Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@14:33:10 GMT

عکاسی مخفیانه از زیر دامن زنان در آلمان حبس دارد!

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۹۶۴۴

عکاسی مخفیانه از زیر دامن زنان در آلمان حبس دارد!

به گزارش «تابناک» به نقل از دویچه وله، پارلمان فدرال آلمان (بوندس‌تاگ) قانونی را تصویب کرد که بر اساس آن عکاسی مخفیانه از زیر دامن یا از بخش سینه زنان عمل مجرمانه محسوب می‌شود. ارتکاب چنین جرمی جریمه نقدی یا دو سال حبس در پی خواهد داشت. پیش‌بینی شده که این قانون از پاییز به اجرا گذاشته شود.

به اعتقاد خانم "کریستینه لامبرشت" وزیر دادگستری آلمان، چنین عکس‌هایی نه تنها حقوق هویتی زنان، بلکه حق تصمیم‌گیری آنها درباره رفتار جنسی‌شان را نیز نقض می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این باره افزود: عکاسی از زیر دامن یا بالا تنه یک زن نقض بی‌شرمانه حریم خصوصی اوست.

عکاسی مخفیانه از زیر دامن یا از سینه زنان در آلمان عمل مجرمانه محسوب می‌شود

عکاسی مخفیانه از زیر دامن یا بخش بالاتنه زنان در آلمان تا کنون تخلف محسوب می‌شد و جریمه نقدی محدودی در پی داشت. وزیر دادگستری آلمان با ارائه لایحه جدید، قانون را به نفع زنان تشدید کرده است.

برخورد شدیدتر با عکاسی از صحنه حادثه

جرم‌انگاری عکاسی مخفیانه از بدن زنان بخشی از یک بسته قانونی است به نام "بهبود حفاظت از اشخاص در هنگام عکاسی" است. برخورد شدیدتر با تماشاچیانی که از صحنه حوادث و تصادفات عکس و فیلم می‌گیرند هم در این بسته قانونی لحاظ شده است.

به گفته وزیر دادگستری آلمان، کسی که "فقط از سر جنجال‌گرایی‌" از مصدومان، مجروحان یا کشته‌شدگان یک حادثه عکس می‌گیرد، "همه مرزهای آداب انسانی" را زیر پا می‌گذارد.

تا کنون تنها عکاسی از مجروحان و مصدومان حوادث در آلمان جرم محسوب می‌شد، نه عکاسی از مرده‌ها.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سیروس گرجستانی قانون سزار سقوط ایرباس ایران دهه کرامت سایت غنی سازی نطنز ادوار فیلیپ آلمان عکاسی جرم مجازات سیروس گرجستانی قانون سزار سقوط ایرباس ایران دهه کرامت سایت غنی سازی نطنز ادوار فیلیپ زیر دامن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۹۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه‌های نماینده ولی فقیه از تخریب جنگل در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، بسته بدون تعارف با دو موضوع منابع طبیعی و میراث فرهنگی آماده پخش شد.


نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز جمعه هفته قبل ساری از تخریب جنگل‌های هیرکانی گلایه کرد.
آیت الله محمدی لایینی افزود: جنگل‌های هیرکانی جزو سرمایه‌های کشور محسوب می‌شوند و نباید به این راحتی از تخریب آن چشم پوشی کرد.
خطیب جمعه ساری با گلایه از سازمان منایع طبیعی که متولی این سرمایه‌های خدادادی است گفت: چرا سازمان منابع طبیعی به تخریب جنگل‌های ارزشمند هیرکانی عکس العمل نشان نمی‌دهد و به این مسائل ورود و خاطیان را شناسایی نمی‌کند؟
آیت الله محمدی لایینی از دستگاه قضایی خواست هر چه زودتر خاطیان جنگل‌های مازندران را شناسایی و با آنها برخورد جدی و قاطع داشته باشد.

در خبر‌ها آمده بود قرار است باغ تاریخی ۸ هکتاری رامسر به شرکت تعاونی مسکن یکی از ادارات واگذار و در آنجا خانه سازی انجام شود.
این باغ که از سرمایه‌های ملی محسوب می‌شود و قرار بود در فهرست آثار تاریخی ثبت شود با کم کاری وزارت میراث فرهنگی تاکنون این کار انجام نشد.
مردم و کارشناسان در گفتگو با خبرنگار ما گفتند: باغ ۸ هکتاری رامسر که بخشی از جنگل‌های هیرکانی محسوب می‌شود نباید تخریب شود و باید به عنوان آثار تاریخی از آن نگهداری شود.

حسین قبادی و بسته بدون تعارف این هفته:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خزعلی: رفتار قانونی، مانع محرومیت زنان و مردان از حقوق شهروندی می‌شود
  • رفتار قانونی، مانع محرومیت زنان و مردان از حقوق شهروندی می‌شود
  • دانیال به دنبال جبران گل جنجالی‌اش به پرسپولیس
  • ماجرای ساخت یک مستند/ دیدگاه غلطی که درباره لالایی‌ها وجود دارد
  • پورعلی: در جدول چشم به جایگاه سپاهان داریم
  • (تصاویر) جنگل های هیرکانی النگدره
  • فیلم/ اژه‌ای: عملیات «وعده صادق» حق مشروع جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شد
  • گلایه‌های نماینده ولی فقیه از تخریب جنگل در مازندران
  • فیلم‌هایی که بحران آب را به تصویر کشیده‌اند
  • اسرائیل به تنش‌ ها در خاورمیانه دامن نزند