Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: موعود بنیادی ‌فر داوری بسیار خوب و با شخصیتی است و مطمئن هستم او بهترین قضاوت را انجام خواهد داد.

ایوب چراغی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین شرایط تیم فوتبال پارس جنوبی قبل از بازی با استقلال اظهار داشت: خوشبختانه طی روزهای اخیر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم، از نظر پشتیبانی و مالی نیز طی تلاشی که خرمدل مدیرعامل سازمان منطقه ویژه صورت گرفته تلاشمان این است که پاداش پیروزی مقابل تراکتو را به آنها پرداخت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:مشکلات هم تا حدودی در حال رفع شدن است، در جلساتی که خرمدل، استاندار و فرماندار شهرستان جم و همچنین نماینده مجلس داشتند صحبت‌هایی مطرح شد که این مشکلات در حال رفع شدن است. امیدوارم هر چه زودتر مشکلات مالی تیم هم حل شود و مدیران باشگاه بتوانند بخشی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کنند.

سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی در خصوص دیدار تیمش با استقلال عنوان کرد:این مسابقه حساسیت خاصی دارد چون شرایط تیم ما به شکلی است  که باید بازی‌ها را ببریم و وضعیتمان را در جدول بهتر کنیم.

وی یادآور شد: در دیدار استقلال و فولاد صحبت‌هایی پیرامون داوری مطرح شد اما من این مسائل را به داوری دیدار خودمان و استقلال ربط نمی‌دهم.موعود بنیادی ‌فر داوری بسیار خوب و با شخصیتی است و مطمئن هستم او بهترین قضاوت را انجام خواهد داد. من همیشه قبل از بازی‌‌ها می‌گویم امیدوارم برنده بازی داور باشد. به هر حالی این مسابقه به صورت زنده پخش می‌شود و طبیعتا داوران بهترین نمایش خود را به نمایش می‌گذارند. امیدوارم داور بازی فردا بهترین عملکرد را داشته باشد.

چراغی با اشاره به این موضوع که طی روزهای گذشته صحبت‌های زیادی پیرامون اینکه به خاطر دیدار استقلال و فولاد و جنجال‌های آن مسابقه، فشار روی داوری بازی‌های این تیم وجود دارد مطرح شده عنوان کرد: باشگاه پارس جنوبی اعتقادی به این مسائل ندارد و می‌دانیم بنیادی فر یکی از داوران با شرف فوتبال ایران است. در راس آنها ناظر داوری آقای مرادی حضور دارد و همچنین نماینده فدراسیون آقای سلیمانی از بزرگان این رشته و ورزش فوتبال محسوب می‌شود. مطمئن هستم تیم داوری بازی فردا قطعا با شرایطی بازی را قضاوت خواهند کرد که حق به حق‌دار برسد و حرف و حدیثی به وجود نیاید.

سرپرست پارس جنوبی در خصوص عدم حضور تیم استقلال در جم گفت:این تصمیم شورای تامین استان بود و آنها تصمیم گرفتند که تیم در جم حضور پیدا نکند. در هر صورت در ورزشگاه پروتکل‌های بهداشتی را آماده کردیم و مسائل مدنظر سازمان لیگ و کمیته مبارزه با کرونا در ورزش را انجام دادیم. البته تیم ما هم به هتل نرفته و بچه‌های تیم در خوابگاهی که اسکان داشتند حضور دارند.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: پارس جنوبی استقلال فوتبال ورزشی ایوب چراغی خبرگزاری فارس موعود بنیادی فر پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۹۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق غیرمنتظره در دربی اصفهان

به گزارش "ورزش سه"، دربی لیگ برتری فوتبال اصفهان در حالی روز گذشته بین سپاهان و ذوب‌آهن برگزار شد و برتری یک بر صفر شاگردان ژوزه مورایس را در ورزشگاه نقش جهان به همراه داشت که این بازی نسبت به قبل رنگ و لعاب اصفهانی‌تری به خود گرفته بود.

دربی دیروز اصفهان، نشان دهنده اعتماد فدراسیون‌نشینان به ظرفیت داوری اصفهان بود که طعم دربی را برای طرفداران و مخاطبان فوتبالی این خطه شیرین‌تر کرد و طی چند سال اخیر بی‌سابقه بود.

مصاف سپاهان و ذوب‌آهن در حالی برگزار شد که تیم داوری و مسئولین برگزاری این دیدار متشکل از داوران و عوامل بومی استان اصفهان بودند که این اتفاق سابقه نداشت.

امین قدیری و مجتبی شجاعی که جزء داوران اصفهانی فوتبال ایران به‌شمار می‌روند، به‌عنوان کمک داور دوم و داور چهارم در کنار پیام حیدری به‌عنوان داور وسط (از همدان) و علیرضا ممبینی (از خوزستان) حضور داشتند.

همچنین احمد صالحی، رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان نیز به‌عنوان ناظر داوری در این دیدار حاضر بود و عباس عابدی، رئیس کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان اصفهان نیز به‌عنوان ناظر ویژه کمیته انضباطی روند برگزاری دربی اصفهانی را زیر نظر داشت.

علاوه بر آنها، خمیه‌کبود که اصالت کاشانی دارد نیز به‌عنوان نماینده سازمان لیگ امر مهم برگزاری این دیدار را در کنار عوامل هیئت فوتبال استان اصفهان بر عهده داشت که اتفاق جالبی بود.

دیگر خبرها

  • اتفاق غیرمنتظره در دربی اصفهان
  • پورموسوی: با جذب بازیکنان خارجی در نیم‌فصل دوم جبران کردیم
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • حرف‌های جنجالی‌ترین کمک داور تاریخ لیگ برتر
  • سرپرست ذوب: علت اعتراض سپاهان را نمی‌دانم
  • دوری عجیب داور مشهور از فوتبال ایران
  • داور دربی اصفهان اعلام شد
  • اشتباه داور علیه استقلال چه ربطی به پرسپولیس دارد؟
  • کاپیتان و ملی‌پوش اسبق: من هم اگر جای کاپیتان استقلال بودم، همان کار را می‌کردم
  • شهبازیان: اختلاف‌نظرها باید درون خانواده استقلال برطرف شود