Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@18:05:43 GMT

لزوم اخذ گواهی سلامت برای حضور در خوابگاه

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۹۲۸۹

لزوم اخذ گواهی سلامت برای حضور در خوابگاه

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس مصوبه هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، دانشجویان کارشناسی ارشد متقاضی خوابگاه که بر اساس مقررات اعلام شده در اطلاعیه خردادماه این دانشگاه و در وقت مقرر پیش ثبت‌نام کرده‌اند و تایید استاد راهنمای آنها توسط اداره خوابگاه‌ها دریافت شده است، می‌توانند به مدت یک ماه از امروز شنبه ۱۴ تیرماه تا ۱۳ مردادماه با شرایطی که تعیین شده، اسکان داده شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین دانشجویان کارشناسی ارشد پذیرفته شده مطابق با اطلاعیه‌ای که روز چهارشنبه ۱۱ تیرماه از طریق منوی پیام‌ها از پنل کاربری سامانه رفاهی دریافت می‌کنند، شرایط پذیرش و نام خوابگاه‌ها در آن اعلام شده است و برای دانشجویان پذیرفته نشده در این مرحله نیز پیام عدم پذیرش ارسال می‌شود.

بر این اساس با توجه به اسکان یک یا دو نفر در اتاق مطابق با پروتکل‌های ابلاغی و ظرفیت خوابگاه‌ها و اتاق‌ها برنامه‌ریزی اسکان انجام گرفته است.

دانشجویان پذیرفته شده لازم است پرینت گواهی سلامت خود را از سامانه خوداظهاری بیماری کرونا وزارت بهداشت (salamat.gov.ir) اخذ کرده و ضمن همراه داشتن مدارک شناسایی و کارت دانشجویی، صرفا در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ۱۴ تا ۱۸ تیرماه برای شرکت در طرح غربالگری مرکز بهداشت دانشگاه در سالن تربیت بدنی دانشکده علوم حضور یابند و در صورت اخذ مجوز، امکان حضور در خوابگاه فراهم می‌شود و در صورت عدم تایید، اسکان امکان‌پذیر نیست.

امکان حضور در خوابگاه صرفا با شرکت در طرح مذکور و در زمان‌بندی اعلام شده است و در غیر از این زمان امکان پذیرش در خوابگاه نیست.

همچنین به جهت جلوگیری از احتمال انتقال ویروس کرونا، دانشجویان موظف به رعایت بهداشت شخصی و به خصوص رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در کلیه شرایط، عدم ازدحام در اتاق‌ها، استفاده از ماسک در فضاهای بسته و عمومی و اجرای کلیه پروتکل‌های بهداشتی و اطلاعیه‌های منتشره از طرف مرکز بهداشت دانشگاه است.در صورت عدم رعایت مفاد پروتکل‌های بهداشتی توسط دانشجویان، لازم است فوری خوابگاه‌ها تخلیه شود.

بر این اساس، در صورت مشکوک بودن به بیماری کرونا، ادامه اسکان منوط به اخذ گواهی سلامت از مراکز درمانی معتبر است و در صورت بروز شرایط خاص پیرامون بیماری کرونا، تخلیه خوابگاه‌ها ضروری تلقی می‌شود و دانشجویان موظف هستند ظرف ۴۸ ساعت پس از اعلام نسبت به تخلیه خوابگاه اقدام کنند.

مطابق ابلاغ سازمان امور دانشجویان پذیرش میهمان (اولیا، خواهر، برادر، دوست و...) به هر نحو ممکن در خوابگاه ممنوع است و ورود و خروج با ارائه کارت دانشجویی است و دانشجویان باید ۱۳ مرداد خوابگاه‌ها را تخلیه کنند.

کد خبر 4964995 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی خوابگاه دانشجویی دانشجویان ویروس کرونا ویروس کرونا دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه های علوم پزشکی منصور غلامی آموزش مجازی دانشگاه ها امتحانات پایان ترم مرکز سنجش آموزش پزشکی شورای عالی انقلاب فرهنگی وزارت بهداشت خوابگاه دانشجویی مجتبی صدیقی خوابگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۹۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست ستاد ازدواج دانشگاهیان در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، نماینده ولی فقیه در هرمزگان در نشست ستاد ازدواج دانشگاهیان هرمزگان گفت: بالا رفتن سن ازدواج جوانان یکی از چالش‌های جدی در سطح کشور است که این مشکل در دانشگاه‌ها به علت هزینه‌های تحصیل، بیشتر می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده افزود: برای تسهیل ازدواج دانشجویان، طرح خوبی با حمایت نهاد‌های نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها و حمایت دولت دنبال می‌شود.

وی گفت: در این جلسه تصمیمات خوبی در سه بخش ترویجی و فرهنگ سازی در امر ازدواج آسان، تسهیل گری و تداوم زندگی متاهلی گرفته شد.

بیشتر بخوانید؛ کمک ۱۶۸ میلیارد تومانی نیکوکاران هرمزگانی به نیازمندان

امام جمعه بندرعباس افزود: دغدغه ایجاد خوابگاه‌های متاهلی یکی از نیاز‌هایی که برای کمک به ازدواج دانشجویان باید برطرف شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده افزود: در این نشست پیشنهاد حمایت از دانشجویان برای کمک هزینه زندگی، اشتغال موقت در دوران دانشجویی، ایجاد خوابگاه‌های متاهلی و ارائه تسهیلات قرض الحسنه ارائه شد.

دیگر خبرها

  • کسب رتبه دوم همدان در احداث خوابگاه‌های دانشجویی کشور
  • آغاز مهارت افزایی دانشجویان داروسازی با همکاری صنایع سلامت محور
  • بالا رفتن سن ازدواج جوانان از چالش‌های جدی در سطح کشور است
  • کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان لغو شد
  • ابطال مجوز کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجومعلمان
  • خبر خوب برای دانشجو معلمان
  • کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو - معلمان لغو شد
  • کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجومعلمان لغو شد
  • کسر ۴۵ درصد از حقوق تمام دانشجومعلمان لغو شد
  • برگزاری نشست ستاد ازدواج دانشگاهیان در بندرعباس