Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کردستان، محمدرضا مترقب اظهار کرد: ایجاد ارتباط با نخبگان جامعه یکی از برنامه‌های مؤکد رئیس قوه قضائیه بوده که این امر به‌صورت منسجم در کردستان دنبال شده کمااینکه تاکنون چند جلسه نیز در این رابطه برگزار شده است.

وی با تاکید بر اینکه انتظار می‌رود این جلسات با اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استمرار و حداقل فصلی یک‌بار برگزار شود، افزود: همواره از ارتباط نزدیک و مؤثر با نخبگان استان استقبال کرده و آماده برگزاری جلسات مختلف هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان کردستان با بیان اینکه برای رسیدن به اهداف و نتایج مثبت از جلسات، باید اولویت‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود، ادامه داد: بنا به دستور رئیس قوه قضائیه، حفظ کرامت انسانی مراجعین و خود پرسنل دستگاه قضائی، رفع موانع تولید و جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی به منظور کمک به اقتصاد کشور و مبارزه با مفاسد اداری و اقتصادی جزو برنامه‌های اولویت‌دار دستگاه قضائی در کردستان است.

مترقب یادآور شد: پیشبرد اهداف دستگاه قضائی و اجرایی شدن دستورات رئیس محترم قوه قضائیه جزو برنامه‌های اولویت‌دارمان در استان کردستان بوده و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

کد خبر 4964955

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته قوه قضاییه ویروس کرونا بوشهر شیراز قزوین شیوع کرونا گرگان دهه کرامت بیرجند شهرکرد ایلام خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان مواد مخدر ستاد مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۹۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت پروژه‌های آبی کردستان به تعامل تمامی واحدها بستگی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، آرش آریانژاد ظهر پنج‌شنبه در جلسه بررسی طرح‌های اولویت‌دار آبی استان اظهار کرد: مانع‌زدایی و تسریع در پیشبرد طرح‌های اولویت‌دار و راهبردی، از ضروریات است.

وی با تاکید بر اهمیت اتمام طرح‌های نیمه تمام در استان افزود: باید اتمام و تجهیز طرح‌های نیمه‌تمام، اولویت این شرکت باشد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان خاطرنشان کرد: میزان پیشرفت طرح‌ها و پروژه‌های آبی استان، بسته به میزان همدلی و تعامل تمامی واحدها دارد و این مهم از اولویت‌های این شرکت است.

آریانژاد عنوان کرد: نیاز است موارد لازم برای رفع موانع و تسریع در پیشبرد طرح‌ها به صورت مستمر پیگیری و اجرا شود.

وی در خصوص شتابگیری طرح‌های این شرکت ابراز خرسندی کرد و گفت: خوشبختانه این طرح‌ها با برنامه‌ریزی و پیگیری، در دولت سیزدهم دارای پیشرفت خوبی بوده و با برنامه زمان‌بندی شده ان‌شاءالله در سال جاری نیز شاهد تحقق مطالبات مردمی در حوزه آب خواهیم بود.

بررسی مصوبات جلسه قبلی، بررسی مسائل و مشکلات طرح‌ها و پروژه‌های شرکت آب منطقه‌ای کردستان و پرداخت مطالبات پیمانکاران و مشاوران از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

کد خبر 6088460

دیگر خبرها

  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا
  • پیشرفت پروژه‌های آبی کردستان به تعامل تمامی واحدها بستگی دارد
  • حمایت همه جانبه دستگاه قضایی استان از طرح نور فراجا
  • پرونده قضایی ۸ مهر زاهدان در اولویت رسیدگی قرار می‌گیرد
  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • پرونده قضائی «هشت مهر» در اولویت رسیدگی قرار می‌گیرد
  • ما مسؤولان قضائی گاهی ناچاریم از یک امر مباح هم اجتناب کنیم
  • ضرورت آگاهی و اطلاع شهروندان از شگرد‌های جدید کلاهبرداری در فضای مجازی
  • مسئولان قضائی عهده دار مسئولیت خطیری هستند
  • برای آگاهی‌بخشی و انعکاس خواست مردم