Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین با اشاره به فرارسیدن تابستان و تمایل خانواده‌ها به حضور در بوستان‌ها، به مدیران شهری و شهرداران مأموریت داد بوستان‌ها را برای حضور خانواده‌ها ایمن سازی کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر حبیبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: با توجه به فرارسیدن فصل تابستان و تمایل بیشتر مردم و خانواده‌ها به حضور در پارک‌ها و بوستان‌ها ضروری است که مدیریت شهری اقدامات لازم را به منظور ایمن‌سازی آن‌ها انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پارک‌ها و بوستان‌ها باید یکی از امن‌ترین مکان‌های شهری برای استفاده شهروندان باشد، چون خانواده‌ها از کهنسال، میانسال، جوان، نوجوان و کودک از محیط‌ آنها استفاده می‌کنند.

وی گفت: ایمن سازی محیط بوستان‌ها باید به شکلی باشد که امکان تردد وسایل نقلیه موتورسیکلت و غیره در بوستان‌ها به هیچ وجه امکان پذیر نباشد.

حبیبی با بیان اینکه ایمن سازی پارک‌ها علاوه بر امنیت روانی، امنیت جانی را نیز در بر دارد، ادامه داد: به‌منظور برقراری نظم و همچنین برخورد با افراد اراذل و اوباش که امنیت خانواده‌ها را به‌ویژه در پارک‌ها و بوستان‌ها تهدید می‌کنند، نیروی انتظامی طرح‌های ویژه‌ای را در فصل تابستان اجرا خواهد کرد و حضور آن‌ها پررنگ‌تر خواهد شد.

این مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بیماران کرونایی از حضور در محل کار خودداری کنند، افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان موظف است لیست کارمندان و کارکنانی که به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند را به مدیریت دستگاه اجرایی و مدیر واحد تولید معرفی کند تا اقدامات لازم برای پیشگیری از شیوع کرونا به عمل آید.

وی اضافه کرد: به مدیران ادارات دولتی، شرکت‌ها و مدیران واحدهای تولیدی ابلاغ شده است که اینگونه افراد از مرخصی استعلاجی استفاده کنند و از حضور در محل کار خودداری کنند.

حبیبی ادامه داد: مدت زمانی  که بیماران کرونایی می‌باید در قرنطینه خانگی خانگی حضور داشته باشند حداقل ۱۴ روز است.

وی با بیان اینکه حدود ۱۶۰ هزار کارگر در واحدهای تولیدی و صنفی و ۳۰ هزار کارمند در دستگاه‌های اداری و دولتی استان مشغول به خدمت هستند، افزود:  توجه به سلامت آنها می‌بایست اولویت اول مدیران و مسؤولان استان باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین منوچهر حبیبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین ایمن سازی بوستان ها مدیریت شهری پارک ها و بوستان ها خانواده ها ایمن سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۹۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در چگنی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، کرم گودرزی گفت: با هدف افزایش ایمنی و تاب آوری شبکه گاز و همچنین همکاری برای تسهیل در ادامه راهسازی جاده جدید خرم آباد به کوهدشت، جابه جایی خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن روستا‌های محور چشمه زمزم به چنار شهرستان چگنی با ایمنی و موفقیت کامل انجام شد.

وی افزود: انجام این عملیات در حداقل زمان ممکن، بدون قطعی گاز در بخش خانگی و با استفاده از توان عملیاتی شرکت گاز چگنی انجام شد که صرفه جویی پنج میلیارد ریالی را نیز به همراه داشت.

دیگر خبرها

  • ایمن سازی سراهای پرخطر بازار
  • طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • نظام مسائل نواحی شهری قزوین با حضور مدیران مناطق پیگیری می‌شود
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی - تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • تخلیه ساکنان ۴ مجتمع مسکونی تجاری در قزوین به دلیل گودبرداری
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز آزادراه کرج_قزوین
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در چگنی
  • یک هتل کوهستان در منطقه ۲ تهران ساخته می شود | راه نجات بوستان های جنگلی تهران از نظر یکی از مدیران شهری
  • چراغ‌های راهنمایی و بوستان‌ها به کلید محافظ جان مجهز می‌شوند