Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@20:20:50 GMT

پست برق شهید کریمی شاهرود بازسازی شد

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۹۷۰۲

پست برق شهید کریمی شاهرود بازسازی شد

معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای سمنان گفت: بازسازی و بهینه‌سازی پست برق ۶۳ کیلوولت شهید کریمی شاهرود با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال و با موفقیت انجام شد.

مجید وفایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: پروژه بهینه‌سازی پست 63 کیلوولت شهید کریمی شاهرود شامل اسقاط تجهیزات فرسوده و احداث فیدرهای جدید خط و پست در ایستگاه مذکور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بازسازی و بهینه‌سازی پست 63 کیلوولت شهید کریمی با توجه به قدمت بسیار زیاد آن در راستای اهداف پدافند غیرعامل، مدیریت بحران، افزایش پایداری و قابلیت اطمینان شبکه فوق توزیع در منطقه شاهرود برنامه‌ریزی شده بود که با برقدار شدن بخش پایانی آن، پست مذکور مجدد در شبکه برق منطقه قرار گرفت.

معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای سمنان با اشاره به افزایش سطح عملکرد بهینه سامانه‌های حفاظت و کنترل پست برق مذکور با اجرای این پروژه افزود: ایستگاه مذکور تأمین‌کننده توان موردنیاز بخش‌های مهمی از شهرستان شاهرود است.

وفایی بیان کرد: اجرای این پروژه دارای پیچیدگی‌های خاصی بود که با تکیه‌بر همت و توانمندی و سطح دانش کارکنان شرکت برق منطقه‌ای سمنان و تلاش مشاور و پیمانکار پروژه، همزمان با حفظ پایداری شبکه برق و تأمین نیاز مشترکان در شبکه توزیع، خروج از مدار و جایگزینی تجهیزات فرسوده، با اعتباری بالغ بر 55 میلیارد ریال با موفقیت به انجام رسید.

انتهای پیام/74007/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید بازسازی سمنان شاهرود شرکت برق منطقه ای سمنان برق منطقه ای پست برق شهید کریمی برق منطقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۹۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یک گروگان‌گیر در شاهرود/ انگیزه متهم اختلافات مالی بود

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای ظهر پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه روز گذشته وقوع یک مورد گروگان‌گیری به حوزه انتظامی شاهرود گزارش شد، ابراز داشت: بررسی‌ها حاکی از گروگان‌گیری دو جوان ۳۰ و ۳۵ ساله بود.

وی ضمن بیان اینکه با تلاش پلیس هویت گروگان گیر مورد شناسایی قرار گرفت، افزود: مخفیگاه آدم ربا طی ۲۴ ساعت در یکی از روستاهای شاهرود مشخص شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه طی عملیات تعقیب و گریز و شلیک به سمت لاستیک خودرو متوقف شد، ابراز داشت: فرد گروگان گیر دستگیر شد.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه حال عمومی گروگان‌ها خوب گزارش شده است، تصریح کرد: خوشبختانه این افراد آسیبی ندیدند و سالم رها شدند.

وی افزود: متهم در بازجویی انگیزه خود را اختلافات مالی با بستگان این دو جوان اعلام کرد و گفت برای کسب پول نقشه ربودن آنها را طراحی کرده است.

کد خبر 6064218

دیگر خبرها

  • شرور گروگان‌گیر در شاهرود دستگیر شد
  • رییس جمهور طرح انتقال آب دریای خزر به استان سمنان را اجرا کند
  • دستگیری یک گروگان‌گیر در شاهرود
  • دستگیری یک گروگان‌گیر در شاهرود/ انگیزه متهم اختلافات مالی بود
  • دستگیری گروگان گیر در شاهرود
  • تصادف زنجیره‌ای با ۱۱ مصدوم در محور آزادشهر -شاهرود
  • افزون بر ۶ هزار بیمار به اورژانس مراکز درمانی شاهرود مراجعه کردند
  • رفع مشکلات ترافیکی تقاطع بلوار شهید عابدی و بلوار حضرت خدیجه(س)
  • پاکتراشی عرصه جنگلی نور مورد توافق هیچ سازمانی نیست
  • اسامی برندگان مسابقه زندگی با آیه‌ها استان سمنان