Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- پس از انتشار گزارش تسنیم، شهرداری برای ساماندهی بلوار ۲۲ بهمن شهرک بهاران سنندج حد فاصل ابتدای خیابان خواجه عبدالله انصاری به سمت میدان شهید برهان عالی که از وضعیت نامناسبی برخوردار بود، اقدام و پای کار آمد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، 27 اردیبهشت‌ماه سال‌جاری این رسانه در گزارشی با عنوان «گزارش|وضعیت نامناسب خیابان‌ها و پیاده‌روها داد مردم سنندج را درآورد + تصاویر» به انعکاس مشکلات مردم پرداخت و مطالبات آنان را از مسئولان شهری پیگیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهروندان سنندجی در آن گزارش از جمع‌ شدن زباله و نبود سطل آشغال، وضعیت نامناسب آسفالت خیابان‌ها، پیاده‌روها و معابر شهری شهرک بهاران سنندج به‌شدت گله‌مند و از خبرنگار تسنیم درخواست انعکاس و پیگیری مشکلاتشان برای توجه و اقدام مسئولان شهری بودند.

پس از انتشار گزارش بلافاصله پیگیری‌های مسئول روابط ‌عمومی شهرداری سنندج آغاز و اخیراً نیز خبر از آغاز عملیات ساماندهی این مسیر و حل مشکلات مردم شهرک بهاران سنندج داد؛ براساس گفته مسئولان نیروهای این مجموعه از 5 تیرماه جاری کار پای کار آمده و این روزها به‌شدت مشغول کار هستند.

عابدین لطفی مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران سنندج از آغاز عملیات ساماندهی پیاده‌روهای شهرک بهاران خبر داد و در این‌ باره می‌گوید: در راستای ساماندهی معابر اصلی شهرک بهاران عملیات احداث فضای سبز و کف‌فرش پیاده‌رو بلوار 22 بهمن حد فاصل ابتدای خیابان خواجه عبدالله انصاری به سمت میدان شهید برهان عالی به متراژ 4 هزار متر مربع در حال اجرا است.

گزارش|وضعیت نامناسب خیابان‌ها و پیاده‌روها داد مردم سنندج را درآورد + تصاویرگزارش|وضعیت اسف‌بار حمام تاریخی سنندج / بنایی که محل تجمع معتادان و زباله‌دان شده است + تصاویر

وی با بیان اینکه ساماندهی و بهسازی معابر اصلی شهرک بهاران با هدف ارتقا سطح سیما و منظر و توسعه سرانه فضای سبز در دو سال اخیر به‌صورت ویژه در اولویت فعالیت‌های شهرداری بوده است گفت: بلوار 22 بهمن یکی از معابر اصلی شهرک بهاران است که بخشی از معابر این بلوار هنوز ساماندهی نشده است.

مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران سنندج با اشاره به اینکه در راستای ساماندهی بلوار 22 بهمن عملیات احداث 3400 متر مربع فضای سبز، 600 متر مربع پیاده‌روسازی و 300 متر جدول‌گذاری در حال اجراست؛ اظهار کرد: علاوه‌بر احداث فضای سبز و پیاده‌روسازی 12 عدد نیمکت، 7 عدد سطل زباله و 18 عدد تیر روشنایی نصب خواهد شد.

لطفی افزود: همچنین برای آبیاری فضای سبز این بلوار هم از آب چاه استفاده خواهد شد.

براساس گزارشات و مشاهدات میدانی خبرنگار تسنیم این‌روزها نیروهای شهرداری در حال انجام عملیات ساماندهی بلوار 22 بهمن شهرک بهاران هستند که در ادامه تصاویری از تلاش کارگران زحمت‌کش را می‌بینید.

خبرگزاری تسنیم در سلسله‌ گزارش‌های مختلف مطالبات مردم، مشکلات و توانمندی‌های حوزه شهری، شهرستان‌ها و روستاهای استان کردستان را منعکس و از مسئولان مطالبه‌گری می‌کند.

انتهای پیام/481/ح

R7848/P/S6,66/CT7 بیشتر بخوانید... گزارش|شهروندان سنندجی درباره پروژه پیاده‌راه خیابان فردوسی سنندج چه نظری دارند؟ وضعیت نامناسب پارک بهاران سنندج+تصاویر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرک بهاران سنندج وضعیت نامناسب بلوار 22 بهمن فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۹۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطع گاز در مناطقی از سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  در این اطلاعیه آمده است :

به اطلاع مشترکین گاز طبیعی شهر سمنان می‌رساند به منظور انجام انجام عملیات وصل گاز شبکه در خیابان بیست متری وحدت کلیه مشترکین به شرح ذیل:

*خیابان رسالت ۱۳ - ۱۵ - ۱۷ - ۱۸
*خیابان هلال احمر ۸ - ۱۰
*خیابان کارگر ۲ - ۴ - ۶ - ۸ -۱۰ - ۱۲ - ۱۴ - ۱۶ - ۱۸ - ۲۰ و ۵ - ۷ - ۹ -۱۱ - ۱۳
*بلوار کارگر
* بلوار وحدت
در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۵ از ساعت ۸ صبح الی ۲۰ عصر قطع خواهد شد؛ لذا از کلیه مشترکین واقع در این مناطق درخواست میگردد قبل از خروج از منازل شیر‌های مصرف داخلی و شیر اصلی بعداز کنتور را بسته و در طول مدت یادشده از دستکاری کنتور و رگوگلاتور اماکن خودداری و شیر‌های مصرف داخلی خودرا تا وصل مجدد گاز و تحویل آن توسط مامورین شرکت گاز شهرستان به حالت بسته نگه دارند.

دیگر خبرها

  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌گردها
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق استان سمنان
  • آخرین وضعیت حل مشکل پله برقی‌های خاموش تهران/ ۶۰ یونیت تا ۳ ماه آینده نصب می‌شود
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • گلایه مردم از وضعیت نامناسب آسفالت بلوار صنم بلاغی پلدشت 
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم
  • ابعاد ورشکستگی رژیم صهیونیستی در نتیجه جنگ غزه
  • اطلاعیه قطع گاز در مناطقی از سمنان
  • تأسیس شهرک ضایعاتی‌ها در شهرستان کرمانشاه