Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@03:22:44 GMT

جوادی روز قلم را تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۹۸۴۸

جوادی روز قلم را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن جوادی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌مناسبت فرارسیدن ۱۴ تیر، با صدور پیامی روز قلم را به اصحاب فرهنگ و قلم تبریک گفت.

مشروح متن پیام جوادی به این‌ترتیب است:

به نام  خداوند جان و خرد  -  کزین برتر اندیشه بر نگذرد

خداوند که اوج اندیشه آدمی است هم به جان آدمی و هم به قلم سوگند خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جان آدمی از آن روی که خود صنع زیبای الهی است و به قلم زیرا با نوشتن شکوه جان انسان را عیان می‌سازد و راه تعالی او را نشان می‌دهد.

پاسداشت قلم، پاسداشت کسانی است که خود را وقف تعالی خود و دیگران می‌کنند و با نوشتن، چراغی را فرا روی نسل خود و آیندگان می‌افروزند.

اینجانب وظیفه خود می‌دانم که همزمان با روز قلم، به رسم ادب در محضر بزرگان و اهالی قلم باشم اما ناگفته پیداست که پایبندی و التزام همه ما به سلامت این عزیزان بیش از هر چیز اهمیت دارد.

ضمن آرزوی تندرستی برای عزیزان پیشکسوت و بهبود شرایط سلامت اجتماعی، امیدوارم در آینده‌ای نزدیک به محضر اهالی شریف قلم شرفیاب شوم.

روز قلم را به همه عزیزانی که هنوز و همیشه، عاشقانه جان در راه اندیشه نهاده‌اند و در این راه قلم می‌زنند، تبریک می‌گویم.

کد خبر 4965080 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن جوادی نکوداشت روز قلم معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد معاونت فرهنگی وزارت ارشاد رایزنی فرهنگی ویروس کرونا کتاب و کتابخوانی تازه های نشر ترجمه ادبیات جهان بازار نشر ادبیات داستانی مرکز فرهنگی شهر کتاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گردشگری خبرگزاری مهر رمان ایرانی حوزه هنری روز قلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۹۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش بزرگ سپاهان در دربی اصفهان

به گزارش "ورزش‌ سه"، سپاهان در حالی به مصاف برابر ذوب‌آهن پا می‌گذارد که عملکرد شاگردان محمد ربیعی در خانه و بیرون از خانه کاملا متفاوت بوده است. آنها هر چقدر در خانه شکست خورده‌اند، در بیرون از خانه جبران کرده‌اند و نمونه آن پیروزی پرگل و تحقیرکننده تراکتور در ورزشگاه یادگار امام بود که موجبات پایان کار پاکو خمس در تبریز را فراهم کرد.

این در شرایطی است که سپاهان با اندیشه کسب سه امتیاز پا به مسابقه خواهد گذاشت و سبک بازی مورایس و شاگردانش کاملا منطبق با فلسفه ذوب آهن خواهد بود که با اندیشه استفاده از ضدحملات وارد زمین می‌شود.

مصاف برابر ذوب آهن یکی از سخت‌ترین و مهم‌ترین دیدارهای فصل سپاهان است که باید دید در پایان ذوب آهن موفق می‌شود که در بیرون از خانه نتایج درخشانی کسب کرده و بهترین تیم لیگ از این حیث است یا سپاهان که روزهای خوشی را سپری نمی‌کند و به سه امتیاز دربی دل بسته است.

دیگر خبرها

  • قطعی آب شرب فاز یک اندیشه شهرستان شهریار
  • نماینده فارس در اندیشه صدرنشینی لیگ برتر هندبال کشور
  • چالش بزرگ سپاهان در شهرآورد اصفهان
  • نگاهی به اندیشه‌های عرفانی اُشو، در «کتاب فرهنگ»
  • عاطفه آنجا بود
  • چالش بزرگ سپاهان در دربی اصفهان
  • آیت‌الله جوادی آملی:‌ عملیات علیه اسرائیل طلیعه فتح است
  • نتانیاهو فدای اسرائیل یا اسرائیل فدای نتانیاهو!؟ / پیام خاص آیت الله جوادی آملی به ارتش و سپاه
  • خیابان صنعت شهر اندیشه پس از سال ها بازگشایی شد
  • صدرنشین لیگ دسته اول در اندیشه راه اندازی تیم فوتبال بانوان