Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم بندرماهشهر و بندرامام خمینی(ره) در مجلس گفت: با همکاری صنایع پتروشیمی نخستین آزمایشگاه تخصصی تست کرونا در هفته‌های آتی در شهرستان بندرماهشهر راه‌اندازی خواهد شد. - اخبار استانها -

حبیب آقاجری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندرماهشهر اظهار داشت: با توجه بالا رفتن آمار بیماران کرونایی در استان خوزستان و به‌منظور شناسایی افراد مبتلا شده و کنترل شیوع ویروس، با همکاری صنایع پتروشیمی آزمایشگاه تست کرونا در بیمارستان نفت شهرستان بندرماهشهر راه‌اندازی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: محدودیت تعداد تست و طولانی شدن بازه دریافت جواب آزمایش کرونا در شهرستان بندرماهشهر سبب ایجاد نگرانی از گسترش ویروس کرونا شده بود که با همت صنایع پتروشیمی و همکاری بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر در هفته‌های آتی آزمایشگاه مجهز تست کرونا شروع به‌کار خواهد کرد.

معاون وزیر بهداشت: هنوز موج اول کرونا را پشت سر نگذاشته‌ایم+ فیلممحدودیت‌های مقابله با کرونا در شهرستان‌های دارای وضعیت قرمز استان هرمزگان ابلاغ شد؛ شنبه آغاز محدودیت‌هااصفهان| آخرین تست کرونای بازیکنان ذوب‌آهن منفی اعلام شد


نماینده مردم بندرماهشهر، امیدیه و هندیجان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تشکر از صنایع پتروشیمی در پشتیبانی برای مقابله با کرونا بیان کرد: در حال حاضر تجهیزات این آزمایشگاه توسط صنایع پتروشیمی خریداری شده و به‌زودی به جهت راه‌اندازی به بندرماهشهر انتقال داده ‌می‌شود.

انتهای پیام/333/ح

R41468/P/S6,57/CT1 بیشتر بخوانید... خوزستان|قرارگاه جهادی هیئت فاطمیون بندرماهشهر رکورد تولید ۳۰۰ هزار ماسک را شکست امام جمعه بندرماهشهر به کرونا مبتلا شد + فیلم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان بندرماهشهر صنایع پتروشیمی راه اندازی تست کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۹۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، علی پارسانیا مدیر کل مشارکت‌های اجتماعی جوانان از راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان خبر داد و گفت: این سایت با هدف انعکاس اخبار و فعالیت‌های شبکه‌های تخصصی سمن ها، ارائه آموزش‌های تخصصی، ایده پردازی، عضویت جوانان و سمن‌های جوانان در شبکه‌ها راه اندازی شده است.

پارسانیا افزود: سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌ها به نشانی اینترنتی snyngo.ir با حضور دبیران ۱۴ شبکه تخصصی سمن‌ها با معاون امور جوانان رونمایی شد.

وی همچنین گفت: این سایت شامل فعالیت‌های ۱۴ شبکه تخصصی تشکل‌ها و سمن‌های جوانان است و هر شبکه در بخش مربوط به خود کلیه برنامه‌ها و اخبار خود را منتشر می‌کند.

مدیر کل مشارکت‌های اجتماعی جوانان در خصوص بخش‌های دیگر سایت گفت: اخبار مربوط به سمن‌های جوانان را نیز شامل می‌شود و همچنین علاقمندان به عضویت در شبکه‌های سمن‌ها می‌توانند از این سایت اقدام به عضویت کنند.

دیگر خبرها

  • راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان
  • صادرات محصولات پتروشیمی یک میلیون تن افزایش یافت
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • افزایش ده درصدی ارائه خدمات آزمایشگاهی بیمارستان حشمتیه سبزوار
  • راه اندازی نخستین بازارچه صنایع دستی دربنای تاریخی ملک زاهدان بزودی
  • برگزاری دوره آموزش تخصصی سفال و سرامیک در استان سمنان
  • راه اندازی نخستین هنرستان جوار صنعت در شهرستان البرز
  • راه اندازی نخستین درمانگاه تخصصی بچه های اوتیسم تا مهرماه
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • تکمیل زنجیره ارزش، گلوگاه «جهش تولید» در صنعت پتروشیمی است