Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@00:38:21 GMT

سو مدیریت باعث گرانی هاست نه تحریم

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۹۵۳۲

سو مدیریت باعث گرانی هاست نه تحریم

خبرگزاری تسنیم: حجت السلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی  ضمن انتقاد از افزایش قیمت‌های کالا‌های اساسی در چند وقت اخیر، گفت: گرانی ارز، طلا، مسکن و تاثیر آن‌ها بر معیشت مردم امروز نگرانی‌های در جامعه ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه در چند ماه گذشته شاهد افزایش لجام گسیخته قیمت کالا‌های اساسی در کشور بوده ایم، ادامه داد: آقای روحانی به عنوان رئیس قوه مجریه باید پاسخگوی وضعیت ایجاد شده باشد و به مجلس اعلام کند که برای مهار این گرانی‌ها چه اقداماتی را انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده فلاورجان در مجلس با تاکید براینکه گرانی‌ها مربوط به برجام، تحریم‌ها و ارز نیست، عنوان کرد: برخی سو مدیریت‌ها باعث شده که مردم نسبت به رفتار افراد در دولت بدبین شوند و در دیدار‌های که نمایندگان با مردم در حوزه‌های انتخابیه خود دارند به وضوح می‌توان این موضوع رو دید.

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه در راستای پاسخگویی دولت درباره گرانی‌های اخیر سوالی را از رئیس جمهور تدوین کرده ایم، اظهار داشت: این سوال در راستای بخش نظارتی مجلس تدوین شده و روز یکشنبه برای این طرح امضا جمع آوری خواهد شد.

موسوی لارگانی تصریح کرد: یک چهارم نمایندگان مجلس باید این طرح را امضا کنند تا به جریان بیفتد البته با نمایندگان در این زمینه گفتگو‌های اولیه انجام شده است و آن‌ها نیز اعلام آمادگی کرده اند تا این طرح را امضا کنند.

منبع: فردا

کلیدواژه: موسوی لارگانی قیمت های کالا های اساسی دولت گرانی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۹۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبنای کار در مدیریت منابع آبی مشارکت تشکل‌های کشاورزی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی در دیدار با نمایندگان کشاورزان دشت رخ و تربت حیدریه و نماینده کشاورزان دشت مشهد_چناران با اشاره به شعار سال جاری و ضرورت مشارکت تشکل‌های کشاورزی گفت: امیدواریم با نامگذاری امسال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم امسال  الگوی مشارکت در منابع آبی رونق بیشتری بگیرد.

محمدعلی نعمت نژاد افزود: مبنای کار ما در مدیریت منابع آبی، مشارکت بی، چون و چرای تشکل‌های کشاورزی است که بر اساس سند سازگاری با کم آبی در خراسان رضوی دنبال می‌شود.

در ادامه این دیدار نمایندگان کشاورزان جلگه رخ بر پایبندی خود به مدیریت مشارکتی آب تاکید کردند و از مدیران آب منطقه‌ای خواستند با بررسی پیشنهادات آنان درباره تعدیل ۱۵ درصدی پروانه‌های چاه‌های کشاورزی و نحوه جابجایی شارژ سالانه آب، موافقت کنند.

نمایندگان کشاورزان تربت حیدریه و مشهد نیز به بیان نقطه نظرات خود درباره مشکلات کشاورزان پرداختند و در عین حال بر صیانت از منابع آبی و رعایت مقررات تعادل بخشی منابع آبی تاکید کردند.

دیگر خبرها

  • مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد
  • متن گزارش کمیسیون بهداشت درباره دلایل کمبود و گرانی دارو
  • پس لرزه های گرانی و کمبود دارو در صحن مجلس /حاجی دلیگانی: سهم بیماران از پرداخت هزینه ها ۳۰ درصد بود نه ۵۰ درصد!
  • مخالفت مجلس با ارسال گزارش گرانی و کمبود دارو به قوه قضائیه
  • بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو در دستور کار نمایندگان قرار گرفت
  • بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس/اسامی متاخران جلسه
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو
  • مبنای کار در مدیریت منابع آبی مشارکت تشکل‌های کشاورزی است
  • امضا پیش قرارداد زباله‌سوز ۶ هزار تنی در اردیبهشت ماه
  • پیش قرارداد زباله‌سوز ۶ هزار تنی اردیبهشت ماه امضا می‌شود