Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@06:16:22 GMT

بزرگترین بانک های کانادایی فیس بوک را بایکوت کردند

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۹۲۲۵

بزرگترین بانک های کانادایی فیس بوک را بایکوت کردند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز،  بزرگترین بانک های کانادا اعلام کرده اند به کمپین بایکوت تبلیغات در فیس بوک پیوسته اند. این کمپین توسط گروه های حمایت از حقوق مدنی در آمریکا با هدف فشار بر فیس بوک آغاز شده تا این پلتفرم را مجبور به اتخاذ اقداماتی جهت مقابله با نفرت پراکنی کند.

رویال بانک کانادا، بانک تورنتو دومینیون، بانک نووا اسکوشیا، بانک مونترال و بانک ملی کانادا همگی اعلام کرده اند در ماه جولای تبلیغ در فیس بوک را متوقف می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه دژاردین(Desjardins )، بزرگترین فدراسیون اتحادیه های اعتباری در کانادا نیز در وب سایت خود اعلام کرده تبلیغات در فیس بوک و اینستاگرام را در ماه جولای متوقف می کند.

در واکنش به کمپین «نفرت برای سودآوری را متوقف کنید»، بیش از ۴۰۰ برند تبلیغات خود در فیس بوک را متوقف کرده اند. این کمپین پس از مرگ مرد جوان سیاهپوستی به نام جورج فلوید به دلیل خشونت پلیس آغاز شد.

گروه های حمایت از حقوق مدنی معتقدند فیس بوک و شبکه های اجتماعی  برای مقابله با نفرت پراکنی  و اخبار جعلی  اقدامات کافی انجام نمی دهند. درهمین راستا کمپین مذکور تلاشی برای آن است که فیس بوک را وادار کند اقدامات تاثیرگذارتری در این زمینه اتخاذ کند.

کد خبر 4964950

منبع: مهر

کلیدواژه: فیس بوک شبکه اجتماعی تبلیغات کانادا ویروس کرونا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تحقیقات علمی نوآوری شرکت دانش بنیان امنیت اطلاعات فناوری فضایی فیس بوک ناسا ماهواره فناوری نانو استارت آپ شبکه اجتماعی ایالات متحده آمریکا فیس بوک فیس بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۹۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیوی پرویز پرستویی از کاسبی پسران خاوری در کانادا

بازدید 12 پرویز پرستویی بازیگر سینما، ویدیویی از کاسبی سنگین پسران محمود خاوری در کانادا در حساب اینستاگرامش منتشر کردند. این ویدیوی تلخ را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • ویدیوی پرویز پرستویی از کاسبی پسران خاوری در کانادا
  • نماوا بایکوت می‌شود؟/ رضا کیانیان: از شانه‌ساززاده شکایت می‌کنیم/ همایون اسعدیان: با شما قطع همکاری می‌کنم/ فرحبخش: برو سرامیکت را بفروش !
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • زلنسکی: روسیه کمپین ارعاب به راه انداخته است
  • هوندای برقی از کانادا سر درآورد
  • گرانترین خودروی برقی آفرود چینی در راه است
  • آتش گرفتن قطار حین حرکت در کانادا + فیلم
  • آتش گرفتن قطار در کانادا
  • تصویری از پوشش متفاوت شقایق فراهانی در کانادا
  • تایم لپسی از تظاهرات حامیان فلسطین در کانادا + فیلم