Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن خرمی شریف شهردار قرچک در پیامی از تلاش کارکنان شهرداری به مناسبت روز شهرداری‌ها قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ محسن خرمی شریف شهردار قرچک در پیامی نام‌گذاری ۱۴ تیرماه روز شهرداری‌ها را فرصتی برای پاسداشت تلاش کارمندان، مدیران و نیروهای زحمت‌کش خدماتی دانست که برای خدمت به مردم و حل مشکل شهروندان در تمامی ساعات شبانه‌روز، آماده خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: شهرداری افتخار دارد بهترین کارکنان و به ویژه بهترین کارگران را در اختیار دارد و شهری که مردم با آسودگی خاطر در آن زندگی می‌کنند به واسطه زحمات شبانه‌روزی این عزیزان است.

وی با اشاره به اقدامات مدیریت شهری در موضوعات مختلف من‌جمله مقابله با شیوع کووید ۱۹، افزود: تلاش کارکنان ایثارگر شهرداری در کنار جان‌فشانی کادر درمانی در مبارزه با ویروس کرونا از اولین ساعات اعلام شیوع این بیماری تابه امروز ستودنی است و خدمت به مردم مصداق عبادت است.

خرمی شریف در پایان از تلاش‌های کارکنان شهرداری قرچک که با ارائه خدمات مطلوب و بی‌منت به عموم شهروندان موجب رشد و پیشرفت شهر می‌شوند صمیمانه تقدیر و تشکر کرد و از خداوند منان توفیق روزافزون توأم باسعادت و بهروزی را برای این زحمتکشان خواستار شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۹۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان

 سردار دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در این خصوص اظهار داشت: به محض اطلاع از جاری شدن سیل در شهرستان‌های استان کارکنان خدوم انتظامی به محل اعزام و ضمن تامین نظم و امنیت ترافیکی به امدادرسانی سیل زدگان شتافتند.

 وی افزود: تلاش کارکنان انتظامی به همراه سایر دستگاه‌های دخیل در موضوع امداد رسانی تا بازگشایی معابر و محور‌های مواصلاتی و حل مشکلات شهروندان ادامه دارد و کنار مردم هستیم.

 فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان عنوان داشت: خدمت به مردم افتخار انتظامی استان است و شهروندان اطمینان داشته باشند که پلیس با تمام توان و هر لحظه برای امنیت و آرامش آنان تلاش می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اتحادیه شهرداران در کشور تشکیل می‌شود
  • حقوق کارکنان دولت در سال جاری چند درصد زیاد شد ؟
  • آخرین وضعیت اجرای قانون بودجه کشور
  • افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری
  • «آخوندی» مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان شد
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس
  • انتصاب مدیر جدید ارتباطات مردمی شهرداری قم
  • قدردانی فرمانده سپاه الغدیر از نمایندگان ارتش در یزد
  • لاین دوم بام ایلام احداث می‌شود