Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا عمرون روز  شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در این مدت با ۱۶۲ گروه گشت مشترک، از ۵۱۵ واحد صنفی از جمله تجهیزات پزشکی و داروخانه‌ها بازرسی انجام شد.

وی گفت: تعداد ۴۴ واحد متخلف توسط گشت‌های مشترک شناسایی و برای تخلف آنان پرونده تشکیل شد و به ۲۹۹ واحد صنفی تذکر داده شد.

عمرون اظهار داشت: ۱۹ واحد صنفی نیز توسط دستگاه‌های متولی و یا سازمان صنعت،معدن و تجارت استان شناسایی و به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، این واحدهای صنفی متخلف به پرداخت مبلغ بیش از ۱۳۴میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

عمرون اظهار داشت: در سال‌گذشته هفت هزار و ۴۰ پرونده تخلف در سه حوزه کالا و خدمات، بهداشت و درمان و قاچاق در استان مختومه شد، که از این تعداد پرونده چهار هزار و ۴۲۹ فقره در حوزه کالا و خدمات، یکهزار و ۴۰۸ فقره پرونده در حوزه قاچاق کالا و یکهزار و ۶۲۹ فقره پرونده در حوزه بهداشت و درمان بود.

به گزارش ایرنا، در استان ۶ شعبه تعزیرات حکومتی در شهرکرد، بروجن، لردگان، اردل و فارسان و پنج هیات رسیدگی به تخلفات صنفی فعال است.

میانگین رسیدگی به پرونده‌های حوزه کالا و خدمات ۱۸ روز، بهداشت و درمان ۱۷ روز و قاچاق کالا و ارز ۴۰ روز است، که میانگین رسیدگی به تخلفات در استان در حوزه کالا و خدمات و بهداشت کمتر از این زمان است.

بیش از ۲۷ هزار واحد صنفی مجوزدار در چهارمحال و بختیاری فعال است.

بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، چهارمحال و بختیاری هم اینک در وضعیت قرمز قرار دارد و روند شیوع ویروس کرونا در این استان کماکان افزایشی است.

این موضوع در روزهای اخیر سبب شکل‌گیری پویش همگانی استفاده از ماسک با شعار "من ماسک می‌زنم تا از تو محافظت کنم" شده است.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری سازمان تعزیرات حکومتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری سازمان تعزیرات حکومتی ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری سازمان تعزیرات حکومتی حوزه کالا و خدمات تعزیرات حکومتی واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۹۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد

ایرج مرندی معاون نظارت و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: در طول اجرای طرح نظارتی ویژه ماه رمضان و نوروز امسال در استان ۱۱ هزار و ۹۴۵ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی، تولیدی، خدماتی، انبار و سردخانه‌ها، عمده‌فروشی‌ها، خرده‌فروشی‌ها انجام شد.

وی اضافه کرد: در طول این ایام بیشترین تخلفات پرونده‌های تشکیل شده مربوط به درج نکردن قیمت با هزار و ۱۰۷ مورد، گران‌فروشی با ۴۶۰ مورد و کم‌فروشی با ۱۰۱ مورد بود که پرونده‌های متخلفان پس از تکمیل برای رسیدگی و رای نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

مرندی ادامه داد: در بازه زمانی اجرای طرح ویژه ماه رمضان و نوروز ۱۴۰۳ که از ۱۶ اسفندماه سال ۱۴۰۲ آغاز و در ۲۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ به پایان رسید، ۴۱ اکیپ بازرسی در سطح استان در ۲ شیفت صبح و بعدازظهر از واحد‌های مختلف صنفی بازرسی و اقدام به نظارت میدانی و تشکیل پرونده‌های مختلف تعزیراتی کردند.

معاون نظارت و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: همچنین در راستای اجرای مصوبات جلسات ستاد خدمات سفر استان، اکیپ‌های مشترک بازرسی با حضور نمایندگان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و میراث‌فرهنگی تشکیل و نسبت به نظارت و بازرسی از رستوران‌های شهری و بین شهری، هتل‌ها، مهمان‌پذیری‌ها، غذاخوری‌ها و خدمات مورد نیاز مسافران نوروزی در طول تعطیلات نوروزی اقدام و با متخلفین برخورد قانونی صورت پذیرفت.

مرندی افزود: همشهریان در طول سال می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی از سوی واحد‌های صنفی و غیر صنفی اعم از احتکار، قاچاق، عدم فروش کالا، گران‌فروشی، کم‌فروشی، صادرنکردن فاکتور، عدم درج قیمت بر روی کالا و خدمات و ... را از طریق سامانه شبانه روزی ۱۲۴ ستاد خبری اداره کل صنعت، معدن وتجارت در میان بگذارند تا در اسرع وقت مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • محکومیت هفت میلیارد ریالی شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • ارسال ۱۳ پرونده تخلف در حوزه پزشکی به تعزیرات حکومتی دزفول
  • ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد
  • شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان هفت میلیارد ریال جریمه شد
  • جریمه قاچاقچی لوازم جانبی موبایل در مشهد
  • تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان
  • تشکیل ۱۴۱۷ پرونده تخلف تعزیراتی نوروزی در خراسان رضوی
  • ۵۴۴ پرونده تخلفاتی برای اصناف زنجانی تشکیل شد
  • انجام بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی کردستان