Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دفتر خبرگزاری تسنیم در آذربایجان غربی در طول روز تازه‌ترین اخبار را در قالب از گوشه و کنار استان منعکس می‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، در بسته خبری پیش‌رو، بخشی از اخبار گوشه و کنار استان آذربایجان‌ غربی گردآوری و در اختیار خوانندگان و مخاطبان خبرگزاری تسنیم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 محدودیت‌های جدید کرونایی در ارومیه اعلام شد

فرمانداری ارومیه در اطلاعیه‌ای محدودیت‌های جدید مقابله با ویروس کرونا در شهرستان ارومیه را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: پیرو درخواست ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا جهت اعمال محدودیت‌های جدید با توجه به وضعیت قرمز بیشتر شهرستان‌های آذربایجان‌غربی و موافقت ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا برای اجرای محدودیت‌های جدید به مدت یک هفته یعنی از 14 تا 20 تیر ماه، مصادیق مشمول محدودیت در شهرستان ارومیه به شرح زیر است:

دانشگاه‌ها و آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، حوزه‌های علمیه و کتابخانه‌ها، مساجد و مصلی‌ها، موزه‌ها و باغ‌موزه‌ها، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، باغ‌وحش‌ها و شهربازی‌ها، مدارس و مدارس شبانه‌روزی، زبان‌سراها، سالن‌های سینمایی، تالارهای پذیرایی و استخرهای سرپوشیده، کافه‌ها و قهوه‌خانه‌ها، باغ رضوان، عدم برگزاری نماز جمعه و پارک‌ها و تفرجگاه‌ها تعطیل هستند.

احتمال افزایش کرونا در بابلسر؛ لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی در دریاغفلت از فاصله گذاری اجتماعی و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی شرایط ایلام را قرمز کرد

1200 بسته بهداشتی بین مصدومان شیمیایی سردشت توزیع شد

سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: تا کنون در شهرستان سردشت سه مرحله توزیع اقلام بهداشتی توسط جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی انجام گرفته و در مجموع یک هزار و ٢ بسته بین مصدومین و جانبازان شیمیایی سردشت توزیع شده است.

عباس سید زکریایی اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کوید ١٩ و تاثیر این بیماری بر روی افراد دارای بیماری های مزمن و مشکلات تنفسی نباید از توجه به قشر جانباز و مجروحیـن شیمیایی غافل شد.

بازار مرغ در آذربایجان غربی روزهای آتی به تثبیت می رسد

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه آذربایجان غربی یکی از قطب‌های اصلی زنجیره مرغ کشور محسوب می شود، افزود: در روزهای آتی بازار مرغ استان بواسطه تزریق نهاده‌های دامی و نیز متعادل سازی قیمت ها در مقایسه با استان های همجوار به تثبیت می رسد.

محمدمهدی شهریاری با اشاره به سودجویی عده‌ای خاص برای برهم زدن بازار و آرامش روانی مردم از قبل افزایش خودسرانه قیمت‌ها، تشدید بازرسی و نظارت‌ها را خواستار شد و گفت: مردم انتظار دارند تا متولیان امر با نظارت بیشتر مانع افزایش خودسرانه قیمت‌ها و نیز نرخ‌های متفاوت و دادخواهی شوند.

وقوع آتش سوزی در قسمتی از علفزارهای منتهی به جنگل های ورودی سردشت

شهردار سردشت با اشاره به جزئیات آتش سوزی اظهار داشت: در پی تماس تلفنی شهروندان با واحد ایمنی و آتش نشانی شهرداری سردشت اکیپی از آتش نشانان به محل مورد نظر اعزام شده و در اسرع وقت اقدام به اطفای حریق و خاموش کردن آتش مذکور کردند.

اسماعیل اسلامی با بیان اینکه اقدام به موقع شهرداری سردشت مانع سرایت آتش به جنگل‌های ورودی شهر و باغات اطراف شدند افزود: با توجه به افزایش پوشش گیاهی امسال و احتمال بالای آتش سوزی از مردم تقاضا می شود ضمن رعایت موارد ایمنی همکاری لازم در با نیروهای ادارات ذیربط داشته باشند.

آتش سوزی در یکی از واحدهای تولیدی درب در سلماس

فرماندار سلماس گفت: عملیات مهار آتش‌سوزی در یکی از کارخانه‎‌های تولیدکننده درب شهرستان سلماس انجام شد و در این راستا این آتش‌سوزی از ساعت سه بعدازظهر دیروز آغاز شده و از همان دقایق نخست، آتش‌نشانان برای مهار آن حضور یافته اند.

مرتضی اصغری اضافه کرد:در ساعات گذشته، اقدامات آتش‌نشانان برای مهار این آتش ادامه داشته و بخش قابل توجهی از آن مهار شده است.

تمرینات پرنشاط تیم والیبال شهرداری ارومیه

تیم شهرداری ارومیه برای حضوری قدرتمند در لیگ برتر با تمامی نفرات و با هدایت پیمان اکبری در حال تمرینات پیش فصل است و بازیکنان با روحیه‌ای پرنشاط آماده رقابت‌ها می‌شوند.

تیم شهرداری ارومیه با بازیکنانی جوان و پرانگیزه با هدایت پیمان اکبری آماده رقابت‌های پیش روی لیگ برتر می‌شود.

انتهای پیام/7548/ی

R7548/P/S6,48/CT7 بیشتر بخوانید... محدودیت‌های مقابله با کرونا در شهرستان‌های دارای وضعیت قرمز استان هرمزگان ابلاغ شد؛ شنبه آغاز محدودیت‌ها استاندار هرمزگان: محدودیت‌های کرونایی به محض ابلاغ از سوی ستاد ملی در استان اجرا می‌شود + فیلم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محدودیت های جدید آذربایجان غربی محدودیت ها آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۸۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل ایجاد تنش قومیتی در ورزشگاه ارومیه دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی اعلام کرد، در پی انتشار فیلم ایجاد تنش توسط فرد متهم در مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در شهرستان ارومیه متهم با دستورات قضائی دستگیر و با تفهیم اتهام بازپرس رسیدگی کننده روانه زندان شد.

روابط عمومی دادگستری در قسمت دیگری از این اطلاعیه آورده است برابر قوانین هر کس به قصد ایجاد تنش و خشونت به قومیت‌های مصرح در قانون اساسی توهین نماید تعقیب و وفق قانون مجازات می‌شود.

این فرد قومیت گرا وقتی مجری سالن اقدام به گفتن شعار یاشاسین آذربایجان کرده بود با زیر سوال بردن امنیت عمومی کشور و در اقدامی اراذلانه چاقو به دست به سمت مجری حمله ور شده بود.

کد خبر 6082784

دیگر خبرها

  • عامل ایجاد تنش قومیتی در ورزشگاه ارومیه دستگیر شد
  • لزوم فرهنگ سازی مناسب برای مشارکت مردم در احیای دریاچه ارومیه
  • علاقه مردم آذربایجان به مرحوم حسنی بی حد و اندازه است
  • واگذاری سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • دوره آموزشی آشنایی با قوانین بیمه و مالیات در صنعت گردشگری در ارومیه
  • حل مشکل ۳۲ ساله مسکن شهرک شاهد ارومیه
  • مصدومیت دو تن در سانحه رانندگی محور مهاباد- سردشت
  • کلنگ احداث سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه به زمین‌زده شد
  • آخرین وضعیت دریاچه ارومیه |‌ ویدئو