Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ سیدسعید شاهرخی، با اشاره به پیشرفت طرح احداث پتروشیمی هگمتانه گفت: این واحد صنعتی در مهرماه سال‌جاری به بهره‌برداری می‌ رسد.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: منابع مالی و خوراک اولیه شرکت پتروشیمی هگمتانه طبق وعده مدیر عامل شرکت پتروشیمی ایران تامین شده است.

وی اضافه کرد: ظهر دیروز به همراه مدیرعامل صنایع پتروشیمی ایران و جمعی از مسوولان از پتروشیمی هگمتانه بازدید کردیم و آخرین مراحل پیشرفت این طرح را مورد بررسی قرار دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهرخی با بیان اینکه عملیات اجرایی پتروشیمی هگمتانه به سرعت در حال پیشرفت است افزود: از تمام ظرفیت و امکانات استان برای به سرانجام رساندن این طرح بهره می بریم.

استاندار همدان میزان سرمایه گذاری انجام شده در این طرح را ۷۲۲ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: ۵۷ درصد سرمایه مورد نیاز توسط سهامداران بخش خصوصی، ۳۳ درصد توسط پتروشیمی ایران و ۱۰ درصد نیز توسط سرمایه گذار خارجی تامین شده است‌.

لازم به ذکر است، پتروشیمی هگمتانه در سال ۱۳۸۳ کلنگ زنی و اتمام این طرح با فراز و فرودهای بسیاری مواجه شد اما از سال ۹۸ عزم مسوولان برای بهره برداری از این طرح بزرگ جدی تر شد.

این طرح در حال حاضر بیش از ۹۵ درصد پیشرفت داشته و در آستانه راه اندازی است با افتتاح این پروژه مهم اقتصادی و صنعتی، برای ۲۳۷ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می شود.

46

کد خبر 1406225

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان همدان پتروشیمی هگمتانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۹۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۸۵ نفر از استان همدان به سرزمین وحی

حمیدرضا واحدنژاد گفت: سهمیه استان همدان برای اعزام زائران خانه خدا برای به جا آوردن عمل مستحبی عمره مفرده یک کاروان است که شامل ۸۵ زائر هستند.

او گفت: این کاروان ۹ اردیبهشت ماه امسال به سرزمین وحی اعزام می‌شود و تا قبل از اعزامی‌های حج تمتع باید به کشور بازگردند.

مدیر حج و زیارت استان همدان گفت: متقاضیان عمره مفرده پس از پایان یافتن ایام حج پس از اعلام تاریخ‌های جدید نیز اعزام می‌شوند.

واحدنژاد گفت: تمام پرواز‌های حج عمره امسال از فرودگاه تهران انجام می‌شود و مدت این سفر ۱۰ روز و هزینه آن بین ۴۰ تا ۴۴ میلیون تومان است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • افتتاح طرح برق‌آبی اومااویا در سریلانکا / رئیسی: ایران در حال اجرای طرح‌های بزرگ در ۲۰ کشور است
  • ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی تا پایان امسال از مرز ۱۰۰ میلیون تن عبور خواهد کرد
  • رشد بورس با افزایش تولید خودرو و صادرات محصولات پتروشیمی
  • برقراری پرواز‌های حج از خرداد امسال به مقصد عربستان
  • اولین کودکستان‌های «تاک» دانشگاه آزاد مهرماه افتتاح می‌شوند
  • طراوت باران بهاری در دیار هگمتانه
  • اعزام ۸۵ نفر از استان همدان به سرزمین وحی
  • افتتاح نخستین طرح پیشران اقتصادی کشور با سرمایه‌گذاری «ومعادن»
  • ۱۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود
  • هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود