشی درحال اجرای زیادی در اندیمشک وجود دارد که به دلیل نبود اعتبار هنوز به بهره برداری نرسیده و لازم است که تا پایان شهریور این طرح ها تکمیل شوند.

فرماندار شهرستان اندیمشک هم گفت: در سال های اخیر طرح های متعددی در حوزه آموزش و پرورش در اندیمشک تحقق یافت اما این شهرستان در زمینه توسعه فضاهای آموزشی همچنان نیاز به  توجه دارد.
پیمان جهانگیری بیان کرد: توسعه شهرستان و جمعیت ساکن در مناطق توسعه یافته اندیمشک نیاز به خدمات فرهنگی و آموزشی را بیشتر کرده است.
وی اظهار داشت: انتظار می رود با توجه به نیاز جمعیتی شهرستان از لحاظ نیروی انسانی و بهبود فضای آموزشی و همچنین تجهیزات ، اندیمشک مورد توجه قرار گیرد.

برچسب‌ها مدارس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور اندیمشک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور اندیمشک مدارس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور اندیمشک شهرستان اندیمشک آموزش و پرورش نیروی انسانی فضای آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۸۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهیه بانک اطلاعاتی دارو در چهارمحال و بختیاری

رضا محمدی اظهار داشت: کمبود دارو به صورت روزانه رصد می‌شود و چنانچه مردم با کمبودی روبرو شدند آن را به سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند.

وی در خصوص فراوانی شیرخشک در داروخانه‌های استان، افزود: کمبودی در این خصوص وجود ندارد و فقط در هفته گذشته در دو قلم شیرخشک با کمبود روبرو شدیم که این موضوع برطرف شد.

بیشتر بخوانید

حمایت از ۱۳ هزار و ۷۰۰ بیمار خاص و سخت علاج در چهارمحال و بختیاری

محمدی اضافه کرد: هم‌اکنون دانشگاه علوم پزشکی استان با در اختیار داشتن سه مرکز آموزشی درمانی به جمعیت حدود یک میلیون نفری استان خدمات‌رسانی می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان
  • ضرورت گره گشایی از مسایل محلات و تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب
  • کمبود ۱۰۰۰ نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان قم
  • ضرورت توجه به افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور / سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام های جدید
  • تحقق آرزوی ۴۵ ساله مردم بنوار ناظر اندیمشک
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور/ سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام‌های جدید
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور
  • داستان تکراری کمبود پرستار؛ استخدام مشکل را حل می‌کند؟
  • تهیه بانک اطلاعاتی دارو در چهارمحال و بختیاری