Web Analytics Made Easy - Statcounter

 عبدالحمید حمزه پور روز شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: در زمان حاضر ۲ طرح آب شیرین‌کن در شهرهای بوشهر به ظرفیت ۲۲ هزار و ۵۰۰ مترمکعب و کنگان به ظرفیت ۱۰ هزار مترمکعب توسط بخش خصوصی اجرا و وارد مدار بهره‌برداری شده‌است.

وی اظهار داشت: آب تولیدی این تاسیسات با قیمت ۱۰ هزار تومان از محل اعتبارات دولتی خریداری و با سوبسید دولتی و با قیمت پائین در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمزه‌پور بیان کرد: هدر رفت آب از شبکه توزیع و میزان آب بدون درآمد در شهرهای بوشهر و کنگان بسیار بالا است و با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از آب این ۲ شهر از طریق آب شیرین‌کن با هزینه بالا تولید و مصرف می‌شود، به همین دلیل کاهش میزان این هدر رفت بسیار ضروری است.

وی گفت: در قالب این طرح که در مدت ۶ سال اجرا می‌شود باید ۵۲۰ لیتر بر ثانیه نشت‌های نامرئی آب در شبکه توزیع داخلی شهرهای بوشهر و کنگان برطرف شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اضافه کرد: براین اساس بهای آب در سال پایه (۱۳۹۹) ۱۶۱میلیون ریال به ازای هر لیتر در ثانیه است که برای سال اول ۱۱۰ لیتر پیش بینی شده و براین اساس برای سال جاری ۱۷میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال اعتبار اختصاص می‌یابد.

وی یادآور شد: سال دوم و سوم ۹۰ لیتر بر ثانیه، سال چهارم و پنجم ۸۰ لیتر بر ثانیه و سال ششم، ۷۰ لیتر برثانیه باید رفع نشستی شود. 

حمزه پور با اشاره به افزایش میزان مصرف آب در شهرها و روستاهای استان بوشهر افزود: توصیه می‌شود مردم در فصل گرم و با توجه به شیوع ویروس کرونا از آب موجود جز برای مصارف آشامیدنی و بهداشتی استفاده نکنند تا مصرف آب از حد متعارف عبور نکند هرچند اکنون میزان مصرف بیش از حدالگو و سرانه‌ مصرف است.

حمزه پور تاکید کرد: برای عبور از فصل گرما به همکاری بیشتر مردم، شوراها و دهیاری‌ها برای کاهش بحران کم آبی نیاز است.

برچسب‌ها بوشهر شرکت آب و فاضلاب کشور کنگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر شرکت آب و فاضلاب کشور کنگان بوشهر شرکت آب و فاضلاب کشور کنگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۰۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم

به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری؛ بسته خبر ۳۰۰ ثانیه ای هرشب خبرهای متنوع استان را از شبکه جهان بین تقدیم بینندگان می کند.

در این مجموعه می‌توانید خبر‌های زیر را ببینید:

ایفای نقش تعیین کننده‌ای سپاه پاسداران در دفع حمله ایادی استکبار به جمهوری اسلامی

 نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس استان

طرح ارتقای سلامت دانش آموزان عشایر

بیشتر بخوانید

تغییر در زمان پخش اخبار شبکه جهانبین

 پیش بینی ایجاد ۱۲ هزار و ۹۰۰ زمینه اشتغالزایی در سال جدید

 دیدار استاندار با خانواده یادگاردوران دفاع مقدس مرحوم حاج محمد کیانی

جلسه شورای اداری شهرکرد

پیش بینی بارش‌های رگباری

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • نحوه پرداخت عوارض آلایندگی به شهرهای استان بوشهر صحیح نیست
  • تسریع اجرای پروژه فیبرنوری استان بوشهر
  • پروژه فیبر نوری در بوشهر ۴۰ درصد پیشرفت دارد
  • مصرف آب مشهد هفت هزار و ۱۵۰ لیتر بر ثانیه است
  • ۳۰۰ ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • با وجود بارش های اخیر؛ البرز همچنان عطش دارد
  • هدر رفت ۴۸۸ لیتر در ثانیه آب شرب جلوگیری شد
  • هدررفت ۴۸۸ لیتر در ثانیه آب شرب جلوگیری شد
  • البرزهم چنان عطش دارد
  • نشست زمین در خیابان میر/ ثبت ۱۲ حادثه در سال ۱۴۰۳