Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن سلطانی مدیر پیشین تیم های پایه والیبال سایپا در اظهار نظر اخیر عنوان کرده که این باشگاه رقم های میلیاردی را به بازیکنان تیم والیبالش پرداخت کرده است. وی عنوان کرده که رقم قرارداد بازیکنان تیم والیبال سایپا نسبت به گذشته افزایش چشمگیر و چند برابری داشته است. پس از صحبت های سلطانی، مصطفی کارخانه در واکنش به صحبت های او پاسخگویی را به باشگاه سایپا محول کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهمن سلطانی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره پاسخ کارخانه و رد رقم های قرارداد های عنوان شده گفت: اگر شهامت دارند رقم قراردادها را چاپ کنند. معلوم است که تکذیب می کنند. شاید رقم قراردادها را درست کنند اما از ارقامی که گفتم مطمئن هستم.

وی درباره دلیل رفتنش از تیم سایپا گفت: ۳ سال به عنوان مدیر تیم های پایه سایپا فعالیت کردم و بهترین نتایج را کسب کردم. آخرین نتیجه قهرمانی هر دو رده پایه در کشور بدون شکست بود. ۳۰ درصد قرارداد ها پرداخت شد. مدبر بهترین مدیریت را داشت و قرار بود ۲۰ در صدد نیز پاداش به بازیکنان تعلق گیرد. اما کاشانی آمد و بجای پاداش، ۲۰ درصد پاداش را نیز کسر کرد و ۱۰ درصد هم از قرار داد اصلی بازیکنان و کادر فنی کسر کرد.

مدیر پیشین تیم های پایه سایپا افزود: این مزد پاداش بود. بازیکنی که شب در میدان آزادی خوابید و هزینه خرید شارژ نداشت تا با خانواده اش تماس بگیرد و من از جیب پرداخت می کردم. پاسخ سوال رفتنم را از مدیران سایپا جویا شوید که چرا مرا کنار گذاشتند؟ دیگر از یک مربی چه می خواستند. قراردادم شرم آور بود. با عشق و علاقه کار کردم و بهترین نتایج را گرفتم. چه توجیهی برای برکناری ام داشتند؟ از پشت پرده خبر ندارم. تصور کنید کارخانه امسال تیم را قهرمان کند و سال بعد او را برکنار کنند خنده دار است. بجای پرداخت پاداش قهرمانی برکنار می کنند.

سلطانی درباره مبلغ قرارداد های برخی از بازیکنان که غیر معقول بسته شده است گفت: منظور من اصلا رضا صفایی نبود. قرار داد صفایی خیلی معقول افزایش پیدا کرد اما برخی خیر. بازیکنان بزرگی مانند محمد موسوی نیز هرچه بسته حقش است. در واقع هدف صحبت های من مدیریت است. رسایی قائم مقام باشگاه فردی که بازنشسته است، ماهی ۱۸ میلیون دریافتی دارد اما پول بچه مردم را نمی دهند! اگر دو ماه حقوق رسایی را می دادند کل قرارداد بازیکنان نوجوان و جوانان پرداخت می شد.

کد خبر 4965029 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: والیبال تیم والیبال سایپا لیگ برتر والیبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس فدراسیون کشتی ویروس کرونا تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال فولاد خوزستان کمیته ملی المپیک فوتسال والیبال باشگاه پرسپولیس فرهاد مجیدی لیگ برتر فوتسال وزارت ورزش و جوانان رقم قرارداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۹۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۷ هزار موقوفه مازندران در اجرای اعمال معافیت‌های ویژه پذیره

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به شناسایی هفت هزار موقوفه در این استان از بهره‌مندی در اجرای اعمال مجوز معافیت‌های ویژه در پرداخت پذیره خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی، امروز_چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین _ در جمع خبرنگاران با اشاره به اعمال معافیت‌های ویژه در پرداخت پذیره اولیه موقوفات در شهرها و روستاهای اظهار کرد: شهروندانی که تاکنون به دلایل مختلف با موقوفات قرارداد اجاره نداشتند، اکنون با این معافیت می‌توانند بدون پرداخت پذیره به راحتی نسبت به انعقاد قرارداد اقدام کنند.

وی افزود: بسیاری از اراضی و املاک شهری و روستایی در استان موقوفه هستند و ساکنان این املاک باید قرارداد اجاره با موقوفه داشته باشند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه هنگام انعقاد قرارداد اولیه و نقل و انتقال، پذیره‌های مختلفی برابر قانون و آئین‌نامه‌ها از شهروندان دریافت می‌شده است که در برخی موارد پرداخت این مبالغ برای مردم امکان‌پذیر نبود، عنوان کرد: با پیگیری‌های این اداره‌کل دریافت پذیره برای انعقاد قرارداد اجاره موقوفات شامل معافیت شده است.

حیدری‌جناسمی معافیت‌های اعلامی را متفاوت دانست و مطرح کرد: با توجه به ماهیت پرونده از صفر تا ۱۰۰ درصد قابل اعمال این معافیت است.

وی ادامه داد: این معافیت تنها برای استان مازندران لحاظ شده است و مردم استان از این فرصت بهره بگیرند و اقدام به انعقاد قرارداد کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اعلام اینکه حدود هفت هزار موقوفه در این استان شناسایی شده است که شامل مجوز معافیت در پرداخت پذیره شده است، یادآور شد: این معافیت‌ها و تخفیف‌ها دائمی نیست و بهتر است شهروندانی که از اراضی وقفی بهره‌برداری می‌کنند، به ادارات اوقاف شهرهای استان مراجعه کنند و از مزایای آن برخوردار شوند.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از روستاهای استان وقفی هستند که تاکنون به دلایل مختلف با ادارات اوقاف قرارداد اجاره نداشته‌اند اما اکنون با این معافیت‌ها می‌توانند بدون پرداخت پذیره به راحتی نسبت به انعقاد قرارداد اقدام کنند.

کد خبر 745443

دیگر خبرها

  • ترکش‌های باخت سنگین نفت آبادان برابر پرسپولیس؛ کسر ۱۰ درصد از قرارداد!
  • درآمدزایی منچستریونایتد به واسطه راهیابی دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود/ بازی کردن برابر صنعت نفت سخت است
  • تمدید ستاره‌های پرسپولیس با اوکی نهایی اوسمار
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • بهره‌مندی ۷ هزار موقوفه مازندران در اجرای اعمال معافیت‌های ویژه پذیره
  • اعمال معافیت‌های ویژه در پرداخت پذیره اماکن وقفی در مازندران
  • ۱۱ بازیکن بی‌قرارداد برای پرسپولیس فاجعه است/ هرکس از پرسپولیس رفت پشیمان شد/ تیم اوسمار سپاهان را هم می‌زند و قهرمان می‌شود
  • ۱۹ والیبالیست ایرانی در لیست خرید لیگ کره جنوبی!
  • پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