Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@07:01:52 GMT

عابدزاده مرد اول اینروزهای ماریتیمو (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۰۰۴۰

امیرعابدزاده حالا تبدیل به ستاره اول تیم ماریتیمو شده است؛ نمایش عالی او در برابر بنفیکا شب گذشته با یک کلین شیت دیگر برابر سانتاکلارا تکمیل شد تا ماریتیمو به دومین برد متوالی اش دست پیدا کند.

به گزارش" ورزش سه" امیرعابدزاده در این فصل هر زمان که درون دروازه ماریتیمو بوده ، عملکرد خوبی داشته است. او از ابتدای فصل بارها به عنوان بهترین بازیکن زمین، بازیکن هفته و ماه انتخاب و حتی نامش در تیم منتخب نیم فصل لیگ پرتغال هم وجود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیر اما بعد از سه شکست پیاپی تیم ماریتیمو در هفته های 22، 23 و 24  با وجود عملکرد خوبش در طول فصل روی نیمکت نشست اما در بازی برابر بنفیکا بار دیگر خوزه مانوئل گومز به دروازه بان ایرانی تیمش فرصت داد و عابدزاده هم مثل دفعات قبل از فرصتی که در اختیارش قرار گرفت بهترین استفاده را کرد.


او 7 عملیات نجات در بازی برابر بنفیکا داشت که 6 تا از آن ها موقعیت های خطرناک گل بوده اند. شب گذشته امیرعابدزاده در بازی برابر سانتاکلارا دومین کلین شیت پیاپی اش را در هفته های اخیر پشت سرگذاشت و ماریتیمو هم با یک گل به برتری رسید. امیر یک بار دیگر و در هفته های 14، 15 و 16 موفق به ثبت سه کلین شیت پیاپی شده بود.   


او شب گذشته و در بازی برابر سانتاکلارا توانست نمره خوب 7.1 را از سایت هواسکورد بگیرد.


عابدزاده از سال 2016 که به فوتبال پرتغال رفته ، با تلاش و ممارست توانسته روند کاملا مثبت و صعودی را داشته باشد. او از رده های پایین تر شروع کرد و توانست بعد از یک فصل حضور بدون بازی کردن در بارینزه به ماریتیمو پیوست. در فصل 2017 در ماریتیمو در 25 بازی روی نیمکت نشست اما سرانجام فرصت بازی پیدا و تا پایان فصل درون دروازه این تیم ایستاد.


در فصل 2018 در حالی دروازه بان اصلی ماریتمو بود که تیم نتایج بسیار بدی می گرفت و از 14 مسابقه در 9 بازی شکست خورد. او اما به همراه تیم ملی به روسیه رفت و در بازگشت دیگر فرصت بازی پیدا نکرد.


او اما یک بازیکن کاملا پرتلاش و اهل تمرین است و این نیمکت نشینی ها باعث شد که او برای بازگشت به ترکیب اصلی تلاش بیشتری کند. او در این فصل 5 بازی اول را روی نیمکت نشست اما از هفته ششم کار را دوباره گرفت و دروازه بان اول ماریتیمو شد. رسانه های پرتغالی اینروزها از او به عنوان بهترین بازیکن ماریتیمو نام می برند.

 

 

 

 

 

امیر عابدزاده ماریتیمو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امیر عابدزاده ماریتیمو بازی برابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۰۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیرک دروازه، مکان محبوب لائوتارو مارتینز برای جشن گرفتن قهرمانی! + عکس

لائوتارو یاد و خاطره قهرمانی آرژانتین در جام جهانی قطر را زنده کرد

طرفداری | در حساس‌ترین بازی از هفته سی و سوم رقابت‌های سری آ فصل ۲۰۲۳/۲۴، اینتر با نتیجه ۲-۱ میلان را شکست داد و در فاصله پنج هفته مانده تا پایان فصل، قهرمانی خود را مسجل کرد.

میلان 1-2 اینتر؛ رژه قهرمانی به باشکوه‌ترین شکل ممکن

پس از سوت پایان بازی و قطعی‌شدن قهرمانی اینتر در سری آ، بازیکنان این تیم به همراه اعضای کادرفنی به زمین مسابقه آمده و به جشن و پایکوبی پرداختند.

لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی اینتر‌، مکان جالبی را برای جشن گرفتن قهرمانی تیمش انتخاب کرد و ترجیح داد با نشستن روی تیرک افقی یکی از دروازه‌ها، خوشحالی خود را ابراز کند. لائوتارو پس از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ نیز حرکت مشابهی را انجام داده بود تا نشان دهد رسم خاصی برای جشن‌گرفتن قهرمانی‌ تیم‌هایش دارد.

خوشحالی لائوتارو مارتینز با نشستن روی تیرک افقی دروازه

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • آمار خوب «کنت» در فولاد/ چشم پوشی ویسی از دروازه بان اتریشی
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • تیرک دروازه، مکان محبوب لائوتارو مارتینز برای جشن گرفتن قهرمانی! + عکس
  • پرگل‌ترین بازی ایران برابر کویت رقم خورد/ صعود مقتدرانه به حذفی
  • رکورد لونین در ال‌کلاسیکو خراب شد!
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری
  • برد ارزشمند سپاهان و ذوب آهن برابر ملوان و آلومینیوم
  • گلزن ملوان در بازی بزرگ: همان همیشگی!