Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهلت ثبت نام در «سیزدهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور»، «نوزدهمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور» و «هفتمین دوره آزمون ارتقای دانش آموختگان کارشناسی و کارشناسی ارشد داروسازی خارج از کشور به دکتری عمومی داروسازی» برای آخرین تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متقاضیان می توانستند از چهارشنبه ۱۱ تیرماه ۹۹ تا صبح امروز شنبه ۱۴ تیرماه ۹۹ با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir نسبت به ثبت نام و یا ویرایش فرم ثبت نام خود اقدام کنند. این مهلت به هیچ وجه قابل تمدید نیست.

آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج کشور (۱)، آزمون ملی دندانپزشکی (۱) و آزمون ارتقای دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور همزمان در ۹ مرداد ۱۳۹۹ برگزار می‌شوند.

نوزدهمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور در روز پنجشنبه ۹ مرداد ۹۹ در یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی مستقر در شهر تهران به صورت الکترونیک برگزار می‌شود.

آزمون دروس اختصاصی سیزدهمین دوره آزمون ملی دندانپزشکی رأس ساعت ۸:۳۰ صبح روز پنجشنبه ۹ مرداد ۹۹ و آزمون دروس علوم پایه رأس ساعت ۱۳:۳۰ روز پنجشنبه ۹ مرداد ۹۹ در یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی مستقر در تهران و به صورت الکترونیک برگزار خواهد شد.

آزمون ارتقای دانش آموختگان کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته داروسازی خارج از کشور به دکتری عمومی داروسازی روز ۹ مرداد ۹۹ در یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی در شهر تهران و به صورت الکترونیک برگزار خواهد شد

کد خبر 4965001

منبع: مهر

کلیدواژه: داروسازی دندانپزشکی مرکز سنجش آموزش پزشکی ارزشیابی آموزشی آزمون گروه علوم پزشکی ویروس کرونا دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه های علوم پزشکی منصور غلامی آموزش مجازی دانشگاه ها امتحانات پایان ترم مرکز سنجش آموزش پزشکی شورای عالی انقلاب فرهنگی وزارت بهداشت خوابگاه دانشجویی مجتبی صدیقی دانش آموختگان داروسازی خارج داروسازی خارج از کشور دوره آزمون ۹ مرداد ۹۹ ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۹۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو مدال طلای جهانی بر گردن دانشجوی مخترع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

پری سیما علیزاده موفق به کسب مدال طلا در سومین دوره مسابقات بین المللی اختراعات و نوآوری سوئیس ویژه اعضای فدراسیون با حضور ۸۳۰ مخترع از ۳۶ کشور جهان در آگوست ۲۰۲۳، کسب مدال طلا در چهاردهمین دوره مسابقات و نمایشگاه بین المللی اختراعات خاورمیانه در کشور کویت با حضور ۲۰۰ مخترع از ۴۰ کشور جهان در فوریه ۲۰۲۴ و همچنین کسب عنوان INV از فدراسیون بین المللی مخترعین جهان شد.

از دیگر افتخارات دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، ثبت اختراع در ایران با عنوان سیستم انتقال نور خورشید با استفاده از فیبر نوری برای یونیت دندانپزشکی جهت استفاده در ترمیم‌های کامپوزیتی و کمک به تشخیص پوسیدگی دندان است.

بیشتر بخوانید

مدال نقره بر گردن کارآموز مکانیک خودرو خراسان جنوبی

پری سیما علیزاده دانشجوی ترم ۶ دندانپزشکی گفت: هم اکنون MVP اختراع اولم را ساخته ام و به دنبال گام‌های بعدی از جمله تجاری سازی این محصول هستم، همچنین یک سری ایده دیگر برای اختراع‌های بعدی دارم که انشاءالله به نتیجه مطلوب برسند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • مسابقات ربوکاپ آزاد ایران امروز به کار خود پایان می‌دهد
  • دو مدال طلای جهانی بر گردن دانشجوی مخترع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
  • دو مدال طلا جهانی، دستاورد دانشجوی مخترع علوم پزشکی بیرجند
  • فردا؛ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • شرایط ثبت نام در آزمون های ورودی مدارس/ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • شرایط ثبت در آزمون های ورودی مدارس/ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی ۱۴۰۳ تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت نام در آزمون تخصصی پزشکی سال ۱۴۰۳
  • تمدید مهلت ثبت نام در آزمون‌های ورودی سمپاد و نمونه دولتی
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ تمدید شد