Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و جوانان استان البرز، گفت: در استان البرز با کمبود فضا برای فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان روبرو هستیم و متاسفانه در یک دهه گذشته برای توسعه فیزیکی کانون کاری انجام نشده است. - اخبار استانها -

ابوالقاسم سلیمانی در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اینکه  غنی سازی اوقات فراغت برای کودکان و نوجوانان بر اساس ارزش‌های ایرانی و اسلامی هدف و ماموریت اصلی کانون است، اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان، کودکان 6 الی 16 سال را پوشش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تجهیز کتابخانه‌های کانون پرورش فکری با 300 هزار جلد کتابجزئیات جایزه «کتاب ماه و سال» کانون پرورش فکری اعلام شد/ دعوت از فارسی‌زبانان برای شرکتفعالیت‌های تابستانی کانون پرورش فکری خراسان رضوی کلید خورد

وی با بیان اینکه طبق مصوبات جدید  مقرر شد نوجوانان تا سن 18 سال بتوانند در کانون فعالیت کنند، افزود: کانون  در فضای مختلف فرهنگی و هنری 52 خدمت ارائه می‌کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، بیان کرد: از دیگر اولویت‌های کانون توجه به مناطق محروم و حاشیه نشین  در شهرهای مختلف استان البرز است  که در این بخش نیز در سال گذشته با برنامه پویش جمعی کتاب کانون انجام و  به همه  استان مراجعه شد.

سلیمانی بیان کرد: برنامه‌های مختلفی کانون‌های کشوری دارند که  شامل جشنواره قصه گویی، هفته ملی کودک از جمله برنامه‌های سالانه امسال بوده است.

وی با عنوان اینکه جشنواره پویا نمایی بین المللی از دیگر برنامه‌های کانون در سطح کشور است، گفت: ما در استان البرز  دو نوجوان در این زمینه داریم که هر دو کارشان به  اجرا راه پیدا کرده است.

سلیمانی بیان کرد: متاسفانه در ده سال اخیر در راستای توسعه فضای فیزیکی کانون کاری انجام نشده بود که از سال گذشته تا کنون در این زمینه فعالیت‌هایی صورت گرفته است.

 وی با بیان اینکه 5 فضای ثابت و یک فضای  سیار کانون در استان البرز وجود دارد، خاطر نشان کرد: پروژه‌های  در راستای توسعه فضای کانون در دیگر استان‌ها نیز در حال انجام است.

سلیمانی گفت: اکنون کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان البرز بالغ بر 6 هزار نفر عضو دارد که در طول سال از برنامه‌ها و کلاس‌های کانون بهره مند می‌شوند.

انتهای پیام/ی

R7810/P/S6,50/CT1 بیشتر بخوانید... بازگشت دوباره رمان‌های پرمخاطب کانون پرورش فکری به بازار پایگاه مجازی کانون پرورش فکری راه‌اندازی می‌شود آغاز ثبت‌نام دوره‌های تابستانی کانون پرورش فکری از ۵ تیرماه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کانون پرورش فکری فکری کودکان استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۹۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است

مهدی نوید ادهم   در گردهمایی مدیران و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق سیستان و بلوچستان، این استان را استانی با موقعیت استثنایی در نظام حکمرانی کشور عنوان کرد و گفت: این استان دارای فرصت‌ها و تهدیدهای متعددی است.

وی مهمترین فرصت‌های سیستان و بلوچستان را نیروی انسانی، منابع و تاریخ پر افتخار این استان بیان کرد و افزود: تهدید عدم توسعه یافتگی استان و رنج مضاعف مردم در این مقوله را نیز نباید فراموش کرد.

رئیس کمیسیون مدرسه یاری جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ادامه داد: آموزش و پرورش نقاط آسیب پذیری دارد که یکی از مصادیق آن در سیستان و بلوچستان فاصله معنادار شاخص‌های مختلف آموزشی و تربیتی با میانگین کشوری است.

وی بیان کرد: این کمیسیون با هدف کمک به شاخص‌های آموزشی و تربیتی و فضاها، کارگروه خاص سیستان و بلوچستان را تشکیل داده و به دنبال بهره‌گیری از ایده‌ها، اندیشه‌ها، افکار و برنامه‌های همه صاحب نظران در مسیر توانمندسازی نیروی انسانی و کمک به مدارس این استان خواهد بود.

نوید ادهم خاطرنشان کرد: یکی از بدیهیات در مسیر تحقق اهداف مدرسه یاری، لزوم هماهنگی و برنامه‌ریزی برای ورود خیرین و گروه‌های جهادی در مناطق و شهرستان‌ها با هدف رعایت عدالت در این مقوله خواهد بود.

وی گفت: موضوع مهم و مورد انتظار خیرین در هر منطقه و شهرستانی، مشارکت، همراهی و پای کار بودن مردم در کنار آنان خواهد بود تا مقوله حضور خیرین عزیز اثربخش‌تر از گذشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟
  • مسائل مرتبط با رضایتمندی مردم در اولویت کاری ما قرار دارد
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز