Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام محمدی لائینی گفت: جایگاه و ظرفیت حوزه علمیه خواهران برای خیرین باید تبیین شود تا برای تأسیس و تجهیز این مراکز دینی، پشتیبانی لازم را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمدصادق محمدی لائینی» امروز (14 تیر) در نشست اعضای هیئت امناء مدرسه علمیه ریحانه الرسول (سلام‌الله علیها) نکا و معاون اداری مالی حوزه علمیه خواهران مازندران ضمن دریافت گزارش عملکرد مدرسه در بخش‌های پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و مالی بیان کرد: جایگاه حوزه علمیه خواهران در شهرستان نکا، باید بهتر تبیین شده و در نهادهای مختلف مانند آموزش‌وپرورش، سازمان تبلیغات، اوقاف و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از وجود خواهران طلبه استفاده شود. 

 

امام‌جمعه نکا افزود: برخی از مردم از ظرفیت، توانمندی و عملکرد مدارس علمیه خواهران اطلاع درستی ندارند؛ لذا باید این خدمات توسط کادر، مبلغین و طلاب مدارس علمیه بیان‌شده و در راستای مطالبات مشروع و قانونی مردم ارائه شود.

 

رئیس هیئت‌امنای مدرسه علمیه ریحانه الرسول (سلام‌الله علیها) نکا، با ابراز ناراحتی از کاهش اعتبارات حوزه‌های علمیه خواهران اعلام کرد: چرا باید این اعتبارات کمتر از حوزه برادران باشد؟ این امر تبعیض بوده و قابل‌قبول نیست؛ همچنین برای خیرین نیز باید تبیین شود که همان‌طور که در ساختن مسجد، مدرسه و حوزه برادران، در میدان هستند، برای تأسیس و نگهداری حوزه علمیه خواهران نیز باید پشتیبانی لازم را انجام دهند. 

 

ایجاد منابع پایدار جهت تأمین هزینه‌های مدارس علمیه خواهران امری ضروری است

«اکبرگرجی»  نیز در این نشست اظهار کرد: همکاری تمامی اعضاء هیئت امناء در راستای پشتیبانی و حمایت مادی و معنوی از مدرسه علمیه ریحانه الرسول (سلام‌الله علیها) نکا، امری ضروری است.

 

معاون اداری مالی حوزه علمیه خواهران مازندران خاطرنشان کرد: اعضای هیئت امناء باید با ایجاد منابع مالی پایدار و شناسایی و جذب کمک‌های افراد ذی‌نفوذ و خیر، دغدغه مدیر و کادر اداری این مدرسه علمیه را جهت تأمین هزینه‌های جاری کاهش دهند تا شاهد پیشرفت بیشتر مدرسه علمیه خواهران نکا در بخش‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی و نمود آن در این شهرستان باشیم.

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: تاسیس حوزه خواهران امام جمعه نکا مشارکت خیرین مسجد حوزه علمیه خواهران مدرسه علمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۹۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی

مدرسه ۶ کلاسه خیرساز مرحوم «مهدی گلوانی» در خوی با حضور فرماندار ویژه خوی، امام جمعه و جمعی از روسای ادارات به بهره برداری رسید.

 فرماندار ویژه شهرستان خوی در آیین افتتاح مدرسه خیری ۶ کلاسه مرحوم مهدی گلوانی با استناد به آیات قرآن گفت: مدرسه سازی همانند جهاد در جبهه‌های نبرد بوده و صدقه جاری محسوب می‌شود.

کریم علی نژاد با اشاره به اینکه، مدرسه‌سازی توشه برداشتن برای آخرت و یک تجارت معنوی ماندگار است گفت: باید قدردان همراهی مجمع خیرین و خیرین مدرسه ساز باشیم که در کنار دولت برای رفع کمبود فضا‌های آموزشی حضوری پرشور دارند.

رئیس آموزش و پرورش خوی نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: این مدرسه خیر ساز شش کلاسه با ۷۵۰ مترمربع زیربنا و ۸۰ میلیارد ریال اعتبار توسط «حاج حسین گلوانی» تأمین اعتبار شده است.

مرتضی محمد پور افزود: حسین گلوانی خیر خویی، در اقدامی نیک و الگو محور این مدرسه را با نظارت نوسازی مدارس استان به نام و یاد پسر مرحوم شان "مهدی گلوانی" احداث کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • هر مدرسه علمیه، اردوگاه امام زمان(عج) است/ جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی
  • جامعة المصطفی مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در لرستان
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان از طرح نور فراجا
  • ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران در همدان
  • چگونه طلبه شویم؟
  • طرح دخترانه «سدنا» در مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(س) میناب برگزار می‌شود
  • آغاز پذیرش حوزه‌ های علمیه خواهران در لرستان
  • اعلام راهبردهای مدیریت حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان در سال جدید