Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@23:19:22 GMT

انهدام ۴ باند قاچاق مواد مخدر در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۹۳۵۲

انهدام ۴ باند قاچاق مواد مخدر در هرمزگان

رییس کل دادگستری استان هرمزگان، از شناسایی و انهدام ۴ باند قاچاق مواد مخدر وکشف یک تن و ۸۷ کیلوگرم مواد افیونی در شهرستان های رودان‌، بندر لنگه و خمیر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،علی صالحی اعلام کرد: با هماهنگی مقام قضایی ، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران انتظامی شهرستان های رودان‌، بندر لنگه و خمیر موفق شدند طی ۴ عملیات جداگانه ۴ باند قاچاق مواد مخدر را شناسایی و متلاشی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این عملیات ها  ۳ نفر از سوداگران مرگ دستگیر و در مجموع یک تن و ۸۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک ، حشیش و شیشه کشف و ضبط شد.

صالحی همچنین خاطر نشان کرد: در این رابطه یک قبضه سلاح جنگی و ۴ دستگاه خودروی متعلق به قاچاقچیان مواد مخدر  توقیف شده است.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان در خاتمه تصریح کرد: برخورد قاطع و بدون اغماض با سوداگران مرگ و مخلین نظم و امنیت عمومی در اولویت دستگاه قضایی استان قرار دارد و در مسیر مقابله با آنان از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مواد مخدر مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۹۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند کلاهبرداران اسکیمری در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، سرهنگ علی عباسی کسانی گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به مجموعه پلیس فتا استان و ارائه مرجوعه قضایی مبنی بر برداشت غیرمجاز از کارت‌بانکی آنها موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.
وی افزود: با بررسی‌های فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا و اظهارات شکات مشخص شد کارت‌بانکی  این شهروندان توسط کلاهبرداران در قالب فروشنده سیار و با استفاده از دستگاه اسکیمر کپی و مبالغی از حسابشان به‌صورت غیرمجاز سرقت شده است.
سرهنگ کسانی  گفت: تیمی از کارشناسان پلیس فتا تحقیقات خود را در این زمینه آغاز و متوجه شدند مالباختگان از چندی پیش از فروشندگان دوره گرد در یکی از محلات شهر کرمانشاه اقدام به خرید کرده‌اند.
رئیس پلیس فتا کرمانشاه افزود: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی عاملان برداشت غیرمجاز و محل اختفای آنها شدند و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند.
وی با اشاره به اعتراف متهمان به ارتکاب جرم کلاهبرداری اسکیمری  اظهار داشت: این افراد در بازجویی‌ها عنوان کردند که در قالب فروشنده سیار میوه و تره‌بار کارت‌های بانکی ۲۳ نفر از خریداران را کپی و در یک فرصت مناسب اقدام به خرید طلا و احشام به میزان ۵ میلیارد ریال کرده اند.

دیگر خبرها

  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای در تهران و زنی که با موتور مواد می‌فروخت
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • انهدام باند سارقان انبار کالاهای ملوانی در گناوه
  • انهدام باند کلاهبرداران اسکیمری در کرمانشاه
  • کشف بیش از ۱۹۸ کیلوگرم تریاک در میناب
  • کشف ۵ تن چوب گردوی قاچاق در قزوین
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در خراسان جنوبی