Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@18:07:38 GMT

تجلیل از پاکبانان مهریزی با حضور خدام رضوی

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۸۶۸۳

تجلیل از پاکبانان مهریزی با حضور خدام رضوی

ایسنا/یزد آئین تجلیل از پاکبانان شهرستان مهریز همزمان با ولادت با سعادت امام رضا علیه السلام و با حضور مسئولان و خدام آستان قدس رضوی برگزار شد.

«رضا زارعزاده» فرماندار باغشهر تاریخی مهریز در این مراسم که عصر دیروز برگزار شد، گفت: پاکبانان سفیران پاکیزگی شهرها هستند و با تلاش خستگی ناپذیر خود آلودگی ها را از چهره شهرها، پاک می‌کنند که این کوشش و مجاهدت ارزشمند و ستودنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این شهر با تلاش پاکبانان همواره پاکیزه بوده است لذا پیگیری مطالبات پاکبانان باید جزو دغدغه‌های شهرداری به شمار رود.

فرماندار عنوان کرد: پاکبانان زیبایی را برای شهر به ارمغان می‌آورند و در گرما و سرما تا صبحگاهان برای آسایش شهروندان فعالیت می‌کنند.

«امیرحمزه زارعزاده» شهردار مهریز ننیز در این مراسم که با تجلیل از 46 نفر از پاکبانان همراه بود، اظهار کرد: انسان‌ها در حکومت اسلامی هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند و هیچ کسی بر دیگری برتری ندارد و مقام و نشان بیانگر برتری کسی نیست.

وی با بیان این که پاکبانان با عشق و علاقه فراوان به کار خود مشغول هستند، اضافه کرد: فعالیت پاکبانان تاثیر بسیار زیادی در زندگی همه مردم دارد و نمی‌توان شهری را بدون حضور آنان متصور شد.

شهردار مهریز در پایان نیز بر لزوم تلاش همه مسئولان برای رفع مشکلات و تامین نیازهای این قشر تاکید کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پارکبان استانی اجتماعی خدام رضوی مهريز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۸۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه مراسم سه شنبه‌های شهدایی همراه با دعای توسل با حضور آحاد مردم و خانواده‌های معظم و معزز شهدا و ایثارگران، در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه، محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و دیگر کارکنان بنیاد شهید نیز حضور داشتند.

در این مراسم «سحری» از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بخشی از خاطرات دفاع مقدس را روایت کرد.

همچنین در این مراسم از فعالان قرآنی نیز تجلیل به عمل آمد.

این مراسم سه شنبه هر هفته ساعت ۱۹:۱۵ در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا و مردم خداجوی استان برگزار می‌شود.

کد خبر 6087039

دیگر خبرها

  • لزوم بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • سکوت گل‌محمدی درباره مذاکره با تراکتور شکست
  • اولین واکنش یحیی گل‌محمدی به پیشنهاد تراکتور؛ هیچ منعی ندارم ولی...
  • فوری | گل محمدی تایید کرد؛ از مردم تبریز ممنونم | دلیل نرفتن یحیی به شهر پرشورها مشخص شد
  • اختصاصی - اولین حرف‌های یحیی در مورد تراکتور!
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم
  • تشریح جزئیات جشنواره‌های رضوی/ نمایشگاه آثار خوشنویسی جهان اسلام برگزار می‌شود