Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،در اطلاعیه‌ای که صادر شده، آمده است: پیرو درخواست ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا جهت اعمال محدودیت‌های جدید با توجه به وضعیت قرمز بیشتر شهرستان‌های استان و موافقیت ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا جهت اجرای محدودیت‌های جدید با مدت زمان یک هفته، محدودیت‌های جدید در شهرستان‌های ارومیه، اشنویه، بوکان، پیرانشهر، تکاب، خوی، سردشت، سلماس، مهاباد و میاندوآب صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این اطلاعیه تاکید شده است: این محدودیت‌ها در دانشگاه‌ها، مدارس، مدارس شبانه‌روزی، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبان‌سرا‌ها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها خواهد بود.

در این اطلاعیه اضافه شده است: استخر‌های سرپوشیده، سینماها، مراکز نمایش تئاتر و مراکز مشابه، موزه‌ها و باغ‌موزه‌ها، تالار‌های پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، مساجد و مصلا‌ها نیز شامل این محدودیت‌ها می‌شود.

طبق این اطلاعیه، برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش شامل محدودیت شده و مابقی اصناف و اماکن با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و الزام استفاده از ماسک برای خود و همه مراجعان می‌توانند از روز شنبه، ۱۴ تیر فعالیت کنند.

وضعیت آذربایجان‌غربی در شیوع بیماری کرونا، قرمز است.

انتهای پیام/ن م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا محدودیت های کرونایی کرونا ویروس شیوع ویروس کرونا محدودیت های جدید محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۹۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در شبانه روز گذشته این خبرهابیشترین تعداد بازدید را درمیان خبرهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی به خود اختصاص داده اند.     قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند ضرب الاجل یک هفته‌ای فرماندار میاندآب برای جمع آوری سد معبر دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی افزایش دمای هوای آذربایجان‌غربی حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی اضافه شد

دیگر خبرها

  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • اتحادیه اروپا تحریم‌های جدید علیه ایران اعمال می‌کند
  • قطعی ۱۲ ساعته گاز در برخی مناطق رشت و خمام
  • تکرار شکستگی لوله در خیابان میر / محدودیت ترافیکی اعمال شد
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • علائم ابتلا به پارکینسون در جوانان چیست؟ / بروز نشانه‌های بیماری در پی مصرف بعضی داروها
  • ورود سامانه بارشی جدید از امروز به آذربایجان‌غربی