Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌‌الاسلام صادق‌زاده گفت: فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از مهم ترین عوامل گسترش برنامه‌های دهه کرامت در کشور است. این نقش‌آفرینی ریشه در جایگاه مسجدی و پایگاه مردمی این کانون‌ها دارد.

حجت‌ الاسلام والمسلمین «محمد جواد صادق زاده» در گفت‌ و ‌گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، با اشاره به برکات دهه کرامت در توسعه فرهنگ شادی و نشاط در کشور و ترویج فرهنگ دین داری در میان آحاد مردم، اظهار کرد: برگزاری برنامه های این دهه نقش مهمی در افزایش امید و انگیزه در میان مردم به ویژه در دوره شیوع ویروس کرونا داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران یادآور شد: مراکز مذهبی و رسانه ها نقش مهمی در همراهی مردم با دهه کرامت دارند و در این میان، فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از مهم ترین عوامل گسترش برگزاری برنامه های دهه کرامت در کشور بوده است. این نقش آفرینی ریشه در جایگاه مسجدی و پایگاه مردمی این کانون ها دارد.

 

وی افزود: یکی از کارکردهای دهه کرامت در سال جاری، افزایش مشارکت مردم در کمک مومنانه به نیازمندان است طوری که همراهی مردم در استمرار اجرای رزمایش مواسات و همدلی به واسطه این دهه عالی بود و انشاءالله شاهد همراهی بیشتر در خدمت کریمانه به طبقات محروم باشیم.

 

صادق زاده گفت: هر سال شاهد گسترش مشارکت بیشتر مردم و گروه های خودجوش و غیر دولتی در اجرای برنامه و جشن های دهه کرامت هستیم و این درست در راستای مطالبه مقام معظم رهبری درباره کاهش نقش سازمان ها در حوزه اجرایی فرهنگ است.

 

وی خاطرنشان کرد: هر قدر گفتمان هایی همچون دهه کرامت در کشور بیشتر شود شاهد پررنگ شدن سبک زندگی دینی در میان مردم و به دنبال آن شاهد کاهش آسیب های اجتماعی خواهیم بود بنابراین از برکات دهه کرامت موفقیت کشور در کم تر شدن مشکلات اجتماعی و فرهنگی است.

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک مومنانه رزمایش مواسات و همدلی کانون های فرهنگی هنری جشن های دهه کرامت دهه کرامت دهه کرامت کانون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۹۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران

احسان آهنگر مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران ازتوزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار استان خبر داد و گفت: این بسته‌های گوشت قربانی مشارکتی ماه شوال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها قم وبا همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه ۳ سیما توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت کمک به نیازمندان آبرومند و مسجدی فراهم شد.

او افزود: نیازمندان از قبل به همت مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران شناسایی شده اند وبسته‌ها در جامعه هدف، اعضای کمیته امداد امام، بهزیستی و زنان بی سر پرست یا بد سرپرست یا قشر آسیب پذیر جامعه تفسیم می‌گردد

آهنگر گفت: از زمانیکه کرونا آغاز شده در این طرح خیرین محترم در اول هرماه قمری بسته‌های گوشت را آماده کرده ودر اختیار نیازمندان آبرومندقرار می‌گیرد وهربسته آن ۱.۵ کیلوگرم است که جمعا ۱.۵ تن می باشد و ارزش تقریبی آن حدود ۷۵۰تا ۸۰۰ میلیون تومان است..

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • ۲۸۵ برنامه به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • فعالیت های کانون مرزهای یادگیری را گسترش می دهد
  • برنامه ملی گسترش انس عمومی با ادبیات فارسی تصویب می‌شود
  • روند تصویب برنامه ملّی گسترش انس عمومی با ادبیات کهن فارسی در شورای فرهنگی عمومی
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان از اول خرداد
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان