Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@15:46:01 GMT

هدف اول سیتی: فینال جام حذفی و چمپیونزلیگ

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۹۸۲۷

هدف اول سیتی: فینال جام حذفی و چمپیونزلیگ

رحیم استرلینگ ستاره منچسترسیتی می‌گوید این تیم قصد دارد فصل جاری را با حضور در دو فینال به پایان برساند.

به گزارش "ورزش سه"، رحیم استرلینگ مهاجم منچسرسیتی می‌گوید این تیم حالا که قهرمانی در لیگ برتر جزیره را به لیورپول واگذار کرده همه توجه خود را به دو فینال باقی‌مانده معطوف کرده و قصد دارد فصل را با حضور در فینال جام حذفی انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا به پایان برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شاگردان پپ گواردیولا در حال حاضر در نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس هستند و قرار است در این مرحله به مصاف آرسنال بروند. آنها همچنین در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان در حالیکه بازی رفت را از رئال مادرید 2-1 برده‌اند منتظر بازی برگشت خود با رئالی‌ها در این مرحله هستند.

 

 

استرلینگ در گفتگو با وبسایت رسمی باشگاه سیتی در این باره گفت:" امیدوارم بتوانیم فصل را با رسیدن به فینال جام حذفی و فینال لیگ قهرمانان به پایان ببریم. ما تیمی هستیم که  لیگ برتر از دست داده‌ایم و حالا باید در باقی‌مانده فصل همه تلاش‌مان را بکنیم، به خصوص در دو رقابت جام حذفی و چمپیونزلیگ".

 

ستاره خط حمله سیتی در ادامه اضافه کرد:" دیدن اینکه لیورپول جام را از دست ما ربوده سخت است ولی آنها در طول فصل بی‌نظیر بودند. بازی روز پنج‌شنبه با لیورپول هم یک بازی بود ولی برای ما خیلی مهم بود که در پایان فصل و حالا که تکلیف قهرمانی مشخص شده نشان بدهیم تیم ضعیفی نیستیم. تا آخر فصل سه کار باید بکنیم، همه بازی‌های باقی مانده در لیگ برتر را ببریم و بعد به فینال جام حذفی و چمپیونزلیگ برسیم".

 

 

رحیم استرلینگ منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رحیم استرلینگ منچستر سیتی فینال جام حذفی جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۹۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد

رقیب بانوی پیر در ایستگاه پایانی رقابت‌های جام حذفی ایتالیا در فصل ۲۴-۲۰۲۳ مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی از دور برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی ایتالیا، شب گذشته (چهارشنبه) تیم‌های فوتبال آتالانتا و فیورنتینا به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برتری 4 بر یک آتالانتا برابر بنفش‌پوشان فلورانس خاتمه یافت.

آتالانتا که بازی رفت را با نتیجه یک بر صفر واگذار کرده بود، این بار در خانه با گل‌های تئون کوپماینرز در دقیقه 8، جانلوکا اسکاماکا در دقیقه 75، آدمولا لوکم در دقیقه 5+90 و ماریو پاشالیچ در دقیقه 8+90 بازی را برد و با توجه به گل‌های زده بیشتر در مجموع دو بازی با نتیجه 4 بر 2 پیروز و راهی فینال شد تا حریف یوونتوس شود.

یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید

 

این اتفاق در حالی رخ داد که فیورنتینا از دقیقه 53 با اخراج نیکلا میلنکوویچ 10 نفره شد و البته با همین شرایط در دقیقه 68 توانست کار را به تساوی هم بکشاند.

فینال جام حذفی ایتالیا، روز 26 اردیبهشت در ورزشگاه المپیکوی شهر رم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چلسی پذیرای پیشنهاد سعودی‌ها برای رحیم استرلینگ
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • بانوی پیر در فینال جام حذفی ایتالیا
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی رسید
  • یوونتوس باخت، اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید