Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای یزد از بهره‌برداری پست سیار سریزد - مهریز همزمان با پیک بار امسال خبر داد.

«علیرضا رفیعی» در جریان بازدید مدیر عامل این شرکت از طرح مذکور،‌ خاطرنشان کرد: آماده‌سازی زمین پست سیار و سیستم زمین این طرح توسط معاونت طرح و توسعه شرکت انجام و حمل پست‌سیار نیز توسط معاونت بهره‌برداری به تازگی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی این طرح را از جمله طرح‌های پیک بار سال جاری برشمرد که با هدف کاهش بار پست و خط موجود در شهرستان مهریز، در هفته جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

«ابوالفضل اسدی» مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای یزد ضمن بازدید از روند اجرای عملیات سیم‌کشی خط ۶۳ کیلوولت پست مهرگان- سریزد، سرعت عمل اجرای این عملیات را مناسب ارزیابی کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، اسدی در حاشیه این بازدید از پست دائم ۶۳ به ۲۰ کیلوولت در حال ساخت سریزد- مهریز که سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و خط ۶۳ کیلوولت مهرگان -سریزد نیز بازدید کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی برق منطقه اي يزد پست برق مهريز بهره برداری پست سیار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۹۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ بهره برداری از دو پروژه آزادراهی در سال جاری

تین نیوز

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل وعده داد در سال جاری دو پروژه آزادراهی به بهره برداری برسد.

به گزارش تین نیوز،  خیرالله خادمی در پیامی به مناسبت سال جدید  گفت: سالی که گذشت با افتتاح ۲۴۲ کیلومتر مسیر آزادراهی سال شکوفایی آزادراه های کشور محسوب می شود که با رشد حدود ۳ برابری نسبت به میانگین سالانه یکی از موفقیت های این حوزه است.

وی ادامه داد: در بخش شبکه ریلی اتصال مرکز استان سنندج به شبکه ریلی و بهره برداری از خط آهن میانه تبریز انجام شد.

به گفته وی این سال، یکی از سال های خوب در توسعه شبکه ریلی و اتصال مراکز استان ها به این خطوط محسوب می شود.

خادمی افزود: همچنین افتتاح بیش از ۷۵۰ کیلومتر راه و بزرگراه در مناطق کم برخوردار، کریدورهای ترانزیتی جنوب، غرب، شرق و ... حاصل تلاشگران این عرصه در سالی است که پشت سر نهادیم.

خادمی تاکید کرد: به طور خلاصه تمام برنامه های سال گذشته نیز بر پایه تکمیل کریدورهای ترانزیتی و اتصال به مرزهای کشور، اتصال شمال به جنوب کشور از طریق ریل، رفع گلوگاه های ترافیکی و توسعه همکاری های بین المللی انجام شد و تمرکز بر احیای مسیرهای ترانزیتی کشور با توجه به موقعیت ویژه جغرافیایی برآمد تمامی این برنامه ریزی ها است تا بتوانیم از این موهبت الهی به منظور توسعه همه جانبه کشور بهره بگیریم.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: سالی که پیش رو است افتتاح دو پروژه آزادراهی، مسیرهای ریلی در برنامه کاری قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل عنوان کرد: بی شک تمامی این اقدامات با هدایت و راهبری مقام عالی وزارت راه و شهرسازی جناب آقای دکتر بذرپاش و در سایه کوشش های همکاران پر تلاش و همراهان ارزشمندمان در شرکت های مهندسین مشاور، پیمانکاران و سرمایه گذاران به بار نشسته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ۱۴۷ طرح کشاورزی استان اردبیل امسال به بهره‌برداری می‌رسد
  • ۱۸ فروردین‌ماه زمان انجام تست گرم فاز اول خط سه مترو
  • افزایش ساعت خدمات دهی مترو از فردا
  • بهره برداری از سومین جایگاه عرضه بنزین نفت و گاز در شهرستان نیمروز
  • ۱۴۷ طرح کشاورزی امسال در اردبیل به بهره برداری می‌رسد
  • ◄ کدام مسیرهای ریلی امسال به بهره برداری می رسد؟
  • جایگاه عرضه سوخت مشهدی منصوری در منطقه زاهدان به بهره برداری رسید
  • ◄ بهره برداری از دو پروژه آزادراهی در سال جاری
  • بهره برداری از ۶۰۰ واحد مسکن مهر دارای مشکل حقوقی در پرند تا نیمه اول امسال
  • بازفعال‌سازی ۱۸۴۰ واحد صنعتی راکد از ابتدای امسال