Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@18:40:12 GMT

اخطار ایمنی برای بیش از ۴۰۰ مرکز درمانی در تهران

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۹۰۹۷

اخطار ایمنی برای بیش از ۴۰۰ مرکز درمانی در تهران

به گزارش «تابناک»، محمود قدیری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت ایمنی مراکز درمانی و بیمارستانی اظهارکرد:‌ کارشناسان آتش‌نشانی در سال‌های اخیر از بسیاری از اماکن عمومی و تجمعی بازدید کرده و با بررسی موارد ایمنی، خلاها و موارد نقض ایمنی را به مالکان هشدار داده‌اند.

وی با بیان اینکه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نیز از جمله مواردیست که آتش‌نشانان اقدام به بازدید از آن کرده‌اند، خاطرنشان کرد: بیمارستان‌ها جزو مراکزی هستند که ایمنی آنها از اهمیت بالایی برخوردار است، چرا که تعداد قابل توجهی از مراجعه‌کنندگان به این مراکز را بیماران و افرادی شامل می‌شوند که به دلایل مختلف درمانی و بیماری، امکان تردد و واکنش به موقع به حوادث را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پیشگیری سازمان‌ آتش‌نشانی تهران ادامه داد:‌ در جریان این بازدیدها بیش از ۴۰۰ بیمارستان و مرکز درمانی در پایتخت شناسایی شد که دارای مشکلات ایمنی است که در این خصوص اخطار لازم به مسئولان این مراکز ارائه شده بود. همچنین در اکثر این موارد دستورالعمل ایمنی مربوطه هم به این مراکز داده شده بود.

قدیری با اشاره به حادثه هفته گذشته انفجار و حریق در کلینیک درمانی در حوالی میدان تجریش، خاطرنشان کرد:‌ پس از این حادثه با توجه به حساسیتی که وجود داشت، سازمان آتش‌نشانی تهران نامه‌ای به وزارت بهداشت ارسال و لیستی از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در معرض خطر اعلام کرد تا این وزارتخانه نیز در حل مشکل ایمنی این مراکز اقدام کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سیروس گرجستانی قانون سزار سقوط ایرباس ایران دهه کرامت سایت غنی سازی نطنز ادوار فیلیپ آتش نشانی ایمنی هشدار مراکز درمانی نقص ایمنی سیروس گرجستانی قانون سزار سقوط ایرباس ایران دهه کرامت سایت غنی سازی نطنز ادوار فیلیپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۹۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۵ دستگاه آمبولانس به مرکز درمانی خوزستان+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر هدایت الله عبدی زاده گفت: باتوجه به مشکلات مراکز درمانی تامین اجتماعی خوزستان در زمینه ناوگان حمل و نقل بیمار، ۵ دستگاه آمبولانس با حمایت و همکاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و معاونت درمان، خریداری و به مراکز نیازمند تحویل داده شد.


وی افزود: این آمبولانس‌ها هایلوکس تیپ یک و از برترین‌ها آمبولانس‌ها هستند.


دکتر عبدی زاده می‌گوید: برای خرید این تعداد آمبولانس با ویژگی‌های یادشده، حدود ۳۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شهردار منطقه ۱۱ تهران : برخی سازمان ها به آتش نشانی اجازه بازدید ایمنی نمی‌دهند
  • برخی سازمان‌ها به آتش نشانی اجازه بازدید ایمنی نمی‌دهند
  • معاون درمان وزیر بهداشت: پروانه ۱۰۰ بیمارستان دارای اخطار ایمنی تمدید نشد
  • ساخت دستگاهی که میزان اکسیژن بیمارستان‌ها را مدیریت می‌کند
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • تحویل ۵ دستگاه آمبولانس به مرکز درمانی خوزستان+فیلم
  • قطع انشعاب ساختمان‌های ناایمن در پایتخت
  • بیمارستان‌های شهر قم ملزم به دریافت پروانه ایمنی هستند
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • محدوده بازار تهران رکورددار ساختمان‌های ناایمن