Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم پرسپولیس گفت: نه! من، بلکه تک تک بازیکنان پرسپولیس در تلاش هستیم که باز هم برنده شویم و بتوانیم پوکر قهرمانی را قطعی کنیم. البته تا آن روز به همه مسابقات به چشم فینال نگاه می‌کنیم.

گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پس از حضور موفق پرسپولیس در شروع دوباره لیگ برتر روبروی تیم پیکان این تیم باید در دومین بازی دوران جدید لیگ برتر نوزدهم در تهران پذیرای شاهین شهرداری بوشهر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیرحسین کنعانی زادگان در گفت و گو با دانشجو، درباره وضعیت این روزهای پرسپولیس، بازی قبل با پیکان، دیدار با شاهین شهرداری بوشهر و برنامه پرسپولیس برای دستیابی به قهرمانی لیگ حرف زد.
متن این پرسش و پاسخ در ادامه می آید:

* با پیروزی 1-3 در بازگشت به لیگ برتر همه را غافلگیر کردید؟
- اول باید بگویم پیکان تیمی قابل احترام است که اتفاقا در دیدار با ما بسیار عالی بود و حتی می توانم بگویم در دقایق زیادی از بازی ما را تحت فشار هم گذاشت. اما شکر خدا ما توانستیم با قدرت به میدان برویم و سه امتیاز لازم را بگیریم.

* هدفتان از این دیدار چه بود؟
- طبیعی است که می خواستیم جایگاه مان را تثبیت کنیم. ما در این دو ماه گذشته زحمات زیادی برای این روزها کشیدیم. چه در خانه و تمرینات انفرادی و چه در تمرینات گروهی با شرایط خاص کرونایی.

* کرونا هم که باز اوج گرفته است؟
- بله! متأسفانه باز هم شاهد بالا رفتن آمار این بیماری هستیم و شخصا از همه مردم و طرفداران پرسپولیس می خواهم که در همه مکان های عمومی ماسک بزنند.

* پیکان خوب بود؟
- آنها برای دور شدن از ته جدول سرشار از انگیزه بودند و این را می شد در دقایقی از بازی که در زمین ما حضور پیدا می کردند متوجه شد. فکر می کنم اگر پیکان از ابتدای لیگ با این سبک بازی می کرد الان جایگاهش رده آخر جدول نبود.

* یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شدید؟
- شدیم ولی هنوز چیزی مشخص نیست. ما 11 یا 12 امتیاز دیگر لازم داریم تا در آن زمان بتوانیم با خیال راحت در این باره حرف بزنیم.

* به هواداران قول می دهید که باز هم با همین سبک بازی کنید؟
- نه! من، بلکه تک تک بازیکنان پرسپولیس در تلاش هستیم که باز هم برنده شویم و بتوانیم پوکر قهرمانی را قطعی کنیم. البته تا آن روز به همه مسابقات به چشم فینال نگاه می کنیم.

* این احتمال چقدر قوی است؟
- خیلی!

* چطور؟
- هیچ کس به اندازه ما که در تمرینات تیم هستیم متوجه انگیزه بالای بازیکنان نیست. کادر فنی هم از طرف دیگر این وضعیت در جمع همه بازیکنان پرسپولیس یکسان است و می خواهیم تا جایی که توان داریم با قدرت در میادین حضور پیدا کنیم.

* بازی بدون تماشاگر چطور بود؟
- اصلا دوستش نداشتیم! فوتبال است و هوادارش! بازی فوتبال با حضور تماشاگران هیجان بیشتری پیدا می کند و این موضوع کار را برای ما سخت تر می کرد.

* بازتاب بردتان چطور بود؟
- شکر خدا بعد از بازی خستگی از تنمان در رفت. معمولا در بازی هایی که با تماشاگر است پس از برد طرفداران تیم با تشویق هایی که می کنند به ما می فهمانند که از بردمان رضایت داشته اند ولی این بار کسی نبود که تشویق کند اما دقایقی پس از پایان بازی متوجه شدیم که همه طرفداران مان در سراسر ایران شاد شده اند و این خوشحال‏ترمان کرد.

