Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدارهای هفته سی‌و‌چهارم لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا با پیروزی شاگردان دیه‌گو سیمئونه مقابل میهمان‌شان آغاز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در اولین بازی از هفته سی‌و‌چهارم لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا موسوم به لالیگا، بامداد امروز (شنبه) یک بازی برگزار شد که در آن تیم فوتبال اتلتیکومادرید میهمان خود مایورکا را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای ثبت شانزدهمین برد تیم تحت هدایت دیه‌گو سیمئونه در فصل جاری لالیگا، آلوارو موراتا در دقایق 29 (از روی نقطه پنالتی) و دقیقه چهارم وقت‌های تلف شده نیمه نخست و کوکه در دقیقه 79 گلزنی کردند تا این تیم 62 امتیازی شود و با تثبیت جایگاهش در رده سوم لیگ فاصله‌اش را با بارسلونا رده دومی هم به 8 امتیاز کاهش دهد.

مایورکا نیز با قبول بیستمین باختش در این فصل 29 امتیازی و در رده هجدهم ماند تا احتمال سقوطش به دسته دوم قوت بگیرد.

دیدارهای هفته سی‌و‌چهارم لالیگا امروز با دو بازی پیگیری می‌شود که در بازی نخست از ساعت 19:30 به وقت تهران سلتاویگو میزبان رئال بتیس خواهد بود و در بازی دوم از ساعت 22 وایادولید از آلاوس پذیرایی می‌کند.

جدول رده‌بندی لالیگا

 

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال اسپانیا تیم فوتبال اتلتیکو مادرید اسپانیا لالیگا اسپانیا بیشتر بخوانید... لالیگا| گام بلند رئال مادرید به سوی قهرمانی با غلبه بر ختافه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال اسپانیا تیم فوتبال اتلتیکو مادرید اسپانیا لالیگا اسپانیا فوتبال اسپانیا اتلتیکو مادرید لالیگا هفته سی و چهارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۸۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

14 سال پس از گلزنی آرتتا؛ اولین پیروزی خانگی اورتون مقابل لیورپول

یک فصل مانده به خداحافظی با گودیسون پارک، اورتون بلاخره به طلسم پیروزی در دربی پایان داد.

طرفداری | اورتون در چارچوب دیدار معوقه هفته بیست و نهم لیگ برتر پیروزی مهم و بزرگی مقابل لیورپول کسب کرد. 

پیروزی 2-0 اورتون مقابل لیورپول در کنار افزایش فاصله این تیم با منطقه سقوط به هشت امتیاز، دستاورد دیگری نیز برای تافی‌ها دارد. به گزارش اسکواکا، آن‌ها برای اولین بار از اکتبر سال 2010 در چارچوب دربی خانگی مرسی‌ساید مقابل قرمزها به برتری دست یافتند. در سال 2010، میکل آرتتا و تیم کیهیل گلزنان دیوید مویس بودند. در بازی یاد شده، جو کل و پل کانچسکی با پیراهن لیورپول به میدان رفته بودند. شان دایچ با پیروزی امروز در کنار کارلو آنچلوتی تنها مربی‌ای به شمار می‌رود که مقابل یورگن کلوپ در دربی مرسی ساید به برتری دست یافته است. 

اورتون 2-0 لیورپول؛ خاکستر یک امید ویرانگر

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر
  • 14 سال پس از گلزنی آرتتا؛ اولین پیروزی خانگی اورتون مقابل لیورپول
  • تصمیم جنجالی خاویر تباس؛ مسابقات لالیگا را در آمریکا برگزار می‌کنیم!
  • تباس: برخی بازی‌های لالیگا در آمریکا برگزار خواهند شد!
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • واکاوی پیروزی سپاهان مقابل ملوان؛ برد مهم
  • تِراِشتگن: نداشتن فناوری خط دروازه شرم‌آور است
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • آغاز شمارش معکوس؛ احتمال قهرمانی رئال مادرید در لالیگا به فاصله ۳ هفته مانده تا پایان فصل