Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الفرات نیوز، «علی الاسدی» رئیس شورای سیاسی جنبش مقاومت اسلامی نجباء عراق به توهین اخیر روزنامه سعودی الشرق الاوسط به آیت الله سیستانی واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، این عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی نجباء، دلیل اصلی توهین روزنامه سعودی الشرق الاوسط به مرجعیت دینی را فتوای مهم مرجعیت توصیف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«علی الاسدی» ضمن درخواست محاکمه این روزنامه و ممنوع الفعالیت کردن دفتر نمایندگی آن در عراق، خاطرنشان کرده است: این فتوا رویاهای تکفیری‌ها و حامیان آمریکایی و صهیونیستی آن را ناکام گذاشت و خاک و ناموس عراق را حفظ کرد.

گفتنی است، روزنامه سعودی الشرق الاوسط روز جمعه در اقدامی خصمانه، کاریکاتور توهین آمیزی را در مورد آیت‌الله سیستانی منتشر کرد.‌

کد خبر 4965067

منبع: مهر

کلیدواژه: مقاومت اسلامی نجباء عراق آیت الله سیستانی ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی عراق دونالد ترامپ ویروس کرونا ایران عربستان سعودی لبنان فلسطین روسیه سوریه افغانستان ترکیه الحاق کرانه باختری الشرق الاوسط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۹۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد + جزئیات

به گزارش همشهری‌آنلاین، عبدالله العنزی، سفیر عربستان سعودی در ایران اعلام کرد که محمد نوار العتیبی، سرکنسول جدید این کشور در شهر مشهد مقدس خواهد بود و به محض اتمام اقدامات لازم، مأموریتش احتمالا در دو هفته آینده شروع خواهد شد.

کد خبر 846669 منبع: تسنیم برچسب‌ها ایران و عربستان خبر ویژه مشهد

دیگر خبرها

  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • کینه خونین کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • پیمان یوسفی و علی دبیر باز هم خبرساز شدند
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • اعلام جنگ علیه ترامپ!
  • ژست‌های تتلو پشت میز محاکمه
  • نوسازی مرجعیت
  • سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد + جزئیات
  • امشب: مراسم سالگرد آیت‌الله بروجردی در مسجد اعظم قم/ 3 ویژگی مرجع فقید
  • کینه صهیونیستی به روایت مصری