Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@23:05:18 GMT

پیشرفت 60 درصدی طرح آبرسانی به شهر فارغان

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۹۰۴۴

پیشرفت 60 درصدی طرح آبرسانی به شهر فارغان

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان حاجی آباد از پیشرفت 60 درصدی عملیات آبرسانی به روستای مزرعه و شهر فارغان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمد میرزاده با بیان اینکه پروژه مذکور با اعتباری بالغ بر 20میلیارد ریال در حال انجام است، افزود: در اجرای این طرح یک حلقه چاه جدید حفر و هفت هزار و 100 متر لوله گذاری انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای ذخیره مناسب آب و پمپاژ آب نیز یک مخزن 100 متر مکعبی در اجرای این طرح احداث خواهد شد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان حاجی آباد ادامه داد، برای تسریع در بهره برداری پروژه، تکمیل شبکه برق نیز در دستور کار است که 400 متر شبکه برق رسانی انجام شده است.

میرزاده با بیان اینکه با تکمیل خط جدید انتقال و حفر یک حلقه چاه مشکل تامین آب مزرعه و شهر فارغان مرتفع می شود، گفت: در گذشته آب شهر فارغان و روستای مزرعه از چاه های تحت پوشش صورت می گرفت که به علت خشک سالی ظرفیت آبدهی آن کاهش یافت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آبرسانی شهر فارغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۹۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۴۵ درصدی اجرای طرح سه راهی افجان -سه راهی مهردشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، طول این طرح را ۱۲ کیلومتر اعلام کرد وگفت:تاکنون برای اجرای این طرح، ۶۳ هزار و ۸۰۰ متر مکعب خاکریزی و چهار هزار متر مکعب خاکبرداری شده است.
بهزاد شاهسوندی افزود: برای بهره برداری از این طرح، ۹۵ هزار متر مکعب خاکریزی و ۵ هزار و ۳۰۰ متر مکعب خاکبرداری باید در دستور کار قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه تاکنون برای اجرای این طرح ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است، ادامه داد: تکمیل طرح مطالعه و اجرای سه راهی افجان - سه راهی مهردشت به بیش از هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۷۰ درصدی ساخت مسکن ملی مهرگان مشهد
  • پیشرفت 73 درصدی در ساخت کانال اتصال بندر فاو به «جاده توسعه»
  • افزایش ۲۳ درصدی تخصیص اعتبار طرح‌های آبرسانی مازندران
  • ارائه خدمات «آبرسانی» آستان قدس رضوی در پهنه سیستان
  • پیشرفت ۵۳ درصدی ساخت مترو شهرستان اسلامشهر
  • پیشرفت ۴۵ درصدی اجرای طرح سه راهی افجان -سه راهی مهردشت
  • پیشرفت ۴۸ درصدی طرح جهاد آبرسانی در روستا‌های کردستان
  • فاز اول عملیات آبرسانی به ۴ شهر ۶۰ درصد پیشرفت دارد
  • پیشرفت ۵۰ درصدی توسعه بوستان مهر در منطقه ۹ اصفهان
  • پیشرفت فیزیکی ۹۱ درصدی بیمارستان ملکشاهی