* بازی با شاهین شهرداری بوشهر را چطور پیش بینی می کنی؟
- همانطور که گفتم هر بازی برای ما حکم فینال را دارد. در دیدار با پیکان یک گل خوردیم که البته نباید می خوردیم. پس این نشان می دهد که هیچ تیمی را نمی توان دست گرفت. بازی با شاهین هم سه امتیاز دارد و حق نداریم به آن بی تفاوت باشیم.

* برنامه تان برای این بازی چیست؟
- کادر فنی همه دیدارهای گذشته این تیم به ویژه دیدار آخر شاهین را آنالیز کرده و ما هم طبق همان برنامه تمرین می کنیم. امیدوارم باز هم با پیروزی زمین را ترک کنیم و یک گام دیگر به پوکر قهرمانی نزدیک شویم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محمد حسین کنعانی زادگان تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال شاهین بوشهر پوکر قهرمانی باز هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۸۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است

به گزارش همشهری آنلاین، شایان مصاح مدافع ذوب‌آهن یکی از بهترین فصل‌های فوتبالی‌اش را سپری می‌کند و در تمامی بازی‌های این تیم به میدان رفته است. او در گفت‌وگو با همشهری آنلاین، در خصوص پیروزی تیمش برابر آلومینیوم اراک می‌گوید: بازی سخت و حساسی بود و خدا را شکر که در دقایق پایانی دو گل زدیم و ۳ امتیاز مهم در فولادشهر گرفتیم. ما در نیم فصل دوم شرایط خوبی را از لحاظ نتیجه‌گیری تجربه نکردیم و حتی تا رده نهم هم پایین آمدیم ولی از ۳ بازی اخیر ۶ امتیاز گرفتیم و شرایط ذوب‌آهن در جدول تا حدودی بهتر شد.

ذوبی‌ها خودشان را آماده بازی با تراکتور در جام جذفی می‌کنند، تیمی که دو هفته پیش ۴ گل به آنها زدند. مصلح در مورد این بازی هم صحبت می‌کند: تراکتور بازیکنان خوبی دارد و لی انها شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنند. ما ۴ گل در لیگ برتر به این تیم زدیم ولی این دلیل نمی‌شود که تصور کنیم بازی آسانی در پیش داریم. به هر حال آنها دنبال جبران هستند و می‌خواهند از این وضعیت بیرون بیایند، ما بازی سختی داریم ولی به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم. در جام حذفی می توان با انجام ۵ بازی به قهرمانی رسید و ما هم شانس خودمان را برای قهرمانی در این جام امتحان می‌کنیم.

از مصلح در خصوص رقابت فشرده استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر سوال می‌کنیم و اینکه پیش‌بینی او در مورد قهرمان لیگ چیست. مدافع سابق پرسپولیس می‌گوید: پیش‌بینی واقعا سخت است چون هر دو تیم شرایط خوبی دارند و نتایج خوبی هم گرفته‌اند. تیمی که کمتر اشتباه کند و تمرکز بالایی داشته باشد قهرمان خواهد شد. من شانس قهرمانی هر دو تیم را برابر می‌دانم.

کد خبر 846649 برچسب‌ها باشگاه ذوب آهن فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • تصاویری از مراسم امضای قرارداد واگذاری استقلال و پرسپولیس | تعیین تکلیف ۵ درصد از سهام باقیمانده
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • بایر، اینتر و شرکا: تیم‌هایی که زودتر قهرمان شدند
  • میلان قهرمانی اروپا را از دست داد
  • آتش‌سوزی در فینال جام حذفی هلند؛ جهانبخش با فاینورد قهرمان شد
  • پاسور ایرانی از قهرمانی اروپایی دور شد